X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Omituista ku ei tarvi enää jännittää.. :DTortunu siihen että joutuu sydän kurkussa panikoimaan loppuun asti! :D
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi esiintyy Olli Mursu
Äiti on vähän väsynyt, tämä sai mut nauramaan vedet silmissä. Kummelityyliä.
Mitä ihmettä. Nuo tuomarit oli vaihdettu lapsiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Saara voi vaan hymyillä normaalisti, miksi sen pitää alkaa hyppimään ja kiljumaan kuin vähä-älyinen??????
Miten itse mahtaisit reagoida jos olisit suominainen suuressa maailmassa, maailman seuratuimmassa laulukilpailussa ja pääsisit ensimmäisenä jatkoon ja monena aikaisempana viikkona ollut pudotusuhan alla?????!!!
Näyttäisin yllättyneeltä ja hymyilisin ja halaisin mentoria tietenkin. Minä EN koikkelehtisi kuin juuri kävelemään oppinut peuranvasa. Hävettää Saaran puolesta....
Mutat Saaraa ei hävetä olla oma itsensä ja siksi se onkin tuolla ja raivannut tiensä sekä tuomariston että nyt yleisönkin suosioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Saara voi vaan hymyillä normaalisti, miksi sen pitää alkaa hyppimään ja kiljumaan kuin vähä-älyinen??????
Miten itse mahtaisit reagoida jos olisit suominainen suuressa maailmassa, maailman seuratuimmassa laulukilpailussa ja pääsisit ensimmäisenä jatkoon ja monena aikaisempana viikkona ollut pudotusuhan alla?????!!!
Näyttäisin yllättyneeltä ja hymyilisin ja halaisin mentoria tietenkin. Minä EN koikkelehtisi kuin juuri kävelemään oppinut peuranvasa. Hävettää Saaran puolesta....
Juupa juu, sieltä kotisohvaltahan onkin hyvä huudella, analysoida muka omaa reaktiotaan vastaavassa tilanteessa jossa ei tule koskaan olemaan. Paikkasi on saunan takana, siellä voit hävetä ihan itseksesi - mutta älä suotta Saaraa, vaan itseäsi!
Orjatyövoimaa!!!1 Tuon ikäisten lasten pitäisi olla tutimassa. Viimeistään klo 19.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla maailman seuratuin?
Mainoksia, mainoksia ja sitten mainostauolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisoisi paska jäykkänä masentunut ilme kasvoillaan jotta kukaan ei luulisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ohjelma todella tylsä
Itse katson tylsisssä kohdin BBC1:ltä Planet Earth II:sta. Suosittelen.
Emily saa varmaan monien Ryanin äänestäjien äänet jatkossa jos pääsee jatkoon.
Mut joo epäilen, että Sam putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Nuo tuomarit oli vaihdettu lapsiin :D
Eikä, missasin kun kommentoin tänne! Näin vain Dermotin lapsiversion, juontajan siis :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla maailman seuratuin?
Ei. Maailman seuratuin on Euroviisut.
Vierailija kirjoitti:
Ens viikolla Honey G putoaa
Honey G akustisena.. olisipa akustinen viikko.
Sam
Emily
Ryan
Kaikki tippuu ennen honeyta
Ja täysin oikeat ihmiset bottom 3! Kuka tippuu? Toivottavasti Sami