X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Loistavaa! Ja täysin aiheesta! En yllättyisi, vaikka olisi saanut eniten ääniä. Nehän vihjasi, että oli uusi ykkönen.
SIIS KETKÄ JOTUU SING OFFIIN? TIETOKONE PIMAHTI JUST KUN TULOKSIA KERROTTIIN
Vierailija kirjoitti:
mussukka_ kirjoitti:
Hitto toi Saaran eilinen veto on hyvä! Mä kuuntelin sitä useita kertoja peräkkäin, kunnon bilebiisi. Sain mä siitä jotain euroviisuhenkeäkin. :D
Voisiko joku kertoa minulle, miksi ja miten euroviisuhenkisyys on positiivinen ja hyvä asia?
Euroviisut ovat vuoden parhaimmat bileet! Tuska ja Pride heti hyvänä kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Voi Saara! Ihanaa kun pääsit jatkoon mutta ÄLÄ HYPI!
Saa hyppiä!
Vierailija kirjoitti:
Miksei Saara voi vaan hymyillä normaalisti, miksi sen pitää alkaa hyppimään ja kiljumaan kuin vähä-älyinen??????
Tai mitä jos SINÄ antaisit Saaran olla sellainen, kun hän on!! Iloinen höpsö!
Vierailija kirjoitti:
Miksei Saara voi vaan hymyillä normaalisti, miksi sen pitää alkaa hyppimään ja kiljumaan kuin vähä-älyinen??????
Miten itse mahtaisit reagoida jos olisit suominainen suuressa maailmassa, maailman seuratuimmassa laulukilpailussa ja pääsisit ensimmäisenä jatkoon ja monena aikaisempana viikkona ollut pudotusuhan alla?????!!!
Seuraavaksi esiintyy Olli Mursu
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikeat ihmiset pääsivät ensimmäisinä jatkoon!
Ai Saaran lisäksi poikaporukka ja Honey G, joiden puolesta taustakuoro hoiti laulamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran biisi on hyvä koska tunnetaan, Sam Lavery sai sitten suurin piirtein isoimma disco-hitin koskaan ja tulee pilaamaan sen.
Minä kuulin ekaa kertaa tänään tuon Saaran kappaleen, kun kuuntelin sen Iltalehden jutussa olevasta linkistä. Ihan outo... Joten en nyt usko, että kovin tunnettu discokappale on, vaan se vähemmän tunnettu, verrattuna Honey g, Sam L, Ryan L, 5 AM ja Mattin kappaleisiin.
Emilyn kappaletta en ymmärrä ollenkaan, kun se ei ole menevä discokipale ollenkaan, vaan taas vähän sellainen "itkuvirsi" (riittää jo Emilyltä), eikä myöskään kovin tunnettu.
(p.s. ihan vain selvyyden vuoksi, että en ole enää mikään nuori, joten discoaika on kyllä tuttua.)
Tämä kommentti kyllä osoittaa täydellistä tietämättömyyttä discogenrestä. Kyseessä on maailman laajuinen hitti vuodelta 1979. Esittäjänä oli discolegenda Donna Summer Barbra Streisandin kanssa. Kappele oli USA:n listaykkönen ja globaali hitti. ERITTÄIN hyvin tunnettu kappale Donna Summerin tuotannossa. Hän esitti sitä konserteissaan kuolemaansa saakka. Donna Summer oli 1970-luvun jälkipuoliskolla ja 1980-luvun alussa maailman suosituinpia laulajia ja discogenren kiistaton kuningatar. Ihan hyvä veto Saaralta.
Muuten olet ihan oikeassa, mutta ei tämä mikään "Saaran veto" ollut. Kaikki biisit ja muut arvioita myöten on käsikirjoitettu valmiiksi. Tämä biisi sopi hyvin vähän vanhemmalle kilpailijalle.
No joo, tarkoitin lähinnä Saaran laulusuoritusta. Kaikki toki käsikirjoitettua.
Kyllä meidän saara näyttää, hän pärjää noin hienossa porukassa - on toisena itse Honey G:n kanssa jatkossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa hyppiä!
Myös Matt hyppi!
Whuuuuu!!!!!!!! Teen aaltoja!!!!
Ketkä on bottom 2 - ei kerrottu vielä
Ryan ja sam?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse mahtaisit reagoida jos olisit suominainen suuressa maailmassa, maailman seuratuimmassa laulukilpailussa ja pääsisit ensimmäisenä jatkoon ja monena aikaisempana viikkona ollut pudotusuhan alla?????!!!
Näyttäisin yllättyneeltä ja hymyilisin ja halaisin mentoria tietenkin. Minä EN koikkelehtisi kuin juuri kävelemään oppinut peuranvasa. Hävettää Saaran puolesta....
Kun olet tehnyt jonkun asian eteen paljon töitä ja todella haluat sitä, miksi et saisi ilmentää tunnettasi onnistuessasi kys. asiassa? Elämässä on niin paljon raskaita vastoinkäymisiä, että todella kannattaa iloita kun mahdollisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Oisko Saara saanut jopa eniten ääniä? Juontajan puheista olisi ehkä voinut saada sellaisen vaikutelman...
💕💕💕
1. tai 2. eniten, niin sen pystyi tulkitsemaan :)
Vähänkö ärsyttävä tää tulosten keinotekoinen pitkitys... :D
Vierailija kirjoitti:
Sharonin ryhmä siis "johtaa." Kaikilla muilla enää yksi kilpailija jäljellä. Veikkaan että Emily tippuu tänään.
Tällä hetkellä Louis on ainoa, jolla on enää yksi jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Sharonin ryhmä siis "johtaa." Kaikilla muilla enää yksi kilpailija jäljellä. Veikkaan että Emily tippuu tänään.
Emily on kyllä parempi ja kiinnostavampi kun Sam. Uskon että Ryan tai Sam tippuu.