Katoaako halut todella komeaankin mieheen, jos tämä on liian nössö
Kommentit (55)
Jos määritelmänä kiltti, hyväntahtoinen ja kunnollinen on nössö niin se lisää pisteitä.
Jos selkärangaton nahjus niin laskee.
Vierailija kirjoitti:
kauheet vaatimukset nykyään akoilla,mutta sitten valitetaan miksi suomalainen mies ei tee aloitetta,ei halua seksiä,vika aina miehessä ,miksi miehistä tullut lepsuja ,miehen pitäisi olla supermies ,ym ym blää blää,joo, helpompi tästä lähtee vaan dokaamaan vaan,im out
No ne naiset juuri tuosta valittavat, jotka ovat sen nössön kanssa yhteen joutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te naiset ootte ihan hemmetin sairaita, säälin teitä.
Kyllä sinä netissä uskallat uhota. Oikeassa elämässä hiiviskelet seinänviertä. Et uskalla edes katsekontaktia ottaa. Säälittävä tapaus.
Ootko ihan varma? Tuu käymään mun luona.
Vierailija kirjoitti:
Komeana mutta nössönä miehenä uskaltaisin väittää näin todellakin olevan :)
Samanlaiset kokemukset täälläkin. Ainakin keskimääräistä komeampi olen ja monen naisen kiinnostus lakkaa, kun en uskalla heti katsoa silmiin tai muuta vastaavaa. Toisaalta jos minuun tutustuu hieman enemmän, niin huomaa minun olevan vähemmän nössö. Tosin olen kyllä harkitseva ja varovainen myös luonteeltani, mutta en mikään yli käveltävä tyyppi. Extreme-urheiluun ei minua saa lähtemään, mutta toisaalta ei myöskään väittelyssä taipumaan jos olen oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sen todistaa, pitää olla jännämies.
Idiootti.
Ok, sanon vielä sen, että itsetunto-ongelmaisen jännämiehen ja itsetunto-ongelmaisen reppanan välissä on varmaan myös ns. NORMAALI mies. Se kultainen keskivertomies, joka osaa rakastaa, olla naisen kanssa ja on rakastettava. Terkut sinne nössölandiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo, että on komea?
Nössöys tarkoittaa minulle sitä, että mies on saamaton ja vastuuta välttelevä sekä ehkä jotenkin reppana. Ujous ei ole nössöyttä, ellei anna määritellä sen elämäänsä ja tekemisiään.
On se turn-off, koska haluan tasaveroisen, aikuisen, aktiivisen kumppanin enkä raahata toista perässäni. Mutta kyllähän nössöikin jollekin kelpaa.
Mä en tarkoita tuollaista, vaan miestä joka saattaa olla hyvinkin vastuuntuntoinen, mutta haluaa miellyttää toisia. Kerjää siis toisten hyväksyntää. Voi esim. hoitaa työn ja raha-asiat ym. kunnialla, mutta sitten kun ollaan päättämässä mihin mennä syömään, millainen auto ostetaan tai mihin lähdetään matkalle, hän tekee yleensä mitä vaimo sanoo.
ap
Minä en ainakaan jaksaisi tuollaista "päätä sinä" -tyyppiä. Olen itse sentyyppinen, että todellakin kaipaan kunnollisia mielipiteitä, itsevarmuutta ja jopa kykyä henkiseen johtajuuteen. En halua olla hellan ja nyrkin välissä, mutta menettäisin mielenkiintoni ja hermoni, jos joudun johtamaan koko ajan, kokemusta on. Se on seksikästä, että miehellä on mielipiteitä, vahvojakin, ja kyky tarttua toimeen. Se kertoo mm. älykkyydestä.
Naisiakin on monenlaisia ja näkeehän sen jatkuvasti kun vaikka avaa jonkun tositv-ohjelman, kuinka paljon on pariskuntia, jotka muistuttavat enemmän äiti-poika -suhdetta, eli nainen hoitaa puhumisen ja päätökset. Mies vain kulkee mukana. Luulisi, että suomesta löytää helpostikin naisen, joka ottaa ohjat käsiinsä.
