Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ikäsi, sukupuolesi ja montako joululahjaa uskot saavasta tänä vuonna

Vierailija
09.11.2016 |

N27, en saa yhtäkään lahjaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 24. Olen toivonut kahta lahjaa. Molemmat maksavat reilu 100 euroa. Pyysin omalta perheeltäni laittavansa rahat yhteen ja ostavansa sen jos haluavat. Ja poikaystvän sukua ostamaan toisen yhteisen lahjan. En pety jos en saa, mutta itselläni ei ole varaa ostaa niin olisin iloinen jos saisin. Ja kaikki kumminkin kysyvät, mktä ovat. Unelmien talvitakki ja hyvä itkuhälytin :)

Vierailija
22/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kaksi lahjaa, tatuoinnin itseltäni ja mieheltäni varmaan jotain hupsua 😊 N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa parikymmentä.

Vanhemmat muistavat meitä lapsia (minä nuorin ja yhä muistavat x)) yleensä jollain kalliimmalla lahjalla, jonka lisäksi hankkivat muutamia pikkulahjoja, kirjoista suklaaseen ja vaatteisiin. 

Isovanhemmilta tulee yleensä kummaltakin elossaolevalta jotain pientä. 

Sisaruksilta saan kummaltakin lahjan aina. Lisäksi lähimpien ystävien kanssa jaetaan lahjat kullekin, heitä on neljä. 

Myös kummit ja muutkin vanhempien sisarukset useimmiten yhä satunnaisesti jollain pienellä muistaa :) 

25v, nainen. itse hankin lahjat vanhemmille, sisaruksille ja ystävilleni, muille ei opiskelijana oikein riitä varat.

Vierailija
24/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41, yli kymmenen lahjaa (eri jäseniltä perheeltä), vaikka joka vuosi ollaan yritetty vähentää lahjojen määrää ja sovittu, ettei montaa. Itse hankin 1-2 kullekin saajalle, riippuu hieman saajasta ja itse lahjasta.

Kavereille lähetän vain kortin ja lisäksi lahjoitan kodittomille koirille rahalahjoituksen.

Vierailija
25/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 48v, uskon saavani 3 lahjaa. Parhaalta ystävältä, mieheltä ja anopilta :). Ihan hyvä niin.

Mä ostan useamman, on sisarusten lapsille ja kummilapsille :).

Vierailija
26/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 28-vuotias ja arvioisin lahjamääräksi noin 20. Joskus lapsena tuli yli 30 lahjaa, mutta ei nykyään. Lahjat eivät ole joulussa tärkeintä, joten en pahastuisi vaikka en saisi kuin yhden.

Vierailija
27/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset Ap saa yhtäkään lahjaa?

Itse saan arviolta 3-5. Luultavasti melko pieniä juttuja.

N24

Olen yksinäinen. ap

Tosi surullista. Eikö sulla ole perhettä?

N24

Voi ei, tosi surullista minustakin. Missä asut? Vien sinut glögille jonnekin lähempänä joulua!

Vierailija
28/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 ja saan varmaan muutamia lahjoja. Ainakin mieheltä pari, miehen vanhemmilta jotain ja omalta äitiltä jotain. Äiti antaa aina rahaakin jo ennen joulua ja sitten sovitaan ettei osta lahjoja lisäksi mutta aina kuitenkin ostaa. Myös miehen veljen perheen kanssa vaihdetaan paketit toisillemme. Kummitytöltä on yleensä tullut joulusin koulukuva kehystettynä. Onhan tuossa jo monta pakettia :)

Vierailija
29/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N22 enkä usko saavani yhtäkään. Ajattelin kyllä itse antaa lahjat isälle, äidille ja pikkusiskolle.

Vierailija
30/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v mies, uskoisin saavani pari lahjaa.

Vierailija
31/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo 83-vuotias ja minä en enää saa lahjoja saa nähdä tuleeko kukaan käymään.

Vierailija
32/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 27, en saa yhtään lahjaa (tosin läheiseni tietävät, etten toivotaan lahjoja)

Vierailija
33/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saan 3-6 lahjaa. Kaksi niistä siskonlapsilta, joille olen yrittänyt takoa kalloon, etten halua mitään. Äidiltä ja isältä saan kattilan tai paistinpannun tai jotain tarpeellista kodintavaraa sekä villasukat. Siskolta jotain, vaikka on sovittu ettei lahjota. Omilta lapsilta en saa mitään. Eikä haittaa. En oikeastaan kaipaa lahjoja lainkaan. Enkä oikein jaksaisi niitä ostaakaan. Korkeintaan omille lapsilleni. Mutta tottakai ostan kun kerran muutkin ostaa.

Vierailija
34/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 23v

Kolme lahjaa on ainakin varmistettu, mieheltä, isältä ja sisareltani, koska he tuossa yksi ilta varmistelivat, ettei kukaan ole ostanut samoja lahjoja. Lisäksi joko yhteislahjoja miehen kanssa 3-4 kpl ja yksin minulle olevia lahjoja varmaan 2 kpl, samanverran kun viime vuonna miehen perheeltä. :)

Musta on paljon kivempaa ostaa aina muille lahjoja, olisin oikeasti ihan tyytyväinen vaikka miehen kanssa yhteiseen konvehtirasiaan kunhan saisin antaa läheisimmilleni lahjoja, jotka on valittu heitä ajatellen.

Vierailija
35/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30. Ei yhtään lahjaa. Ja voin avoimesti myöntää, että se harmittaa. Lahjat eivät ole joulussa tärkeintä, mutta harmittaa kun ei ole ketään jonka kanssa juhlisi joulua ja kuka kokisi minut niin läheiseksi, että haluaisi antaa lahjan.

Vierailija
36/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin jotain kolmen ja kymmenen väliltä, riippuu monenko kaverin kanssa aiotaan vaihtaa lahjoja. 

N20

Vierailija
37/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21 en yhtään. Vanhemmat työttömiä ja köyhiä, eikä minulla ole kavereita. Yksi tuttava mies on kyllä aika ihastunut minuun ja pelkään että hän ostaa lahjan :s toivottavasti ei..