Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin aikuiseen hetero(?)naiseen

Vierailija
10.11.2016 |

Olen ihan totaalisen ihastunut yhteen itseäni noin kaksikymmentä vuotta vanhempaan, naimisissa miehen kanssa olevaan naiseen. Ei ole tuntunut tällaiselta uuden ihmisen kanssa sitten seurusteluaikojen (kun seurustelin miheni kanssa). Siis tyyliin leijun ja hymyilen, kun näen sen naisen. Ja se nainen ei välttämättä edes ole huomannut mitään. Tapaan häntä sellaisissa tilanteissa, että on todella hankalaa ottaa puheeksi mitään henkilökohtaisia juttuja. Mistä voisin tulkita, voisiko mulla olla mahdollisuuksia häneen? Mitä teen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko homma.

Vierailija
2/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö nimen ? Saat puhelinnumeron selville ja laitat vaikka viestillä et kahvit??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo,tämä sama provo on ollut jo monta kertaa,keksi uusi.

Vierailija
4/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko homma.

Kuinka niin? Entäpä, jos hänkin on onnettomassa liitossa, kuten itse olen. Tosin epäilen juuri päinvastaista, sillä se hänestä hehkuva suloisuus ja ihanuus sekä hänen sensuelli olemuksensa viittaavat siihen, että hän saa elää onnellisessa parisuhteessa ja saa nauttia seksistä jne. Hän on niin ihanan älykäs, herkkä, lempeä, humoristinen ja ilmeikäs sekä itsevarma ja vakaa. Hän olisi unelmieni rakastettu.

Vierailija
5/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet naimisissa. Hän on naimisissa. Unohda koko juttu.

Vierailija
6/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt ottaa tää asia siellä terapiassa puheeks!

Vierailija
7/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
8/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö nimen ? Saat puhelinnumeron selville ja laitat vaikka viestillä et kahvit??

Tiedän nimen, mutta en kehtaa töksäyttää treffipyyntöä ihan noin vain, vaan mun pitäisi jotenkin kuulostella sitä, olisiko jotain molemminpuolisuutta olemassa. Viimeksi nähdessäni hänet en voinut olla katselematta häntä ehkä aavistuksen liian pitkään hieman uneksivin katsein, mutta toisaalta skarppasin, jotten nyt liian selvästi paljastuisi.

Olisiko se liian läpinäkyvää, jos veisin hänelle jotain kivaa näin joulun alla tai antaisin hänelle positiivista palautetta muuten? Vai pitäisikö mun yrittää nätisti ja varovasti vain sanoa, että olisi mukavaa joskus jutella hänen kanssaan lisää vapaa-ajalla ja että voitaisiinko mennä kahville jne.?

Vierailija
9/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko itse homomies vai heteronainen?

Vierailija
10/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt ottaa tää asia siellä terapiassa puheeks!

En vain pysty/kykene/uskalla. Olen oikeasti aika estoinen ja ujo. Olen siis ihan nätti ja viimeksi tavatessamme pukeuduin "vahingossa" liian paljastavasti. Tulee ihan idioottimainen fiilis, jod hän onkin täyshetero ja yritän vietellä häntä jotenkin. Hän punastui tosi söpösti kyllä, mutta en ole varma, mitä hän oikeasti ajatteli.

Vierailija
11/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko itse homomies vai heteronainen?

Hetero- tai ilmeisesti sitten bi-nainen (tämä on eka kerta, kun näin voimakkaasti ihastun naiseen).

Vierailija
12/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet naimisissa. Hän on naimisissa. Unohda koko juttu.

Olen ainakin itse eroamassa (1. vaiheessa). Hänestä en tiedä, mutta sormukset hänellä ainakin on. Kuulostaa todella moraalittomalta, mutta mulle voisi "kelvata" sellainenkin, että voisin tapailla häntä keskustelujen merkeissä, mutta haluaisin myös fyysistä läheisyyttä siten, että varsinaista seksiä ei tarvitsisi olla, jos hän siis olisi naimisissa. Minulle riittäisi suudelmat, halit, hyväilyt. Haluaisin tehdä hänelle hyvä olon, ehkä nukkua hänen vierellään, olla aivan lähellä, mutta joo, ei se seksi nyt niin välttämätöntä olisi. Mä en tiedä, mitä se on, mutta jokin hänessä vain saa mut aivan höpsähtämään. :) Mä vain haluaisin silitellä ja suudella häntä, kun näen hänet. Hän on ihan mielettömän ihana. Ok, hillitsen tunteeni, mutta voi sitä tunnekuohua pinnan alla.

Vierailija
13/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule järkiisi.

Vierailija
14/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule järkiisi.

Kerro, mitä tarkoitat? Olenko hölmö, jos edes kuulostelen tilannetta? Eikö ihminen saisi rakastua? Olen 99% varma, että tämä ei tule johtamaan mihinkään, mutta olisin onnellinen, jos saisin olla hänen "vapaamielinen" kaverinsa edes (=välillä pienet pusut, vaikka olisimme muuten kavereita). :) Oonko mä nyt ihan hölmö siis? :/

Vierailija
15/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä! Usko nyt että se on terapeutti ja nainen sekä varattu!

Mee miesterapeutille.

Vierailija
16/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusutteluhommiin? Ja varattu. Usko uniisi ja unelmiisi.

Vierailija
17/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusutteluhommiin? Ja varattu. Usko uniisi ja unelmiisi.

Jep. Mä haluaisin hänen kanssaan ihania syvällisiä keskusteluja ja pusutteluhommia. :) t. Ap

Vierailija
18/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kannattaako mun kertoa hänelle vaivihkaa tunteistani vaiko yrittää unohtaa koko juttu? Hän on varmastikin niin aikuinen ja fiksu, ettei sinänsä mun ihastuminen hänen elämäänsä hetkauta, mutta kokisiko hän sen epämiellyttäväksi jotenkin? Kun siis oon nainen, enkä tiedä, miten konservatiivinen hän on loppujen lopuksi. T. Ap

Vierailija
19/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sinulla on seuraava terapiakerta?

Näytä hänelle nämä lukemattomat ketjusi täällä av:lla.

Sen terapeutin tehtävä on osata käsitellä nämä asiat nolaamatta sinua.

Tuo on pienen lapsen ihastusta äitiinsä ja osa terapiaa.

Sä koetat löytää kaikenlaisia erilaisia selityksiä sille että miten voisi ehkä olla mahdollista että teistä tulisi jotain. Vertaat suhteeseen lapsen terapeutin, kaupan kassan, lapsen puheterapeutin jne. kanssa. Jos tuo terapeuttisi oikeasti lähtisi suhteeseen sinun kanssasi, se tuhoaisi sinut.

Vierailija
20/24 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kannattaako mun kertoa hänelle vaivihkaa tunteistani vaiko yrittää unohtaa koko juttu? Hän on varmastikin niin aikuinen ja fiksu, ettei sinänsä mun ihastuminen hänen elämäänsä hetkauta, mutta kokisiko hän sen epämiellyttäväksi jotenkin? Kun siis oon nainen, enkä tiedä, miten konservatiivinen hän on loppujen lopuksi. T. Ap

Niin, eli et oikeasti tunne häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän