Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katoaako halut todella komeaankin mieheen, jos tämä on liian nössö

Vierailija
11.11.2016 |

???

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta, jätettykin on todella komea pakkaus, mutta liian nössö mies ei haluttavalta voikaan vaikuttaa.

Jotkut naiset taas sanoo, että riittävän komea mies saa aina seksiä. Itse kyllä epäilen tätä.

ap

todellisuus on toista,väitän itse että komeammat  saavat huonommin kuin semmoinen ihan ok tavallisen näköinen

Vierailija
22/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt komean miehen koska hän oli niin nössö että ei pystynyt kotitöihin eikä huolehtinut (aiemman suhteen) lapsistaan. On totta, että pelkällä ulkonäöllä ei todellakaan pärjää suhteessa. Tämä toivottavasti on itsestäänselvää myös aloittajalle.

Mä kun luulin että nössö on se joka juoksee karkuun kiusaajia ja kulkee varjoissa ettei kukaan huomaa. Miten ihmeessä se liittyy siihen, pitääkö huolta lapsista? Kyllä varmaan tyypillisemmin nössömies pitää lapsistaan huolta ja se narsistinen kiusaaja unohtaa lapsensa kokonaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on liian herkkä ja epävarma eikä saa mua nauramaan hyvällä tavalla vaan enemmänkin myötähäpeästä, niin joo turn off.

minä minä ja minä taas??,mitäs jos se homma oliskin toisinpäin että sinä et saa häntä nauramaan tai mies myötähäpeää,miksi se pallo siirrettään aina miehelle?ja aina miehen vika jos ei sitä jos ei tätä?yhtälailla nainenkin voi lähestyä miestä 

Vierailija
24/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Ei ainakaan Identtiset kaksoset (1988) elokuvan mukaan.

Vierailija
25/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin.mies on mies eikä pikkulapsi

Vierailija
26/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt komean miehen koska hän oli niin nössö että ei pystynyt kotitöihin eikä huolehtinut (aiemman suhteen) lapsistaan. On totta, että pelkällä ulkonäöllä ei todellakaan pärjää suhteessa. Tämä toivottavasti on itsestäänselvää myös aloittajalle.

Mä kun luulin että nössö on se joka juoksee karkuun kiusaajia ja kulkee varjoissa ettei kukaan huomaa. Miten ihmeessä se liittyy siihen, pitääkö huolta lapsista? Kyllä varmaan tyypillisemmin nössömies pitää lapsistaan huolta ja se narsistinen kiusaaja unohtaa lapsensa kokonaan.

ap

Nössö on saamaton, vastuuta välttelevä reppana. 

Huomaatko ap nyt, että siihen aloitusviestiin kannattaa kirjoittaa jotain? Siksi siinä on se viestikenttä.

Esimerkiksi jos olisit saanut aikaiseksi kertoa mitä tarkoitat nössöllä, tässä keskustelussa olisi paljon enemmän pointtia, koska kaikki ymmärtäisivät asian edes suunnilleen samalla tavalla. 

Vierailija
27/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nössö nimenomaan tee kotitöitä (että olisi mieliksi) ja pidä myös huolta lapsistaan. Nössöhän on tunnekylmän vastakohta, sellainen yliherkkä mies joka pelkää koko ajan satuttavansa toisia. Hän on pikemminkin liian vastuuntuntoinen tyyppi, joka yrittää kantaa koko maailmaa harteillaan.

Vierailija
28/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nössö on saamaton, vastuuta välttelevä reppana. 

Huomaatko ap nyt, että siihen aloitusviestiin kannattaa kirjoittaa jotain? Siksi siinä on se viestikenttä.

Esimerkiksi jos olisit saanut aikaiseksi kertoa mitä tarkoitat nössöllä, tässä keskustelussa olisi paljon enemmän pointtia, koska kaikki ymmärtäisivät asian edes suunnilleen samalla tavalla. 

Ei sitä olis voinu eri tavalla tehdä, koska mä olin ihan siinä käsityksessä että on selvää että nössö viittaa pelkuruuteen, ei vastuunpakoiluun. Minkäs teet jos luulo oli väärä.

ap

Vierailija
29/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä katoaa. Salaa vähän kadehdin erästä tuttua, kun sillä oli niin komea mies. Sitten satuttiin juttelemaan muutamaa sanaa enemmän. Blääh.. Ihan nössö.

Onneksi nössö ja komea on molemmat subjektiivisia asioita.

Miten nössöys on subjektiivista? Onko se joku mielipidekysymys, että pitääkö mies päänsä ja pelkääkö hän konflikteja?

Kyllä tämä keskustelu taitaa todistaa, että nössö on subjektiivinen käsite. Pelkästään päänsä pitäminen ja konfliktien pelkääminen ovat minun mielestäni kaksi eri asiaa. Voi olla joustava, mutta pärjätä konflikteissa. Voi jääräpäisesti pitää päänsä ja nimenomaan siten vältellä konflikteja. "Minä olen tätä mieltä, eikä siitä kannata kiistellä, kun en kuitenkaan muuta mieltäni."

