Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v*tun tinder!!!

Vierailija
10.11.2016 |

mrrrrr, tuo lagittaa aivan kauheasti! Ilmoitti just että olin saanut matchin, mutta siinä lukee nyt vaan ''sinulla ei ole yhtäkään matchia vielä''. Olennäköjään tuomittu olemaan yksin väkisinkin kun puhelinkin vittuilee ja estää sen!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoswaippaus. Niitä sattuu.

Vierailija
2/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkoswaippaus. Niitä sattuu.

Ei se muutamassa sekunnissa olisi kerennyt poistaa mut sieltä. Puhelin oli kädessä kun sain ilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet swipeaa kaikki oikeelle ja "tarkastaa laadun" vasta matchien osuessa (nopeampaa ja tehokkaampaa) ja poistaa ns. ylimääräset sit. Sori!

Vierailija
4/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet swipeaa kaikki oikeelle ja "tarkastaa laadun" vasta matchien osuessa (nopeampaa ja tehokkaampaa) ja poistaa ns. ylimääräset sit. Sori!

Mistä päättelet että oon nainen?

Vierailija
5/34 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelin heti että tää on mies. Naisella kuin naisella on matcheja. Vain miehellä voi olla tilanne et ei oo yhtään. Mut usko sä että puhelimessa se vika on, jos se sun oloa helpottaa. Hanki uus, sillähän se sit ratkeaa.

Vierailija
6/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kaikki miehet tykkää joka naisesta! Olen ollut Tinderissä kaksi viikkoa, käynyt läpi kaikki pääkaupunkiseudun tarjokkaat (sovellus oikeasti on ilmoittanut, ettei uusia ole), tykännyt noin viidestäkymmenestä miehestä ja mätsejä minulla on 7. Juttelen kahden kanssa, mutta jos niistä ei tule mitään niin poistan koko sovelluksen, ei vaan toimi minulla.

Mutta siis, kaikki miehet eivät todellakaan tykkää kaikista. Lakatkaa jauhamasta näitä av-legendoja.

Vierailija
7/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kaikki miehet tykkää joka naisesta! Olen ollut Tinderissä kaksi viikkoa, käynyt läpi kaikki pääkaupunkiseudun tarjokkaat (sovellus oikeasti on ilmoittanut, ettei uusia ole), tykännyt noin viidestäkymmenestä miehestä ja mätsejä minulla on 7. Juttelen kahden kanssa, mutta jos niistä ei tule mitään niin poistan koko sovelluksen, ei vaan toimi minulla.

Mutta siis, kaikki miehet eivät todellakaan tykkää kaikista. Lakatkaa jauhamasta näitä av-legendoja.

Jep, mä sain kuukauden aikana 5-6 matchia aikaiseksi ja tykkäsin varmaan 5-10 per päivä riippuen siitä oliko edes uusia ehdokkaita tarjolla... Että se siitä kaikkien naisien sadoista matcheistä (ja kyllä, vaihtelin kuvia ja tykkäilin tosi erinäköisistä miehistä - mä nyt vaan en osaa tätä peliä!).

Vierailija
8/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, voiko pk-seudullakin käydä noin? Minä asun täällä metsässä ja usein tulee tuo tilanne, ettei vain ole enää ketään. Oletko koettanut muuttaa hakuetäisyyttä tai ikärajauksia?

Vierailija
9/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea käsittää mätsien hankaluutta. Mulla tulee mätsi n. joka toisen miehen kanssa, jonka pyyhin oikealle.

Vierailija
10/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, voiko pk-seudullakin käydä noin? Minä asun täällä metsässä ja usein tulee tuo tilanne, ettei vain ole enää ketään. Oletko koettanut muuttaa hakuetäisyyttä tai ikärajauksia?

En muuta kumpaakaan rajausta, koska ne on just oikein. Etäsuhde ei kiinnosta, eikä itseäni liian nuoret tai vanhat (nyt ikä on asetettu +/- 7 vuotta). Tinderissä ei vain ole minulle mitään, muuten kuin av:n katkeruuttaan itkevien pikkupoikien voimafantasioissa ("kaikilla naisilla on ainakin sata keskustelua meneillään koko ajan koska kaikki miehet tykkäävät kaikista tarjotuista naisista!!1").

Vierailija
11/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea käsittää mätsien hankaluutta. Mulla tulee mätsi n. joka toisen miehen kanssa, jonka pyyhin oikealle.

Noh, kivat sulle. Vaikea käsittää sinun tilannettasi, koska itsellä ei ole sama tilanne.

Mutta edelleenkään JOKAINEN MIES ei ole valinnut sinuakaan, toisin kuin täällä aina väitetään.

Vierailija
12/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tinder näytä sinulle kaikkia tarjokkaita. Siinä on vähän jotain kikkailua päälle. Tietty määrä ihmisiä joita päivässä voit svaippailla. Jos lyöt rahaa tiskiin ja otat sen tinder pro:n tms niin saat ehkä sitten rajat auki.

