Katoaako halut todella komeaankin mieheen, jos tämä on liian nössö
Kommentit (55)
Komeana mutta nössönä miehenä uskaltaisin väittää näin todellakin olevan :)
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta, jätettykin on todella komea pakkaus, mutta liian nössö mies ei haluttavalta voikaan vaikuttaa.
Jotkut naiset taas sanoo, että riittävän komea mies saa aina seksiä. Itse kyllä epäilen tätä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nössö?
Esim. antaa periksi miellyttääkseen toista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nössö?
ap
Siis herranjestas, kyllä lähtökohtaisesti jokainen välillä parisuhteessa antaa periksi miellyttääkseen toista, tätä kutsutaan kompromissien tekemiseksi. Parempi kysymys olisi, että katoaako halut komeaankin mieheen jos hänen on aina pakko saada tahtonsa läpi joka asiassa, ja kyllä todellakin katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nössö?
ap
Siis herranjestas, kyllä lähtökohtaisesti jokainen välillä parisuhteessa antaa periksi miellyttääkseen toista, tätä kutsutaan kompromissien tekemiseksi. Parempi kysymys olisi, että katoaako halut komeaankin mieheen jos hänen on aina pakko saada tahtonsa läpi joka asiassa, ja kyllä todellakin katoaa.
No herranjestas, mietipä ihan itse että tarkoitinko että a) antaa periksi jatkuvasti vai b) antaa periksi kerran tai kaksi?
ap
Mitään tunteita tai haluja ei edes synny, jos persoona ei miellytä, vaikka olisi miten komea. En tiedä mitä tarkoitat nössöydellä, mutta se ei ole ensimmäinen niistä luonteenpiirteistä, jotka tulee mieleen, kun mietin ei-viehättävää miestä. Tietysti nössöys siten kun minä sen ymmärrän, sellainen kynnysmattona oleminen ja se, ettei uskalla sanoa mitään mielipidettä mihinkään, ei ole viehättävää. Sitten on niitä naisia, joiden mielestä mukava ja kohtelias mies on nössö. Se taas ei pidä paikkaansa. Mukava, kiva mies voi olla äärimmäisen seksikäs ja ennen kaikkea haluttava puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nössö?
ap
No herranjestas, mietipä ihan itse että tarkoitinko että a) antaa periksi jatkuvasti vai b) antaa periksi kerran tai kaksi?
ap
No sulla jäi toi "aina" kirjoittamatta, kuten itsekin huomasit niin siinä on aika iso ero antaako periksi vai aina periksi. Ite kyllä tykkäisin jos aina tehtäis mun mielen mukaan kuten varmaan muutkin voimakastahtoiset naiset, mutta eipä toi kompromissien tekeminenkään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nössö?
ap
ap
Ap sä olet mies, ei sun kirjoituksia ole lupa tulkita muuten kuin mahdollisimman negatiivisesti.
Kyllä katoaa. Salaa vähän kadehdin erästä tuttua, kun sillä oli niin komea mies. Sitten satuttiin juttelemaan muutamaa sanaa enemmän. Blääh.. Ihan nössö.
Onneksi nössö ja komea on molemmat subjektiivisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nössö?
ap
ap
No sulla jäi toi "aina" kirjoittamatta, kuten itsekin huomasit niin siinä on aika iso ero antaako periksi vai aina periksi. Ite kyllä tykkäisin jos aina tehtäis mun mielen mukaan kuten varmaan muutkin voimakastahtoiset naiset, mutta eipä toi kompromissien tekeminenkään haittaa.
Niin jäikin pois. Siitä ei silti automaattisesti seuraa se, miten sinä asian tulkitsit. Mutta pointti nyt ei ollut se, että mies ei kykenisi kompromisseihin, vaan että hän antaa periksi sellaisista asioista, missä ei vaan pitäisi antaa periksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katoaa. Salaa vähän kadehdin erästä tuttua, kun sillä oli niin komea mies. Sitten satuttiin juttelemaan muutamaa sanaa enemmän. Blääh.. Ihan nössö.
Onneksi nössö ja komea on molemmat subjektiivisia asioita.
Miten nössöys on subjektiivista? Onko se joku mielipidekysymys, että pitääkö mies päänsä ja pelkääkö hän konflikteja?
Vierailija kirjoitti:
Mitään tunteita tai haluja ei edes synny, jos persoona ei miellytä, vaikka olisi miten komea. En tiedä mitä tarkoitat nössöydellä, mutta se ei ole ensimmäinen niistä luonteenpiirteistä, jotka tulee mieleen, kun mietin ei-viehättävää miestä. Tietysti nössöys siten kun minä sen ymmärrän, sellainen kynnysmattona oleminen ja se, ettei uskalla sanoa mitään mielipidettä mihinkään, ei ole viehättävää. Sitten on niitä naisia, joiden mielestä mukava ja kohtelias mies on nössö. Se taas ei pidä paikkaansa. Mukava, kiva mies voi olla äärimmäisen seksikäs ja ennen kaikkea haluttava puoliso.
Nössöllä tarkoitan tietysti miestä, joka yrittää olla aina toisille mieliksi.
Olen jättänyt komean miehen koska hän oli niin nössö että ei pystynyt kotitöihin eikä huolehtinut (aiemman suhteen) lapsistaan. On totta, että pelkällä ulkonäöllä ei todellakaan pärjää suhteessa. Tämä toivottavasti on itsestäänselvää myös aloittajalle.
Kuka sanoo, että on komea?
Nössöys tarkoittaa minulle sitä, että mies on saamaton ja vastuuta välttelevä sekä ehkä jotenkin reppana. Ujous ei ole nössöyttä, ellei anna määritellä sen elämäänsä ja tekemisiään.
On se turn-off, koska haluan tasaveroisen, aikuisen, aktiivisen kumppanin enkä raahata toista perässäni. Mutta kyllähän nössöikin jollekin kelpaa.
Tämä sen todistaa, pitää olla jännämies.
Jos mies on liian herkkä ja epävarma eikä saa mua nauramaan hyvällä tavalla vaan enemmänkin myötähäpeästä, niin joo turn off.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo, että on komea?
Nössöys tarkoittaa minulle sitä, että mies on saamaton ja vastuuta välttelevä sekä ehkä jotenkin reppana. Ujous ei ole nössöyttä, ellei anna määritellä sen elämäänsä ja tekemisiään.
On se turn-off, koska haluan tasaveroisen, aikuisen, aktiivisen kumppanin enkä raahata toista perässäni. Mutta kyllähän nössöikin jollekin kelpaa.
Mä en tarkoita tuollaista, vaan miestä joka saattaa olla hyvinkin vastuuntuntoinen, mutta haluaa miellyttää toisia. Kerjää siis toisten hyväksyntää. Voi esim. hoitaa työn ja raha-asiat ym. kunnialla, mutta sitten kun ollaan päättämässä mihin mennä syömään, millainen auto ostetaan tai mihin lähdetään matkalle, hän tekee yleensä mitä vaimo sanoo.
ap
Ilman muuta, jätettykin on todella komea pakkaus, mutta liian nössö mies ei haluttavalta voikaan vaikuttaa.