Silikoniien yleisyys Suomessa
Kuinka monta tuttua sinulla on, joilla on silikonit? Minkälaisia naisia he ovat? Ikä? Överi isot vai neutraalin kokoiset?
Olen siis nainen ja vain utelias, kun kuuleman mukaan on hyvinkin yleistä..
Kommentit (30)
Ilmeisesti yleistynyt jonkin verran, kun ulkonäkökeskeisyys ja pinnallisuus on nykyään niin pinnalla.
Mua harmittaa, että kaikki silikonit yhdistetään tekoruskeisiin ankkahuulisiin fitnesstyttöihin joiden rinnat erottuu isoina palloina muusta kropasta. Ei siinäkään mitään väärää ole, mutta sitten muut ihmiset tuomitsee silikonit kokonaan vain sellaisten naisten jutuksi. Todellisuudessa silikoneja on myös ihan tavallisilla naisilla: imettäneillä, laihduttaneilla, luonnostaan hyvin pienirintaisilla. Itsekin joudun sellaiset ottamaan, jos joskus haluaisin kehityshäiriöiset rintani korjattua aikuisen naisen rinnoiksi. En halua silikoneja, vaan rinnat. Kaikki ei ole niin onnekkaita että omistaa normaalisti kehittyneet tavalliset rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni lisäksi tiedän yhden naisen. Molemmat olemme neljän lapsen äitejä ja silikonit on otettu viimeisen raskauden ja imetyksen jälkeen. Omani ovat kokoa b-kuppi, imetyksien jälkeen jäi pelkät nännit ja roikkuvaa ihoa, kaikki täyte oli poissa. Pari ystävääni tietää mieheni lisäksi, esim.lapseni eivät tiedä. En kerro ihmisille, kehen en voi luottaa. Silareihin liittyy vahvoja stereotypioita, enkä halua leimautua. Otin silarit vain itseäni varten, mieheni ei niitä halunnut enkä niitä missään esittele enkä usko että ainakaan vaatteet päällä kukaan osaisi arvata. Saunailtoja tms en harrasta.
Mä en ymmärrä tätä itseään varten pointtia. Liiveillä saa lähes jokainen kauniit rinnat. Silikonithan liittyvät siihen, että pääsee esittelemään alastonta vartaloaan muille, esim seksin aikana. En usko et kukaan ottaa silikonirintoja vain omaa peilistä katsomista varten, kun eihän niitä oikeasti kukaan edes näe!
Sinä et usko etkä ymmärrä mutta missä väität minun niitä alasti esittelevän, kun se kerta siihen liittyy? Käyn saunassa vain mieheni ja lasteni kanssa, muiden kanssa en ikinä. Liiveillä saa huijattua normaalielämässä, mutta jos harrastaa aktiivisesti liikuntaa, jossa pitää olla urheiluliivit, niin huijaaminen on aika vaikeaa. Itselläni näin oli, ikäni olen urheilua harrastanut ja kun rinnaton vetää urheilutopin päälle niin kyllä siinä on itsetunto koetuksella. Tätä on kuitenkin mahdoton selittää ihmiselle, jolla on vaikka tavalliset a-kupin rinnat.
Silikooneja esiintyy eniten pohjoisella havumetsä vyöhykkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni lisäksi tiedän yhden naisen. Molemmat olemme neljän lapsen äitejä ja silikonit on otettu viimeisen raskauden ja imetyksen jälkeen. Omani ovat kokoa b-kuppi, imetyksien jälkeen jäi pelkät nännit ja roikkuvaa ihoa, kaikki täyte oli poissa. Pari ystävääni tietää mieheni lisäksi, esim.lapseni eivät tiedä. En kerro ihmisille, kehen en voi luottaa. Silareihin liittyy vahvoja stereotypioita, enkä halua leimautua. Otin silarit vain itseäni varten, mieheni ei niitä halunnut enkä niitä missään esittele enkä usko että ainakaan vaatteet päällä kukaan osaisi arvata. Saunailtoja tms en harrasta.
Mä en ymmärrä tätä itseään varten pointtia. Liiveillä saa lähes jokainen kauniit rinnat. Silikonithan liittyvät siihen, että pääsee esittelemään alastonta vartaloaan muille, esim seksin aikana. En usko et kukaan ottaa silikonirintoja vain omaa peilistä katsomista varten, kun eihän niitä oikeasti kukaan edes näe!
No ei todellakaan pienirintainen saa liivenillä kauniita rintoja. Siis jos haluaa oikeasti rinnat joissa on kunnolla volyymia ja jos haluaa että saa kunnon vaon myös avarampaa kaula-aukkoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh, kyllä minä omat rintani näen joka päivä, useita kertoja. Ja mitä väliä, että liiveillä saisi kauniit rinnat, kun kotosalla olen isomman osan ajasta ilman liivejä kuin niiden kanssa.
Todella tärkeä asia on tissivako. Ja se, että lenkilläkin on Tissit urheiluliiveissä. Naiset....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan pienirintainen saa liivenillä kauniita rintoja. Siis jos haluaa oikeasti rinnat joissa on kunnolla volyymia ja jos haluaa että saa kunnon vaon myös avarampaa kaula-aukkoa varten.
Totta! Samoin jos on iso kokoero rinnoissa, kuten itselläni. Voihan sitä pienemmän rinnan kuppia topata, mutta ei se liivien istuvuus ole silti molemmille rinnoille sama, koska vaahtomuovitäyte on kevyempää kuin rintakudos.
Parturillani? Olet siis mies?