Ihastuin aikuiseen hetero(?)naiseen
Olen ihan totaalisen ihastunut yhteen itseäni noin kaksikymmentä vuotta vanhempaan, naimisissa miehen kanssa olevaan naiseen. Ei ole tuntunut tällaiselta uuden ihmisen kanssa sitten seurusteluaikojen (kun seurustelin miheni kanssa). Siis tyyliin leijun ja hymyilen, kun näen sen naisen. Ja se nainen ei välttämättä edes ole huomannut mitään. Tapaan häntä sellaisissa tilanteissa, että on todella hankalaa ottaa puheeksi mitään henkilökohtaisia juttuja. Mistä voisin tulkita, voisiko mulla olla mahdollisuuksia häneen? Mitä teen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Joo joo,tämä sama provo on ollut jo monta kertaa,keksi uusi.
Tämä ei ainakaan ole provo. Tämä tilanne on aika tuskallinen, kun siis hän on varattu ja en tiedä hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan. Tosin minusta hän sai esiin piilossa olleen biseksuaalisuuden. :) En mä edes oikein ajattele mitään sukupuolta sinänsä hänen kohdallaan. Rakastan häntä ihmisenä, psyykkisesti ja fyysisestikin. Se sukupuoli tuntuu hänen kohdallaan toissijaiselta asialta...se rakkaus ja kaipuu on niin voimakasta, että se on hän siitä huolimattakin, että juuri hän sattuu olemaan nainen. T. Original ap
Huoh, niin tuttua. Onneksi olen päässyt yli, liian tuskasta oli. En kertonut, mutta ilman sanojakin hän ymmärsi ja tunsi myös...jotain. Nää jutut on niin katkeransulosia. Vaikea sanoa, mitä sun kannattaa tehdä, se sun pitää itse päättää.💞
Upupupupupup