Katoaako halut kauneimpaankin naiseen, jos on liian lahna?
No jaa, ei haittaa jos mies on ujo tai huono sosiaalisissa tilanteissa. Jotkut miehet ovat nynnyjä sillä tavalla, että tekevät asioita kavereiden perässä tai painostuksesta. Tämä vaientaa halut.
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi vaatia toiselta samantasoisiahenkisiä ominaisuuksia kuin itsellä on? On aika huono lähtökohta suhteelle, jos toista vituttaa jo alussa toisen luonne. Ja sitä ei voi aina valita mikä vituttaa. Sinuakin saattaa vituttaa joku naisen ominaisuus, vaikka se ettei hän oikein osaa huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan. Oletpa hirveä, kun et kestä pientä hienhajua ja töhnäisiä hampaita ja paskaisia alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä netissä uskallat uhota. Oikeassa elämässä hiiviskelet seinänviertä. Et uskalla edes katsekontaktia ottaa. Säälittävä tapaus.
Tuskin kukaan haluaa kaltaistani suoraan sanojaa joka vetää tarvittaessa akkaa turpaan jos rupeaa kukkoilemaan? Minä en mitään horoperceitä viitsi katsoa, välttelen heidän katsettaan koska halveksun ja vihaan heitä niin suunnattomasti. Mutta olen kyllä antanut f3makkojen kuulla kunniansa ihan livenä, ei tästä ole kuin pari viikkoa. Saatana että näytti siltä kuin ämmiltä olisi kakka lurahtanut pöksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nössö?
On kohtelias, osaa käytöstavat eikä ole räyhäämässä tahi vetämässä joka viikonloppu kännejä. Eli sellainen Tauskin vastakohta. Mahdotontahan sellaisen kiltin nössön miehen on naisen kanssa parisuhteessa olla.
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nössö?
On kohtelias, osaa käytöstavat eikä ole räyhäämässä tahi vetämässä joka viikonloppu kännejä. Eli sellainen Tauskin vastakohta. Mahdotontahan sellaisen kiltin nössön miehen on naisen kanssa parisuhteessa olla.
Justhan täällä jo kerrottiin millainen nössö mies on. Mene hoitoon kompleksisi kanssa.
Todennäköisesti huono menestyksesi johtuu esim. kyvyttömyydestäsi keskustella normaalisti, likaisista hiuksista tai pahasta hajusta. Jos nainen on ulkoisesti tip top, fiksu, hyväkäytöksinen ja sosiaalisesti taitava, hän tuskin rakastuu sellaiseen ensisilmäyksellä. Mikset itse ota kontaktia runsaasti ylipainoiseen ja mielestäsi huonosti pukeutuvaan vähemmän kauniiseen mutta hyvin ujoon naiseen? Olet sika, kun ei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi vaatia toiselta samantasoisiahenkisiä ominaisuuksia kuin itsellä on? On aika huono lähtökohta suhteelle, jos toista vituttaa jo alussa toisen luonne. Ja sitä ei voi aina valita mikä vituttaa. Sinuakin saattaa vituttaa joku naisen ominaisuus, vaikka se ettei hän oikein osaa huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan. Oletpa hirveä, kun et kestä pientä hienhajua ja töhnäisiä hampaita ja paskaisia alushousuja.
En ole tuo edellinen, mutta kommentoin: naiset eivät ole sairaita, mutta se on totta että epävarma nainenkin katsoo oikeudekseen odottaa että mies on itsevarma. Ai että miksei saisi vaatia asioita, joita ei ítsellä ole? Mietipä sallitteko te naiset sen miehille, vai oletteko pillittämässä kun vähemmän komea mies tavoittelee kaunottaria?