Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 2v miettii; muistelen usein lapsuudenaikaista ystävää

09.11.2016 |

Joka oli ainut naispuolinen ystäväni. Lapsena luulin meidän olevan sukua, vaikka näin ei oikeasti ollut. Kerran nuotion ääressä saarella tätini sanoi minulle hänen olevan hyvännäköinen ja että minun pitäisi liehitellä häntä. Olin varmaan enintään 13-vuotias ja varmaankin nolostuin noista sanoista, koska tytöt eivät siinä iässä kiinnostaneet sillä tavalla. Vietimme kuitenkin joitakin öitä nukkuen samassa huoneessa tai teltassa ja jotkut sinänsä mitättömiltä näyttävät muistot yhteisistä tekemisistä tulevat usein mieleen kun muistelen 90-luvun aikaisia pelejä ja tv-ohjelmia.

Nykyään nainen on naimisissa ja näen häntä todella harvoin. Paluuta lapsuudenaikaiseen viattomuuteen ei muutenkaan ole, vaan olemme suurinpiirtein samanikäisiä ja siinä ikävaiheessa että ihmisiä mittaillaan jo menestyksenkin perusteella, mikä ei ole suuri ongelma, koska suvussani on monenlaista menijää.

Joskus kesäisissä fantasioissani kuvittelen meidän kuitenkin tanssivan yhdessä, katselevan toisiamme pilkesilmäisesti ja ehkä tekevän jotakin muutakin; tästähän tietysti tekee epärealistista naisen siviilisääty. Joskus taas haaveilen meidän vain istuvan iltaa porukalla ja muistelevan vanhoja tapahtumia liikuttuneesti. En vain tiedä onko mikään näistä skenaarioista oikeasti toteuttavissa; voi olla että naiselle nuo muistot eivät ole mitään erityisen erottuvia ja puheenaiheet loppuisivat nopeasti ja kiusallisesti kesken eikä mitään kemiaa olisi.

Onko muilla samanlaisia kohtaloita ja muistoja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tekstin olisi voinut niinkin tulkita tarpeeksi sairaalla mielikuvituksella; tätini puhui siis tästä minun ikäisestäni tytöstä eikä itsestään.

Vierailija
2/10 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla nuo vanhat muistot kuitenkin auttavat kantamaan ja inspiroimaan minua muiden samankaltaisten muassa. Mikään ei voi viedä niitä positiivisia muistoja pois ja kun vanhenee ja oppii uutta, niitä muistojakin osaa fiilistellä ikään kuin uudessa valossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tavalla jotkut noista kaukaisista muistoista silloin 1997-1998 aikavälillä (tai sitä luokkaa) olivat siinä mielessä merkityksellisiä, että jos seksuaalinen heräämiseni tai sen ensiasteet voisivat jonkinlaisessa henkilökohtaisen kehityksen kuva-albumissa yksilöityä johonkin ihmiseen noiden tunteiden objektina, niin silloin ne kohdistuisivat häneen.

En silloin tuntenut mitään sellaista, minkä ymmärtäisin seksuaaliseksi reaktioksi näin aikuisen tiedoilla ja kriteereillä, mutta jonkinlainen uteliaisuus ja tietoisuus omasta sukupuolisuuden kokemuksesta häneen varmaan heräsi.

Tuo oli muutenkin hyvin tapahtumarikasta aikaa minun elämässäni, vaikka ei läheskään kaikilta osin onnellista.

Vierailija
5/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomies kirjoitti:

tätini sanoi minulle hänen olevan hyvännäköinen ja että minun pitäisi liehitellä häntä

Havittelit kuitenkin tätiäsi.

No kuitenkin, oletko koskaan päässyt työntämään pippeliäsi mihinkään muuhun kuin imuriin?

Vierailija
7/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo muisto edesauttanut siihen, että nykyäänkin aikamiehenä haaveilet alaikäisistä tytöistä? Terapia?

Vierailija
9/10 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedon kauniit kesämuistot.

Vierailija
10/10 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedon kauniit kesämuistot.