Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit esim. odottaessasi bussia/tauoilla/jonottaessa jos älypuhelimia ei olisi?

Vierailija
09.11.2016 |

Kuvitellaan että yhtäkkiä älypuhelimet lakkaisivat toimimasta. Mitä tekisit? Ottaisitko kotoa mukaan kirjan/lehden, tyytyisitkö katselemaan maisemia vai puhuisitko jopa muille ihmisille?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä muutenkaan selaa puhelinta bussia odottaessa tai jonottaessa.

Vierailija
22/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pitkästyisin tai lukisin lehteä tai täyttäisin ristikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole älypuhelinta, kuten ei näy olevan monella muullakaan vastaajalla. Odotellessani joko luen tai pelkästään ajattelen kaikenlaista. Kampaajalla, katsastusasemalla ja hammaslääkärin odotushuoneessa on yleensä niin huono lukemisto, että salkussani on aina jokin kirja kaiken varalta. En pitkästy kovin helposti.

Vierailija
24/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tartte puhelinta bussia odotellessa, ne kulkee 10 minuutin välein, en saa paskahalvausta sillä aikaa, jos puhelin on laukussa.

Vierailija
25/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailen liikennettä. En käytä puhelinta pysäkeillä ja bussissa/junassakin vain jos se soi. Silloinkin sanon, että olen huonossa paikassa, en pysty puhumaan, soittelen myöhemmin takaisin.

Vierailija
26/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin on, mutta en käytä sitä tuollaisissa tilanteissa ajanvietteeksi (en kyllä muutenkaan).

Jonossa nyt ihan vaan jonota. Mietin omiani ja katselen ympärille, olisko jossain lyhyempi jono. Bussia odotellessakaan en kaiva puhelinta esiin, en edes bussissa. Välillä mulla on kirja mukana. Vaikka meillä on Kindle ja sillä kirjoja, luen mielummin ihan paperikirjoja.

En mä oikeen tiedä mitä sillä puhelimella noissa tilanteissa tekisin? Surffaisin av:llä?

Mitä te puhelin käteen kiinni kasvaneet tutkailette sieltä puhelimesta kaiket mahdolliset hetket?

Vierailija
27/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan että yhtäkkiä älypuhelimet lakkaisivat toimimasta. Mitä tekisit? Ottaisitko kotoa mukaan kirjan/lehden, tyytyisitkö katselemaan maisemia vai puhuisitko jopa muille ihmisille?

Ei bussipysäkillä juteltu muille ennen älypuhelimiakaan, En omista moista joten mitenkään ei vaikuttaisi  niiden häviäminen minun elämääni.

Vierailija
28/28 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miust tuntuu että aika moni kiireinen saa kiireen aikaan ihan vaan sillä, että töröttää puhelin kädessä. Eihän siinä aivotkaan pysy päivän asioista kärryillä, jos koko ajan kädessä piippaa ihanmitäsattuu.