Mitä ääntä inhoat eniten?
Minä inhoan jos joku mässyttää/mäiskyttää ruokaa syödessä! BRR!!
Inhoan tätä ääntä niin paljon, että rupeaa ihan kuvottamaan ja ärsytystasot nousee kattoon samantien :D
Entäs teillä?
Kommentit (113)
Jalkojen tamppausta kerrostalon ovella se kuuluu 60 kertaa vähintään ylös saakka joka päivä! Ihmeellisintä on että seuraavassa rapussa on tismalleen samanlainen susteemi mutta siellä jalat pyyhitään harjaan !
Syömisäänet ovat yksi pahimpia. Lähipiirissä on kaksi ihmistä, joiden syömisääniä ihan oikeasti en tunnu kestävän koska se tekee ihan fyysisesti pahaa. Kaikki jonkin tietyn äänen jankkaavaa toistaminen, hankala lapsiperheessä koska sitä tapahtuu usein. Haarukka vasten lautasen pintaa, se yksi tietty ääni. Kestämätöntä. Se että yleensä moni yrittää puhua samaan aikaan kanssani, mutta se ei vain onnistu, en tiedä onko se niinkään inhottava mutta ylittää jonkin tietyn rajan aistiärsykkeiden käsittelyssä ja tuntuu siltä kuin pää räjähtäisi ja ärryn hirveästi.
Se mossotus, mikä kuuluu, kun mun isäni, 65 v, syö banaania ilman käsiä (lukee samalla kirjaa). Kuorii banaanin ja haukkaa päästä, sen jälkeen se katoaa kuin oksasilppuriin, mossonmosson, lätsläts, mums 😲
Hyvänä kakkosena iso rekka pysähtyneenä liikennevaloissa tms., se matalataajuuksinen jurnutus kuuluu kaikkien seinien läpi ja on jotenkin erityisen raivostuttava.
Eksän ääntä taustalla kun lapsi soittaa isältään.
Metalli vasten metallia. Veitsien terottaminen ja säilykepurkkien raapiminen lusikalla :(
Sähköisen tunnisteen antamaa varoitusääntä. Silloin ei ole kaikki ihan ok.
Mikäköhän tuosta mässytysäänestä, varsinkin banaanin syönti, tekee niin ärsyttävän kuuloista.. Mullakin nousee aina ärsytystaso huippuun, kun kuulee jonku mässyttävän. Tekis mieli vaan huutaa, että etkö osaa tosiaan syyä hiljaa!
Sitä ääntä kun läppäraippa osuu hevoseen.
Työkaverin nauru. Humalassa sammaltava mies.
Naapurin koiran jatkuvaa haukuntaa. Aamusta iltaan koko ajan. Idiootti omistaja ei tajua, vaikka monta kertaa ollaan suoraan sanottu. Silmät pyöreinä ihmettelee, että ei meidän koira hauku. Koira on kammottava peto, jota ei ole koulutettu yhtään.
Fasaani ja monien lastenohjelmien tunnusmusiikit.
Lumen/jään narskunta kengissä. Ennen en vihannu mut nytten tullu semmone kauhea kammo jo ääntä kohtaan. Taho oikee pihallakaa käydä sen takia.
Sitä, mikä kuuluu, kun tussilla piirretään/kirjoitetaan paperille. "Märkä" tussi sileällä pinnalla (esim. fläppitaulu) menee, mutta esim. tussi ja tavallinen kopiopaperi -yhdistelmää en kestä lainkaan... hrrr.
Olin osastolla vähän aikaa sitten ja opin inhoamaan mässyttämistä ja sellaista "muiskis" ääniä joita jotkut aikuiset ihmiset päästävät syödessään. Minulle on lapsena opetettu, että ruoka syödään suu kiinni eikä syömisestä tarvitse lähteä mitään ääniä (esim. mmuisk, lääähhhh, huuhhhh,, nummms )
Vieressä istuva työkaveri juuri vetelee banaania ja mässyttää niin kovaa, että oli pakko laittaa heti kuulokkeet korville =D