Kerro joku pieni hieno ele jonka joku julkkis sulle teki ja joka muutti käsityksesi hänestä myönteisemmäksi?
Itselläni on vain kun näin Sauli Niinistön ojentavan salaohjelmassa köyhälle pyytäjälle pesukoneeseen kympin:)! Hän ei tiennyt että se kuvattiin. siltikin antoi vaikka muut eivät , poliitikoista kuin murahteli ja sivuutti pyytäjän .
Kommentit (5)
Eräs suomalainen kirjailija kommentoi minua seinästä reväistyn näköiseksi.
Martti Syrjä näytti kiltisti henkkarit, kun pyysin, eikä ollut ollenkaan sillai , että voivittueksäätiiäkukamääoon.
Jari Tervo tarjosi oluen ja jutteli muutenkin mukavia. Oli hauskaa seuraa. Muutama vuosi sitten eräänä lauantai-aamuna terassilla:).
Ei ollut mitenkään öykkärimäinen. Minä sanoin etten ole juurikaan hänen kirjoistaan tykännyt ja hän oli tosi kiinnostunut mielipiteestäni, ja parin kaverinkin mielipiteistä jotka olivat siinä myös. Ihan ok tyyppi.
Tämä ennen Laylaa, siitä tykkäsin tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vain kun näin Sauli Niinistön ojentavan salaohjelmassa köyhälle pyytäjälle pesukoneeseen kympin:)! Hän ei tiennyt että se kuvattiin. siltikin antoi vaikka muut eivät , poliitikoista kuin murahteli ja sivuutti pyytäjän .
Missä tämä olis nähtävissä?? Kuulostaa hienolta:).
Erittäin kuuluisa miljoonia levyjä levyttänyt henkilö huomio minua henkilökohtaisesti fb::ssä omalla yksityisprofiilillaan.