Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ujosta ja kiltistä betauroksesta voisi tulla naisten mielestä seksikäs?

Vierailija
09.11.2016 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, ala tekemään rahaa ja naiset ilmaantuvat sulle automaattisesti. Problem solved.

Ei kiinnosta maksulliset naiset.

Naisten maksullisuus joka tapauksessa ansaitsee kritiikin, vaikka sä et sitä kritiikkiä kestä.

Ja naisia ei kiinnoista maksulliset miehet eli sinä. Mikä tässä ongelma? Olet valinnut ihan itse sen ettei naiset halua kaltaistasi lompakkoloista. Eli kaikki on niinkuin pitääkin.

Vierailija
42/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, ala tekemään rahaa ja naiset ilmaantuvat sulle automaattisesti. Problem solved.

Ei kiinnosta maksulliset naiset.

Naisten maksullisuus joka tapauksessa ansaitsee kritiikin, vaikka sä et sitä kritiikkiä kestä.

Ja naisia ei kiinnoista maksulliset miehet eli sinä. Mikä tässä ongelma?

Mä olen kyllä ihan 100% maksuton. En vaadi maksu keltään missään muodossa. Multa on sen sijaan vaaditttu maksua useasti ja varmasti vaaditaan jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole rumuus vaan se, että ujo ja kiltti mies ei herätä naisen kiinnostusta.

Vierailija
44/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetäänpä tämä sinulle, työssä käymätön mies, nyt rautalangasta niin voit lopultakin lopettaa täällä palstalla ulisemisen.

Minä, nainen, käyn töissä. Töissä tienaamani rahat mahdollistavat minulle tietyn elintason johon kuuluu mm ulkona syömistä ja matkustelua silloin tällöin. Töistä kieltäytyvän miehen kanssa tällainen elintaso ei ole mahdollista, tai joudut kustantamaan sekä omat että miehen ulkona syömiset ja matkailut ym. Ymmärrät varmaan että tämä ei ole monellekaan naiselle houkutteleva vaihtoehto.

En todellakaa ole "ahne" tai "lompakkoloinen", sillä en tarvitse rahojasi mihinkään, nykynainen tienaa kyllä ihan riittävästi itsekin. Haluan ainostaan ylläpitää elintason johon olen tottunut.

Vierailija
46/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan pärjännyt näissä asioissa, mutta kai tyhmempikin tajuaa  että itsevarman olemuksen ja jämäkkyyden saa vain onnistumisien ja hyvän itsetunnon kautta...

Vierailija
47/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään. T. Alfauros

Vierailija
48/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaa ole "ahne" tai "lompakkoloinen", sillä en tarvitse rahojasi mihinkään, nykynainen tienaa kyllä ihan riittävästi itsekin.

"en tarvitse rahojasi mihinkään, mutta silti vaadin sinulta työssäkäyntiä, että saan sinusta taloudellista hyötyä".

Vierailija
49/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaa ole "ahne" tai "lompakkoloinen", sillä en tarvitse rahojasi mihinkään, nykynainen tienaa kyllä ihan riittävästi itsekin.

"en tarvitse rahojasi mihinkään, mutta silti vaadin sinulta työssäkäyntiä, että saan sinusta taloudellista hyötyä".

Miten et pysty tätä käsittämään?? En halua sinusta taloudellista hyötyä, mutta en myöskään halua miestä joka on riippakivi.

Vierailija
50/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten et pysty tätä käsittämään?? En halua sinusta taloudellista hyötyä, mutta en myöskään halua miestä joka on riippakivi.

Toisin sanoen keksit vain tekosyitä, kun et kehtaa myöntää, että työssäkäyntiävaatimuksessa on kyse 100% rahasta.

Vierailija
51/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Kyllä varmaan joidenkin naisten mielestä tuollainen mies on seksikäs. Tykkäähän jotkut pissa- ja kakkaleikeistäkin, kaikenlaisia löytyy. Ongelma tulee ehkä sitten siinä kun pitäisi edetä sen naisen kanssa, mutta se ujous jarruttaa liian pahasti. Jotkut naiset varmasti jaksaa odottaa sen ujouden ylipääsemiseen asti, mutta jotkut kärsimättöminä luovuttaa heti kun mitään ei tapahdu. Näkisin, että se ei tällaisen miehen kohdalla ole mikään paras tilanne, että nainen "jättää" sen ujouden takia, koska silloin on taas se riski, että se oma ujous ja kelpaamattomuus muodostuu vieläkin isommaksi ongelmaksi.

Enemmistö naisista edelleen odottaa sitä, että se mies on mies eikä mikään Mikki Hiiri, ja tekee sen aloitteen. Mitään erikoista syytä sille ei ole, mutta miehen vain täytyy kuulemma tehdä niin. Vähän outoa siinä mielessä, että jos se nainen haluaa jonkun miehen niin miksi sitten ei itse tee sitä aloitetta. Noissa asioissa joidenkin naisten jutut menee välillä niin pahasti ristiin.

Terveisin Naispelko23

Miksi tätä alapeukutetaan? (En odota rehellistä vastausta koska sellaista ei palstan denialisteilta luonnollisestikaan tule). Se on tosi että naiset odottavat että mies tekee aloitteen ja että naiset eivät tee aloitteita itse paitsi niille jo suosituille miehille joilla on muutenkin vientiä. Jos on vähän normitasoa parempi mies, normimies tai normitasoa alempi mies niin naiset ei tee aloitetta 99% varmuudella.

Miksi saman ikäluokan naispuoliset sitten jatkuvasti haukkuu n. 15v iästä lähtien miespuolisia? Onpa ruma hyi. Onko se ihme että mies jota naiset ovat aina haukkuneet ei tee aloitetta? Mutta tietysti sellainen mies, riippumatta muista ominaisuuksistaan, on naisten mielestä täysin paska tyyppi koska ei tee aloitetta.

Vierailija
52/52 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen keksit vain tekosyitä, kun et kehtaa myöntää, että työssäkäyntiävaatimuksessa on kyse 100% rahasta.

Missä olen väittänyt että kyse ei ole rahasta? Siitähän tässä juuri on kyse. Että minä en halua käyttää työlläni ansaitsemiani rahoja toisen aikuisen ihmisen elättämiseen ja joutilaana oloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme