Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Valion pingviini vaniljajäätelölle on tapahtunut?

Vierailija
10.11.2016 |

Ostin pitkästä aikaa paketin Valion pingviini vaniljajäätelöä laktoosittomana ja maku yllätti. Vanilja ei maistu juuri yhtään ja loppumaussa maistuu pahvi. Onko tuon valmistuksessa joku muuttunut radikaalisti viimeisen 5-10 vuoden sisällä?

Kai minä tuon sopan seassa syön, jota varten sen ostin, mutta ei tuota kyllä pelkästään viitsi syödä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana : nestle

Vierailija
2/8 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ihan samaa viime viikonloppuna. Tavallisesti meillä ei koskaan ole tuota laktoositonta jäätelöä  ja se oikeasti maistui tosi omituiselle, niin kuin puulle tai pahville. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se myytiin monikansalliselle riistoyritykselle, niin eiköhän siellä ole kaikki raaka-aineet vaihdettu halvimpiin mahdollisiin, jotta köyhille osakkeenomistajille riittäisi enemmän rahaa.

Vierailija
4/8 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut se, että se on laktoositonta. Se latistaa maut ja muuttaa rakenteen.

Tai niin ainakin mieheni väittää. Huomaa heti, jos syömänsä jäätelö onkin laktoositonta. Itse en huomaa mitään eroa.

Vierailija
5/8 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopan sekaan jäätelöä. Mikä nerokas idea :D

Vierailija
6/8 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin ihan samaa viime viikonloppuna. Tavallisesti meillä ei koskaan ole tuota laktoositonta jäätelöä  ja se oikeasti maistui tosi omituiselle, niin kuin puulle tai pahville. 

Itse mietin, että kumman valitsen ja otin sitten laktoosittoman, koska ajattelin että se olisi parempi vatsalle, koska joskus vatsa ei tykkää jäätelöstä, vaikka minulla ei ainakaan laktoosi-intoleranssia ole testeissä todettu.

Vierailija
7/8 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo sinulle joku uusi asia vai?

Vierailija
8/8 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo sinulle joku uusi asia vai?

Vitonen varmaan luuli, että soppa tarkoittaa keittoa eli viinaa.