Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillerit ja pahanhajuinen pissa

Vierailija
11.11.2016 |

Aloitin n. 3 kk sitten syömään e-pillereitä, eli olen syönyt aloituspakkauksen lähes loppuun. Voiko e-pillerit aiheuttaa voimakkaan ja pahan hajun virtsaan? Virtsa on myös väriltään tummempaa kuin aikaisemmin. Kerran mieheni meni kymmenisen minuuttia minun jälkeeni vessaan, ja sanoi vessassa haisseen edelleen todella voimakkaasti.

Ei tällä sinänsä ole mitään merkitystä, mutta olen meinannut jopa oksentaa sillä haju on aivan hirveä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti syöt niitä? Mun mielestä aika iso hälytysmerkki siitä, etteivät ole hyväksi kropallesi.

Vierailija
2/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo normaalilta kuulosta. Onko munuaisissasi jotain vikaa? Juotko tarpeeksi vettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillerit pitäisi viedä pois markkinoilta. Itse lihoin niiden takia 10kg (turvotus, nesteiden kertyminen kroppaan, lisääntynyt ruokahalu). Paino palautui ennalleen pillerien lopettamisen jälkeen.

Vierailija
4/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... itselläni sama ongelma, mutta käytössä ehkäisyrengas. Kokeilin olla pari kuukautta ilman hormonaalista ehkäisyä, mutta ei se kyllä siitä parantunut. Ajattelin, ettei se sitten johdukaan siitä. Olisikohan pitänyt kokeilla olla ilman vähän pidempään, en tiedä. Virtsa siis jättää vessanpönttöön todella pistävän hajun. Ja sillä ei ole mitään vaikutusta juonko paljon vettä tai jätänkö parsakaalit ja valkosipulin pois.

Vierailija
5/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että ne vaikuttavat sinulla maksaan voimakkaasti? Varsinkin aloitettaessa voi rasittua.

Vierailija
6/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavat myös munuaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän