Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö juomaan 3 annosta alkoholia?

Vierailija
11.11.2016 |

ja päättää illan sitten siihen ja tulla kiltisti kotiin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty lopettamaan, ennen kuin viina on loppu, on alkoholisti.

Vierailija
22/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aion juoda 3 annosta. Ensi viikon lauantaina juon noin 20 annosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä kommentit täällä. Jos ei tykkää alkoholin mausta niin on teini, sekä tietenkin tämä perinteinen "odotahan kun aikuistut" -ajatusmaailma. Itse olen yli kolmenkymmenen eikä tule juotua ellei tarkoitus ole humaltua. Olen kyllä "harjoitellut" ihan sivistyneesti, maistellut kaikkia mahdollisia viinejä ja muita juomia, mutta ainoat joita joisin ilman humaltumistarkoitusta on yksi siiderimerkki ja pari kuohuviinimerkkiä (eli siis ainoita mitkä maistuvat hyvälle). Ehkä minäkin ehdin tässä vielä kasvaa ja ennen viittäkymmentä olen jo kunnon viinin ystävä, joka näkee jotain järkeä juoda pahanmakuista viiniä ihan vaan koska se on niin sivistynyttä. Enkä todellakaan tykkää myöskään limukasta, mutta joskus juon sitä ennemmin kuin alkoholia.

MUTTA itse kysymykseen, pystyn helposti lopettamaan siihen kolmeen ilman ongelmaa. Juon harvoin, edellisestä kerrasta varmaan yli vuosi.

Vierailija
24/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty juomaan kolmea annosta. Ihan liikaa! En yleensäkään käytä alkoholia. Yhden pienen siiderin saatan joskus ottaa ja jo sen alas saaminen tekee tiukkaa.

25/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn,enkä koskaan otakkaan tuota enempää.

Vierailija
26/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan siihen tuntikausia aikaa. Yleensä jo se ensimmäinen tökkii. Nuorena pystyi juomaan alkoholia, vaikka se oli jo silloin pahaa, nykyään ei viitsi kiusata itseään.

Vierailija
27/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oma maksimini on migreenin takia kolme. Ja jatkan sen jälkeen iltaa juoden limua, eikä haittaa ollenkaan.

Vierailija
28/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroonisella migrenipotilaalla on melkoinen koettelemus juoda edes tuollaista määrää. Päätä alkaa särkemään jo yhden annoksen jälkeen vaikka joisi kossuvissyä. Edulliseksihan tämä tulee. En viitsi kertoa ihmisille etten juo alkoholia. Yleensä pyydän lasiin joko vissyä, tomaattimehua tai alkoholitonta olutta jos on aivan pakko leikkiä juomista. Yleensä olen se ensimmäisenä poistuva olipa sitten kyse pikkujouluista tai joistain muista menoista. Migreeni kun pakkaa pahenemaan myös epäsäännöllisestä vuorokausirytmistä.

Vierailija
29/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mieluummin 13 annosta. 3 ei tunnu vielä missään mutta aiheuttaa himon saada lisää.

Vierailija
30/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä minulle riittää 1-2 annosta illan aikana. En käy baarissa humaltumistarkoituksessa,

31/31 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pystyn, mutta miksi lopettaa kesken?

🇺🇦🇮🇱