Minulle nössö voi olla mielipiteetön, mutta myös lepsu ja sosiaalisesti kömpelö.

Vierailija
30/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.urbaanisanakirja.com/word/nosso/

http://www.sanakirja.org/search.php?q=n%C3%B6ss%C3%B6&l=17&l2=3

http://suomisan.asiakkaat.sigmatic.fi/nysv%C3%A4ke

Kyllä kaikki lähteet mitä äkkiseltään löytää viittaavat siihen, että sanan yleinen tarkoitus on epävarma ja alistuva mies.

ap

Vierailija
31/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä katoaa. Salaa vähän kadehdin erästä tuttua, kun sillä oli niin komea mies. Sitten satuttiin juttelemaan muutamaa sanaa enemmän. Blääh.. Ihan nössö.

Miten nössöys on subjektiivista? Onko se joku mielipidekysymys, että pitääkö mies päänsä ja pelkääkö hän konflikteja?

Kyllä tämä keskustelu taitaa todistaa, että nössö on subjektiivinen käsite. Pelkästään päänsä pitäminen ja konfliktien pelkääminen ovat minun mielestäni kaksi eri asiaa. Voi olla joustava, mutta pärjätä konflikteissa. Voi jääräpäisesti pitää päänsä ja nimenomaan siten vältellä konflikteja. "Minä olen tätä mieltä, eikä siitä kannata kiistellä, kun en kuitenkaan muuta mieltäni."

Minulle nössö voi olla mielipiteetön, mutta myös lepsu ja sosiaalisesti kömpelö.

No toi nyt menee ihan saivartelun puolelle.

ap

Vierailija
32/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla nössö?

Semmoinen nössö, joka  ei välillä saa mustasukkaisuuskohtausksiajavedä turpaantaiei käyollenaanvieraissa. naisen itsetuntoa hivelee, jos mies välittää ja kelpaa muillekin.

Vierailija
33/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin siten, että se nössöyden määrä riippuu ihan siitä, kenen seurassa se nössö tyyppi on.

Vierailija
34/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Tapailin jonkin aikaa oikein hyvän näköistä miestä, mutta ei se sitten toiminut kun toinen ei milloinkaan sano mielipidettään, ei koskaan ota ohjia minkään asian suhteen ja suostuu aina kaikkeen mitä ehdotan. Hädin tuskin edes puhui. Oli treenattu ja hyvässä kunnossa, mutta en vain osannut ajatella oikein miehenä.

Vierailija
35/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naiset ootte ihan hemmetin sairaita, säälin teitä.

Vierailija
36/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kompromissien teko ole sama asia kuin "antaa periksi." Kompromississä molemmat tulevat puoliväliin, periksi antamisessa toinen luovuttaa, jotta toinen saisi tahtonsa kokonaisuudessaan läpi.

Vierailija
37/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.urbaanisanakirja.com/word/nosso/

http://www.sanakirja.org/search.php?q=n%C3%B6ss%C3%B6&l=17&l2=3

http://suomisan.asiakkaat.sigmatic.fi/nysv%C3%A4ke

Kyllä kaikki lähteet mitä äkkiseltään löytää viittaavat siihen, että sanan yleinen tarkoitus on epävarma ja alistuva mies.

ap

Nyt annoit taas kakasi uutta määritelmää. Nössö ei pidä päätään, pelkää konflikteja, on epävarma ja alistuu. Lisäksi linkeissäsi on mm. seuraavia määritelmiä:

arka / pelokas, pelkuri, nahjus, nynny, nörtti.

Pitääkö olla kaikkia samaan aikaan?

Vierailija
38/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta, jätettykin on todella komea pakkaus, mutta liian nössö mies ei haluttavalta voikaan vaikuttaa.

Jotkut naiset taas sanoo, että riittävän komea mies saa aina seksiä. Itse kyllä epäilen tätä.

ap

Riippuu taas vähän siitäkin, että puhutaanko nyt komeudesta, vai kauneudesta. Komeus on enempi miehinen ominaisuus, kun taas kauneus feminiinisempi. Tosin ne nätit pojat ovatkin yleensä homoseksuaaleja.

Mutta joo, toki komea mies aina seksiä saa, sehän on saletti. Tosin ne helpoimmat saatavat on kyllä sitten enempi pissis-osastoa, mutta jos kyseessä pelkkä seksi ja yhdenyön panot, niin onko sillä sitten niin hirveästi väliä, vaikka ei mimmi mikään älyn jättiläinen olisikaan.

Vierailija
39/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheet vaatimukset nykyään akoilla,mutta sitten valitetaan miksi suomalainen mies ei tee aloitetta,ei halua seksiä,vika aina miehessä ,miksi miehistä tullut lepsuja ,miehen pitäisi olla supermies ,ym ym blää blää,joo, helpompi tästä lähtee vaan dokaamaan vaan,im out

Vierailija
40/55 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisilla katoaa halut nössöön mieheen, oli mies kuinka komea tahansa. Sen sijaan rumaakin miestä kohtaan naisilla halut nousevat rajusti, jos mies paljastuu jännämieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä