Nainen käsi sydämellä: Lähtisitkö upporikkaan ja maailman vaikutusvaltaisimman alfan Trumpin matkaan, jos tilaisuus tulisi?
Tähän ei nyt kaivata sitten mitään "ei raha ja vaikutusvalta kaikkea ratkaise"-lööperiä, vaan pohdintaa miten reagoisit, jos tuollainen olisi OIKEASTI mahdollista. Eli miten on?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa suurin osa palstamammoista lähtisi kirkuen Trumpin punkkaan!
Tässä on taas luetunymmärrys huipussaan. Jos tuolle tyypille sanoo "ei", hän väittää naisen sanoneen "kyllä".
Vähän niin kuin idolinsa.
Vierailija kirjoitti:
Taas naisten kaksinaismoralismia. Oikeasti jos Trump tulisi kokkareiden jatkoilla mittatilauspuku päällä ja Rolex kädessä tarjoamaan drinkkiä ja suputtamaan korvaan, niin suurin osa av-mammoista olisi ihan sulaa vahaa dollarin kuvat ja yksityisjetin nahkasohva silmissä.
No oletetaan, että näin olisi, niin ENTÄS SITTEN?
En lähtisi. Jos olisi 40 vuotta nuorempi, harkitsisin.
Tietysti! Trump on ihanan rikas! Komeakin jos polttaa hieman shishaa ja kuvittelee komeaksi! onhan minulla jo aivan ihana marokonkomistus ja vaihdoin uskontoa mieheni vuoksi joten vaihtaisin uskontoa ja identiteettini Trumpinkin vuoksi! ensialkuun passittaisin Trumpetin kauneusleikkaukseen ja laihdutuskuurille! ja maksattaisin Trumpilla kosmetologin itselleni ja kultaa, sitten kun Trump rupeaisi ilkeaksi voisin myyda kullat pois ja muuttaa Saudi-Arabiaan uuden rikkaan miehen luokse! lapsia en Trumpetille tekisi teeskentelisin hedelmatonta
Vierailija kirjoitti:
Tähän ei nyt kaivata sitten mitään "ei raha ja vaikutusvalta kaikkea ratkaise"-lööperiä, vaan pohdintaa miten reagoisit, jos tuollainen olisi OIKEASTI mahdollista. Eli miten on?
Miten tähän pitäisi rehellisesti vastata, jos oikeasti on sitä mieltä, että raha ja vaikutusvalta eivät kaikkea ratkaise? Omalla kohdallani raha ja vaikutusvalta ovat aina olleet suunnilleen pienimmästä päästä siinä, mikä minulle parinvalinnassa on tärkeää. Vaikutusvalta voi itseasiassa olla enemmän negatiivinen kuin positiivinen seikka, koska vaikutusvaltaiset miehet ovat usein julkisuuden valokeilassa ja itse en todellakaan julkisuutta kaipaa.
Vastauksena kysymykseesi: en todellakaan lähtisi Donald Trumpin matkaan. En koe että olemme arvomaailmaltamme juurikaan samankaltaisia, en arvosta hänen "pukuhuonejuttujaan" pätkääkään, en arvosta monia muitakaan hänen juttujaan, en usko että meillä olisi paljon mitään yhteistä, en todellakaan haluaisi olla Yhdysvaltain First Lady, hän on 26 vuotta vanhempi kuin minä eikä miellytä silmääni ulkoisestikaan sitten yhtään. (En tosin usko, että minäkään miellyttäisin ulkonäöltäni häntä, joten siinä ainakin oltaisiin tasoissa ;D)
En, koska rakastan miestäni yli kaiken. Aiemmin minulla oli enemmän rahaa (rehellisellä työnteolla ansaittua), jolloin jo pääsin kokemaan viiden tähden shampanjakokkareita, kaviaaria, ökyilyä, luxuslomakohteita ja niin poispäin.
Trumpia en huolisi, koska en kaipaa hänen tyylistä upporikasta elämäntyyliä. Sentyyppinen on jo nähty ja koettu - Huom. ei tietenkään siinä mittakaavassa mitä hänellä on, mutta tiedän siitä edes osviittaa. Jossa en näe mitään kaivattavaa/kadehdittavaa. Nykyinen elämä normaali keskitienesteillä, elämäni rakkauden kanssa menee kaiken muun yli.
Tässä on taas luetunymmärrys huipussaan. Jos tuolle tyypille sanoo "ei", hän väittää naisen sanoneen "kyllä".