Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen käsi sydämellä: Lähtisitkö upporikkaan ja maailman vaikutusvaltaisimman alfan Trumpin matkaan, jos tilaisuus tulisi?

Vierailija
10.11.2016 |

Tähän ei nyt kaivata sitten mitään "ei raha ja vaikutusvalta kaikkea ratkaise"-lööperiä, vaan pohdintaa miten reagoisit, jos tuollainen olisi OIKEASTI mahdollista. Eli miten on?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oksettava ajatus.

Vierailija
82/107 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei nyt kaivata sitten mitään "ei raha ja vaikutusvalta kaikkea ratkaise"-lööperiä, vaan pohdintaa miten reagoisit, jos tuollainen olisi OIKEASTI mahdollista. Eli miten on?

Ennemmin tartuttaisin itseeni kaikki maailman taudit. Oksettava limainen pervo, joka pitäisi ampua kuuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa suurin osa palstamammoista lähtisi kirkuen Trumpin punkkaan!

Ei, sinä lähtisit ja se on ihan ok.

Homoseksuaalisuus on täysin hyväksyttävää. <3

Vierailija
84/107 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Varallisuus ja vaikutusvalta eivät kiinnosta minua vähääkään. Haluan fiksun ja hauskan nörtin, joka puhuu kanssani Star Trekistä, lähtee mukaani sienimetsään, rakastaa kissoja ja halailee minua kotisohvalla. Trump on sellaisen miehen täydellinen vastakohta.

Ilmoittaudun sohvallesi välittömästi! Star Trekistä en perusta, mutta romanttista hömpää senkin edestä.

Miau!

Vierailija
85/107 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähtisin heti. Trump on seksikäs ja juuri mies minun makuuni. N27

Trump OLI seksikäs joskus, ei enää. Se on se valta hänessä, joka on nyt seksikästä, jos on.

Kyllä ja valta lisää vain miesten seksikkyyttä, ei naisten.

Vierailija
86/107 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli yökkäys, että en varmana. Se on limaisen näköinen, tapainen ja oloinen mies. Varmaan haiseekin liejulle. Kuvitella seksiä sen oranssinpunaisen hilseilevän tupee -suopedon kans, APUA! Mutta, jos saa tarpeeksi hyvän diilin, eli paperilla kunnon kuukausiraha, oma kämppä ja tarvittaessa kuusinumeroinen eroraha (ja eron saan ottaa millon haluan), niin joo. Voin olla aina kännissä, kun nään sitä.

Vierailija
87/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Varallisuus ja vaikutusvalta eivät kiinnosta minua vähääkään. Haluan fiksun ja hauskan nörtin, joka puhuu kanssani Star Trekistä, lähtee mukaani sienimetsään, rakastaa kissoja ja halailee minua kotisohvalla. Trump on sellaisen miehen täydellinen vastakohta.

Samanlainen mulle, kiitos:). Trump on niin vastenmielinen, että ihmettelen oikeasti sitä että joku oikeasti voi mennä sen kanssa sänkyyn, mua kuvottaa jo palkkä ajatuskin. Mieluummin otan nätin ja köyhän pojan.

Vierailija
88/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin on omega. Vaikutusvaltaa sillä ei ole, ja kaikki vaimonsa ovat olleet rahan takia naimisissa kanssaan. On ruma, pienimunainen (exänsä mukaan) sovinisti, tyhmä, konkurssissa useampaan kertaan (kuten nyt), vain avustuksella saanut omaisuutta takaisin jne.

Vierailija
89/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Ällöttävä äijä joka kourii tuntemattomia naisia alapäästä ja pettää kumppaneitaan, kiitti luojaa säästyessään sukupuolitaudeilta. Toisaalta en näyttäisi alastomana hyvältä poseeratessani Trumpin yksityislentokoneessa miestenlehdelle.

Vierailija
90/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelijoita ketju täynnä.

Sinä tietenkin lähtisit, mutta me muut emme.

Hyvä, että löysit suuntauksesi!

Tämä. Palstapojat on niin kaappihomoja. Sanokaas suoraan lähtisittekö itse karhuhomon pantaviksi jos tämä olisi Amerikan pressa? Joko housuissa alkoi jöpöttää?

Vierailija
91/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana Trump on ollut ihan hyvännäköinen ja ehkä jopa karismaattinenkin (eikä 1980-luvulla ollut somea mutta tämän nykytrumpin mukaan en lähtisi.

Vierailija
92/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisinkö sellaisen miehen matkaan joka muistuttaa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin isääni, miestä joka pahoinpiteli minua 18 vuotta? Trumpin kannattaa kiertää kaukaa, sillä saattaisin psykoosin iskiessä luulla häntä samaksi henkilöksi. Olen arvaamaton.

Vierailija
93/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaudun sen parturiin ja jättäisin sinne. Ehkä tutkisin, onko joku marsuparka päätynyt tupeeksi

Vierailija
94/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään naisellisista betamiehistä.

Vierailija
95/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, koska horoskooppimerkkimme eivät ole sopusoinnussa.

Vierailija
96/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en halua olla first lady. Tai siis en halua siihen julkiseen asemaan ja pyöritykseen globaalilla skaalalla.

Muuten taas jos kyseessä olisi joku random miljonääri niin teoriassa voisin lähteäkin. Jos siis kyseessä olisi mielyttävä ihminen ja elantoni olisi turvattu. Käytännössä en kuitenkaan lähtisi, sillä realistisesti ajateltuna upporikas miljonääri ei tule tarjoamaan minun kannaltani hyvin ehdoin tulevaa "sopparia," vaaan luultavasti olisin ylläpidon hinnalla oleva ilmainen omais- tai kodinhoitaja ja/tai seksiorja joka olisi näennäisten kulissien vuoksi myynyt vapautensa sille miehelle joka istuu rahakirstun päällä. Tuollainen taas ei kiinnosta tippakaan, vaikka saisi asua millaisessa linnassa. Ennemmin oma keskiluokkainen tavis elämäntaso ja vapaus. :)

Vierailija
97/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Hän on kuvottava. Miksi pilaisin mielenterveyteni. Tuntisin itseni huor aksi, koska pidän häntä kuvottavana.

Ainoastaan jos oma tai lasten henkiinjäänti olisi jossain fiktiivisessä tilanteessa siitä kiinni, voisin tehdä niin, siis prostituoida itseni. Mutta pyrkisin tilanteesta pois heti kun mahdollista. Sellainen tilanteeni ei kuitenkaan ole.

Vierailija
98/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naisten kaksinaismoralismia. Oikeasti jos Trump tulisi kokkareiden jatkoilla mittatilauspuku päällä ja Rolex kädessä tarjoamaan drinkkiä ja suputtamaan korvaan, niin suurin osa av-mammoista olisi ihan sulaa vahaa dollarin kuvat ja yksityisjetin nahkasohva silmissä.

Vierailija
99/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella omilla aivoillani ja nyt ajattelun tulos on, että en lähtisi tuollaisen lössykän matkaan, vaikka sillä onkin rahaa ja vaikutusvaltaa. Niillä ei minuun tehdä vaikutusta. Kyllä pitää olla ihan muita kvaliteetteja.

Vierailija
100/107 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jättäisi omaa rakasta miestäni, joka on tavallinen ihana suomalainen kunnon mies. Ja hyvännäköinenkin ainakin minusta. Jos olisin sinkku, etsisin samanlaista tavan duunaria, kuin mieheni on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä