X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Siellä kaverit takarivissä kannustaa Samia. Ei saanut Saara tukea viikko sitten.. On varmaan muuten Saaralla rankkaa olla tuollaisten typerien kakaroiden kanssa monta viikkoa samassa häkissä.
Niinhän tuo Sam vetää kuin ammuvainaa.
Tai vaihtoehtoisesti minä 2 promillea karaokessa ...
Jotenkin tää Sam vähän säälittää mua. Oon katsonut kokonaan vaan viimeiset 2 jaksoa ja tyttö on aina masentuneen oloinen.
Paremmin se veti kuin eilen...
Saara yrittää vaan matkia Honey G:ta hyppimisellään. On niin kova haaste siinä, taitaa jäädä hopealle meidän Saara.
Oottakaas kun Ryan pääsee ääneen..huokaus
Voi tätä Samin huutoa.
Paljon mehukkaampaa olisi ollut molemmat Simonin tytöt koska silloin Simon olisi joutunut tiukan paikan eteen, tai sitten kyyhkyläiset Ryan ja Emily. No, ehkä ensi viikolla sitten!
Kuulostaa tosi epävireiseltä tuo Samin laulu eikä osu nuottiin. Simonin ilmekin kertoi paljon :(
Hänellä näytti olevan joku ongelma korvanapin kanssa tullessaan lavalle.
Ryan laulaa oasista ja jo alku lupaa pahaa.... epävireistä!!!
Ryan lähtee... Tuomarit tykkää Samista enemmän ja kukaan ei halua olla poikkiteloin Alfa-Simonin mielipiteen kanssa
Ryanilla lähti nyt sävykkäästi. Kyllä hänellä on toivoa jahka malttaa ottaa enemmän laulutunteja.
On tää Ryankin aika heikko esitys.
Miks sing offissakin on taustakuoro?
Oon alkanut tykätä Ryanista,toivottavasti pääsee jatkoo. Ton Samin ääni on jo niin kuultu.
Sam oli ok, Ryan vetää osin nuotin vierestä.
Voi kauhu näiden sing off laulua.
Timanttitytötki oli timanttia näihin verrattuna.
Ryan on tylsä, mutta ei sentään saa kiemurtelemaan tuskissaan niin kuin Samia kuunnellessa. Veikkaan, että Ryan jatkaa.
Toivottavasti Sam tippuu!! Ei tuota ulinaa pysty kuunteleen