Kerro ikäsi, sukupuolesi ja montako joululahjaa uskot saavasta tänä vuonna
Kommentit (37)
Nainen 23v, yksi lahja: mummolta rahaa
18 ja uskoisin että kolme.
Yhden poikaytävältä, yhden kummiltani ja yhden mummilta,ukilta ja täteiltä yhteisenä.
Isäni antaa joululahjan veronpalautusten tultua rahallisena.
Äitin kanssa olemme jo sopineet, että ei hommaa lahjaa, vaan syntyvä vauvva saa siitäkin edestä lahjoja (:
Sisarruksien kesken ei ostella lahjoja, tärkeintä on vain viettää joulu yhdessä, kun nähdään harvoin.
41 N ei yhtään lahjaa tänäkään vuonna
N32, kymmenisen lahjaa, kuten yleensäkin.
N27 saan varmaan n. 15-20 pakettia. Itse annan useamman..
N24, 1-2. Toivottavasti en saa yhtäkään.
Mies 76v. Joululahjaksi tahtoo pilua mut joutuu tyytyy jormahan kun ei pilua ole tarjolla Täällä metsämökissäni.ainoastaan naapurin Jorma on mukava lisä joulupakettiini. Olen ostanut hälle suklaiset killuttimet jouluksi ja punaiset tangat. Tämä Pappa tietää mitä joulun jälkeen on tiedossa. Eli yksi lahja
Nainen 45-vuotias. Ostan itselleni aina pari lahjaa, mutta jos tarkoitat muilta saatuja lahjoja niin saldo on nolla. Olen saanut edellisen kerran joululahjan 12-vuotiaana 80-luvun alussa.
N.46. Ja ei kiinosta pätkääkään. Miksi pitäis saada joululahjoja?...
N41, ei yhtään. Omasta toiveesta näin.
Mies 62v, en yhtään lahjaa saa, koska me ei ostella aikuisille joululahjoja.
Mikset Ap saa yhtäkään lahjaa?
Itse saan arviolta 3-5. Luultavasti melko pieniä juttuja.
N24
Vierailija kirjoitti:
N24
Olen yksinäinen. ap
N45, en saa lahjoja. :) Oma toive.
Nainen 26v. Saan ehkä peräti 4 tai 5 lahjaa, vaikka jälleen kerran sovittiin vanhempien kanssa, ettei osteta lahjoja... Avopuolisolta, vanhemmilta, mummolta ja pikkusiskolta luultavasti tulee paketit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Olen yksinäinen. ap
Tosi surullista. Eikö sulla ole perhettä?
N24
Nainen 26v, kaksi lahjaa on tulossa mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa. Toinen vanhemmilta ja toinen mummilta.