Miksi tasa-arvoa kannattavat naiset haluaa kumppaniksi alfan eikä betamiestä?
Eikö tuo ole vähän outoa kun tasa-arvo nimenomaan pyrkii ettei sukupuolia ole tai että sukupuolierot ovat mahdollisimman pienet ja sitten itse naiset haluaa perinteisen miehen joka on alfa eli määräilevä,johtaja,uraohjus...jne
Eikö tasa-arvoa kannattavien naisten kuuluisi etsiä miestä joka on mahdollisimman paljon sukupuolineutraali eli sukupuoleton rooleiltaan?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Koska haluavat samanarvoisen kumppanin kuin itse ovat.
Eli ne naiset ovat sitten itse tosi miehekkäitä?
ap
Alfa beta hörhöilyt on samaa tasoa horoskooppien kanssa.
Ei tasa-arvo pyri samanlaisuuteen. Pyritään siihen, että eroista huolimatta ollaan samanarvoisia.
höpöhöpö' mokomat alfat ja beetat!
Vierailija kirjoitti:
Ei tasa-arvo pyri samanlaisuuteen. Pyritään siihen, että eroista huolimatta ollaan samanarvoisia.
Minun mielestä tasa-arvo pyrkii nimenomaan siihen että sukupuolieroja/sukupuolirooleja ei olisi. Eikö nykyään päiväkodeissakin ohjata lapsia sukupuolineutraalisuuteen eikä ole edes tyttöjen ja poikien leikkejä?
Alfa on supliikki ja valehtelee kaiken itsestään. Pettämiset pitää omana tietonaan. Saattaa myös lyödä. Mutta läpäisi kovana myyntimiehenä naisen kysymykset. Patologinen valehtelija. Sanoo kumppanilleen, että äänestää vihreitä. Todellisuudessa sinimustatkaan eivät ole tarpeeksi oikealla hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Alfa beta hörhöilyt on samaa tasoa horoskooppien kanssa.
Alfoja ja betoja yhdistää se, että heidän koko olemuksensa perustuu muiden miesten hyväksynnälle ja hierarkiselle pokkuroinnille. Säälittävää yrittää edes laajentaa tuota "ilmiötä" koskemaan naisia millään tavalla, ei meitä kiinnosta, kenen suuntaan Ismo pyllistää, Jaren vai Tepon.
Betha elaa yhteiskunnalle ja vaimolle ja aidilleen. Alpha elaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tasa-arvo pyrkii nimenomaan siihen että sukupuolieroja/sukupuolirooleja ei olisi. Eikö nykyään päiväkodeissakin ohjata lapsia sukupuolineutraalisuuteen eikä ole edes tyttöjen ja poikien leikkejä?
No sitten olet ymmärtänyt tasa-arvon täysin väärin. Miten siitä voi edes vahingossa saada käsityksen, että kaikkien pitää olla samanlaisia keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet ymmärtänyt tasa-arvon täysin väärin. Miten siitä voi edes vahingossa saada käsityksen, että kaikkien pitää olla samanlaisia keskenään?
Eli on olemassa naistentöitä ja miestentöitä? Kotityöt ja lastenhoito kuuluu naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on olemassa naistentöitä ja miestentöitä? Kotityöt ja lastenhoito kuuluu naisille?
😂😂 Siis mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sangen surullista opettaa pojille vihreitä arvoja, kun naiset ovat kaiken kiinnostuneimpia narsistisista psykopaateista. Naisten ihanteiden mukaan elävät miehet eivät löydä naista. Nainen haluaa statusalfan, ja siksi pitää tienata VÄHINTÄÄN 5000 euroa kuussa, olla hieno auto (mutta ei saa kehua) ja kunnostaankin pitää huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sangen surullista opettaa pojille vihreitä arvoja, kun naiset ovat kaiken kiinnostuneimpia narsistisista psykopaateista. Naisten ihanteiden mukaan elävät miehet eivät löydä naista. Nainen haluaa statusalfan, ja siksi pitää tienata VÄHINTÄÄN 5000 euroa kuus
Voi pikkuista. Eihän sinustakaan kukaan ole kiinnostunut, vaikka olet narsistinen psykopaatti.
Naiset eivät ole loogisia, ja valehtelevat jopa itselleen. Nainen on haitallinen opportunisti.
Vierailija kirjoitti:
Betha elaa yhteiskunnalle ja vaimolle ja aidilleen. Alpha elaa itselleen.
Tai ehkä beta elää Jeesukselle ja perheelle. Tällainen ihminen voi löytää hyvän vaimon, jos karismaa ja pinkkaa riittää. Humble brag sulattaa naisen sydämen
Koska naiset edelleen tekevät parisuhteessa suurimman osan tunnetyöstä, metatyöstä ja kotityöstä. Siksi pitää ottaa sellainen kumppani, että ero kompensoituu tulevan 20 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sangen surullista opettaa pojille vihreitä arvoja, kun naiset ovat kaiken kiinnostuneimpia narsistisista psykopaateista. Naisten ihanteiden mukaan elävät miehet eivät löydä naista. Nainen haluaa statusalfan, j
Olen itse asiassa avioliitossa oleva perheenisä. Hyvätuloinen, vastuullinen ja empaattinen. Kritisoin feminismiä
Pojille mekko päälle ja tytöille housut. Miehet tehkööt kotitöitä ja naiset voi tehdä miestenjuttuja sekä ansaita rahaa.
Pojat liekkii nukeilla ja tytöt autoilla.
Koska haluavat samanarvoisen kumppanin kuin itse ovat.