Vierailija
13/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tinder näytä sinulle kaikkia tarjokkaita. Siinä on vähän jotain kikkailua päälle. Tietty määrä ihmisiä joita päivässä voit svaippailla. Jos lyöt rahaa tiskiin ja otat sen tinder pro:n tms niin saat ehkä sitten rajat auki.

Onko tämä vain oletus vai oikeaa tietoa? Kuulostaisi sinänsä loogiselta, että ihmiset eivät pääsisi käymään noita läpi kovin äkkiä ja siten hylkäämään koko sovellusta heti alkuunsa. Okei, annan sen levätä hetken nyt sitten.

Miksi muuten minulle tulee jatkuvasti uusintakierroslaisia? Siis tyyppejä, jotka muistan jo raksittaneeni pois? Ei kai niin pitäisi käydä? Muutenkaan tuo ei toimi aivan oikein, koska minulle tarjotaan usein henkilöitä etäisyysrajojeni ulkopuolelta. 

Vierailija
14/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku vieläkin tinderiä. Mä luulin että se oli ja meni jo. Ompastui huonouteensa.

Vierailija
15/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vain viidestäkymmenestä koko pääkaupunkiseudun Tinder-tarjonnasta? Huh huh, kuulostaa aika vähältä ja nirsolta, ja silti olet saanut niistä seitsemän matchia!

Vierailija
16/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vain viidestäkymmenestä koko pääkaupunkiseudun Tinder-tarjonnasta? Huh huh, kuulostaa aika vähältä ja nirsolta, ja silti olet saanut niistä seitsemän matchia!

Tietenkin olen nirso, en aio tavata ketään joka ei oikeasti nappaa yhtään. Mieluummin olen yksin kuin sellaisen kanssa, jota ei kestä niin kuunnella kuin pussatakaan. 

Mutta tämä sanomasi ei kumoa mitään minun sanomaani, koska edelleenkin: KAIKKI MIEHET eivät tykkää kaikista naisista! Koska muutenhan minulla olisi viisikymmentä mätsiä. Eli palsta on väärässä, esim. kirjoittaja nro 3 tuolta edeltä: "Miehet swipeaa kaikki oikeelle ja "tarkastaa laadun" vasta matchien osuessa (nopeampaa ja tehokkaampaa) ja poistaa ns. ylimääräset sit. Sori!"

Toisaalta hyvä, että palsta on väärässä ;) Uskoni miehiin palautuu vähitellen.

Vierailija
17/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet likettävät liki kaikkia naisia. Itse sain 90 % miehistä mätchin, mutta tuloksena oli että vain n. 10 % aloitti keskustelun. Ei niillä mätcheilläkään tee mitään jos ei ole todella kaunis nainen.

Vierailija
18/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehet likettävät liki kaikkia naisia. Itse sain 90 % miehistä mätchin, mutta tuloksena oli että vain n. 10 % aloitti keskustelun. Ei niillä mätcheilläkään tee mitään jos ei ole todella kaunis nainen.

No juurihan tässä on muutamakin nainen kertonut, ettei ole saanut mätsejä kaikilta miehiltä? Silloinhan KAIKKI miehet eivät liketä KAIKKIA naisia. 

Mikset itse aloita keskustelua? Itse olen avannut keskustelun miesten kanssa heti, kun olen huomannut mätsin. En minä niitä sinne koristeeksi kerää. 

Vierailija
19/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juurihan tässä on muutamakin nainen kertonut, ettei ole saanut mätsejä kaikilta miehiltä? Silloinhan KAIKKI miehet eivät liketä KAIKKIA naisia. 

Mikset itse aloita keskustelua? Itse olen avannut keskustelun miesten kanssa heti, kun olen huomannut mätsin. En minä niitä sinne koristeeksi kerää. 

Ja kerro toki missäs sanoin etten aloittanut. En missään kohtaa.

Aloitin, mutta miehet joko poistivat minut tai keskustelu kesti sen parisen viestiä nihkeästi. Musta on todella outoa jos naisena ei tuolla saa kaikilta/liki kaikilta miehiltä mätchiä!

Vierailija
20/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kerro toki missäs sanoin etten aloittanut. En missään kohtaa.

Aloitin, mutta miehet joko poistivat minut tai keskustelu kesti sen parisen viestiä nihkeästi. Musta on todella outoa jos naisena ei tuolla saa kaikilta/liki kaikilta miehiltä mätchiä!

Kenties "outoa", mutta monille meistä todellisuutta. Itse kokeilin Tinderiä kolmen kuukauden ajan - tuloksena match alle 1% tykkäämistäni miehistä, ja yhden huonot treffit, vaikka jokaisen matchin kanssa aloitin ihan normaalin keskustelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi