X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Hieno meikki Saaralla iltaa varten! Näkyy paremmin instagram-storyssa.
Toisen ketjun ap se vaan vastailee omiin viesteihinsä. Samasta IP-osoitteesta kaikki :D
Vierailija kirjoitti:
Täällähän jauhetaan vaan kakkaa.
Niin no, mitä odotit kun luit aiheen?
:D
Vierailija kirjoitti:
Toisen ketjun ap se vaan vastailee omiin viesteihinsä. Samasta IP-osoitteesta kaikki :D
Mistäs tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuten Meri-rakasta näkynyt missään Saaran some-päivityksissä tai ylipäätään missään kuluneen viikon aikana. Miksiköhän?
Onpas. On kuvia ja videota.
Nyt sillä Merillä on tukka ajeltu klaniksi niin että vain päällä on kummallinen pylpyrä. Aivan karmean näköinen. En kerta kaikkiaan tajua mikä idea tuossa on!
Se on se ananas, joka yleensä teinipojilla on.
Ananas niin menneen talven lumia, mä ainakin haluaisin Trumpin höttöhattaran: pyöräytellään takaa eteen ja sitten vielä ees sun taas.🇺🇸
Lopetetaan nyt ja pidetään ketju asiallisena! Herrajumala, ei ole koko lähetys vielä edes alkanut ja tällainen mellakka.
Siis mistä tän näkee?!!! En oikeasti tiedä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuten Meri-rakasta näkynyt missään Saaran some-päivityksissä tai ylipäätään missään kuluneen viikon aikana. Miksiköhän?
Onpas. On kuvia ja videota.
Nyt sillä Merillä on tukka ajeltu klaniksi niin että vain päällä on kummallinen pylpyrä. Aivan karmean näköinen. En kerta kaikkiaan tajua mikä idea tuossa on!
Se on se ananas, joka yleensä teinipojilla on.
Ananas niin menneen talven lumia, mä ainakin haluaisin Trumpin höttöhattaran: pyöräytellään takaa eteen ja sitten vielä ees sun taas.🇺🇸
Kyllä niitä kamalia kananperseananaksia monella vielä näkee. Mutta kysymys kuuluu, mitä Saara näkee siinä tyylitajuttomassa rekkalesbossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää Saaran puuhaillut Briteissä. Haukkui kotimaansa eli Suomen, ettei täällä ole mitään. Näyttää paljon arvostavan suomalaisia faneja. Pitäköön tunkkinsa, toivottavasti putoaa tänään.
Olet näköjään sisälukutaidoton. Täällä ei ole hänelle musiikillisessa ja ammatillisessa mielessä ainakaan tällä hetkellä mitään koska Saaran haaveilemille keikoille ja produktioille ei ole täällä kysyntää. Yksikään levy-yhtiö ei hyväksy Saaraa Saarana vaan haluaisuvat kai hänestä jonkinlaisen iskelmälaulajan. Sisukas ihminen lähtee etsimään sitten mahdollisuuksia sieltä, missä on enemmän ja erilaisempaa showbisnestä kuin täällä.
Ainakaan minua Saaran kommentti ei loukkaa millään tavoin koska ymmärrän häntä. Kannattaa muistaa, että lahjakas ihminen voi kokea liikaa itselleen vieraan tyylin ja toimintatavat milteinpä huoraamisena. Miksi särkeä sismpäänsä kun kerran maailma on täynnä mahdollisuuksia?
Ei tarvi olla edes artisti, joka ei löydä täältä itselleen elantoa. Omista sukulaisistani kolme diplomi-insinööriä on lähtenyt Saksaan ja Ruotsiin töihin koska Suomella ei ollut heillekään tarjottavana työtä ja tulevaisuutta. Hekin haaveilivat samoista asioista kuin ikäisensä (esim. perhe) ja voivat nyt sekä käydä töissä että olla pienten lasten vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä tän näkee?!!! En oikeasti tiedä!
Pari viestiä ylempänäsi joku laittoikin jo linkin.
Ensi viikon teemana toivottovasti akustinen.
Kertokaa nyt mistä tän näkee älkääkä alapeukutelko! Olen katsonut vaan mtv3 katsomosta, eikö sieltä näe?
Tilanne rauhoittunut...
35min!
Vierailija kirjoitti:
Toki pitää muistaa että Emily ja Ryan jakavat keskenään Skotlannin äänet ja Sam taitaa olla ainoa Irlannista ja muillakin on varmaan alueellisia äänipotteja. Saara on kuitenkin hyvin selkeästi laajasti julistettu tämän jakson voittajaksi, joten luulisi että se konkretisoituu myös ääniksi. Nyt muuten näkyy myös erittäin paljon kirjoituksia joissa toivotaan Saaran voittoa.
Moni äänestää nuorenparin molempia laulajia koska haluaa heidän romanssinsa jatkuvan X-factorissa.
Vierailija kirjoitti:
Oon valmistautunut katsomaan lähetyksen rennosti Saaran jatkoon pääsystä stressaamatta. Yllätyn, jos ei pääse suoraan jatkoon! :)
NIINHÄN minäkin luulin viikko sitten. H-hetkellä tärisin ihan stressissä just ennen kuin selvisi, että Saara pääsi jatkoon. Tää on niin kamalaa.. Mun pää ei kestä tätä jännitystä, en VOI ymmärtää miten Saara kestää. Mä en olis pystynyt siihen karsintalauluun ilman hajoamista. Ja miettikää: luennoin ammatikseni.
50min to gooo
Go go go saaraaa!!