Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt mullakin on fwb!

Vierailija
10.11.2016 |

Olen eronnut jonkin aikaa sitten piiitkästä (yli 20v) suhteesta, jossa viimeisinä vuosina ei juuri seksiä ollut ja se vähäinenkin oli minulle lähinnä ahdistavaa. Nyt kun suhteen ja eron ahdistukset ovat haihtuneet ilmaan, huomasin järjettömän hyrinän vartalossani. Mieletön ihokosketuksen, miehen tuoksun ja seksin kaipuu! Työpaikalla on ollut jo vähän aikaa sellaista hyväntahtoista kevyttä flirttiä erään samanikäisen kollegan kanssa. Useamman kerran oli jo tullut sellainen tunne, että kohta me suudellaan. Öisin näin ihanan levottomia unia hänestä. Mutta jatkuvasti ajattelin, että miten joku voisi olla kiinnostunut minusta yli nelikymppisestä kahden lapsen äidistä. Varmaan vain kuvittelin mielessäni kaiken...
Jollain verukkeella sain kutsuttua itseni hänelle kylään. Niiin odotin jotain tapahtuvaksi, mutta ei. Mukavaa oli kyllä muuten. Mutta ei minua jaksa tässä vaiheessa elämää kiinnostaa mikään varovainen tapaileminen ja arvailu tulisiko tästä jotain vai ei. Varsinkaan kun en todellakaan halua mitään vakavasti otettavaa suhdetta. Haluan kepeyttä ja iloa ja seksiä. Nyt.
Sain sitten kehitettyä toisenkin tekosyyn tulla jo heti seuraavana päivänä kylään ja kysyin sitten ihan pokkana että kiinnostaisiko häntä tällainen friends with benefits tyyppinen järjestely. Hieman hän oli häkeltynyt ja yllättynyt. Kysyinkin sitten, että haluaako hän rauhassa miettiä tätä mun ehdotusta. Sai sanottua joo, ja siitä kahden sekunnin päästä sitten suudeltiin! Puolitoista tuntia putkeen! Paras suutelija jonka olen koskaan tavannut! Osasi koskettaa heti kaikkia niitä mun herkkiä pisteitä (niitä mitän mun entinen mies ei edes kahdessakymmenessä vuodessa oppinut). Olin ihan sulaa vahaa. Ja pystyttiin puhumaan todella helposti seksistä ja meidän odotuksista ja mitä jos tää ei toimikaan ja miten töissä jne.
Itselläni on todella epätodellinen olo, tää on jotenkin liian hyvää ollakseen totta. Alunperin sovittiin noin kerta viikkoon, mutta nyt ollaan viestitelty ja yritetään järkätä vähintään kaksikertaa viikossa tapaaminen, kun meillä oli molemmilla niin älyttömän mukavaa.
Olen ylpeä itsestäni, että uskalsin näin suoraan tarttua härkää sarvista. Vaikka tämä juttu kuivahtaisi kokoon, niin jo tämä koettu suuteleminen on antanut mulle sellaista itsevarmuutta ja iloa ja hyvää oloa, jota en kuvitellut saavani ehkä koskaan enää kokea. Vitsi kun elämä voikin olla ihanaa, monen vuoden raskauden ja harmauden jälkeen! Halusin vain jakaa tämän teidän kanssa -ootte ihania.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä sillä edellytyksellä, että tuo fwb-miesystäväsi on sinkku, AP. 

Vierailija
2/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hienoa jos olet haluamassasi tilanteessa! Onnittelut...

Vierailija
4/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä sillä edellytyksellä, että tuo fwb-miesystäväsi on sinkku, AP. 

On sinkku. Mikä on mielestäni pieni ihme, koska miestä on oikeasti mukava katsoa, on sosiaalinen ja avoin, iloiset silmät ja mukava pylly. Hänellä on yksi pidempi suhde takanaan, ei lapsia. Muutamia kuukausia sitten eronnut lyhyestä suhteesta.

Ei hitsi en nyt pysty olemaan ajattelematta häntä. Ja minä kun kuvittelin, että nyt rauhottuisin kun saan sitä kosketusta -mitä vielä.

ap

Vierailija
5/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paska!

Miksi? Haluan oikeasti ymmärtää mikä tässä niin ärsyttää?

ap

Vierailija
6/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

No hienoa jos olet haluamassasi tilanteessa! Onnittelut...

kiitos :)

Vierailija
7/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sinkku. Mikä on mielestäni pieni ihme, koska miestä on oikeasti mukava katsoa, on sosiaalinen ja avoin, iloiset silmät ja mukava pylly. Hänellä on yksi pidempi suhde takanaan, ei lapsia. Muutamia kuukausia sitten eronnut lyhyestä suhteesta.

Ei hitsi en nyt pysty olemaan ajattelematta häntä. Ja minä kun kuvittelin, että nyt rauhottuisin kun saan sitä kosketusta -mitä vielä.

ap

No hyvä juttu sitten, jos molemmat osapuolet ovat vapaita. Mutta pieni varoituksen sana, että saatat ihastua tai rakastua tuohon mieheen suhteen edetessä. Silloin on mahdollista, että alat itse toivomaan suhteelta enemmän, mutta miehellä ei välttämättä ole tunteita samassa määrin mukana pelissä. Eli ole varovainen, ettet vahingossa satuta itseäsi tuossa järjestelyssä.

T. nro1

Vierailija
8/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta seurustelette. Sano mun sanoneen.

Vierailija
9/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paska!

Näköjään joku katellinen sinkku tai huonossa parisuhteessa kärvistelevä ei kestä AP:n kaltaisessa tilanteessa olevan ihmisen onnea. Aika pikkusieluista...

Vierailija
10/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. kyllä ehti jo itsellenikin tulla mieleen, että mähän olen ihastumassa! Mutta selittelen itselleni, että tämä on sellaista vapauden hurmaa pitkän vaikean jakson jälkeen.

Ja toisaalta mitä sitten jos ihastunkin? Nautin siitä ja katson mitä tapahtuu. Jos mies ei koe samoin olen vain kiitollinen edes siitä hetkestä kun sain nauttia hänen... suudelmistaan. Se juuri on niin mukavaa kun ei ole lähtenyt kaikenlaisin suhde odotuksin ja toivein liikkeelle. Halutaan vain pitää hauskaa. 

Oikeasti en pysty tässä elämäntilanteessa panostamaan ajallisesti oikeaan suhteeseen. Lapseni ovat kirkkaasti ensisijalla. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan