Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko kaikkien perheenjäsentesi nähdä tissisi?

Vierailija
09.11.2016 |

Vaiko osan vaan?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mun lapset on vielä sen verran pieniä. Sit kun poika tulee teini-ikään niin ei hän varmaan enää haluakaan saunoa äidin kanssa. 

Vierailija
62/70 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen poika pois lukien joo. Paitsi että on tainnut tässä käydä pikku vahinko. 

Luultavasti kyllä pikku vahinko on käynyt monen muunkin kanssa, koska vaihdan vaatteita ikkunan ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kaikkien perheenjäsenten nähdä rintani. Olen nainen.

Vierailija
64/70 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan kaikkien perheenjäsenten nähdä rintani. Olen nainen.

Voisinko minäkin saada nähdä? Olen mies.

Vierailija
65/70 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun vanhemmillani, samoin myös pikkusiskoni (14v) niin annan joo. Käydään välillä yhdessä perheen kesken saunassa ja saatan välillä mennä huoneeseeni suihkusta alasti.

N16

Siis saunassa niin että isännekin on mukana??

No miksi eivät olisi kaikki yhdessä? Oletko joku sekopää?

No voinko minäkin tulla saunaan mukaan teidän kanssa? Voisin olla sulle setä eli uncle, uncle love eli rakkauden setä. Voisin saippuoida selkäsi, tuntea kurvisi sormenpäissäni, kehosi lämpö ja kosteus moist mmmhhh joohh... Mmmm kun tekee höpöä slurpis maiskis mmhhh.

Saksassa kaikki saunoo yhdessä ja alasti ei pyyhlkeitä edessä. Siellä kukaan ei ala runkkamaan tai kuolamaan koska ihmiset on kasvatettu käyttäytymään asiallisesti joten täytyy ihmetellä komien komentteja täällä.

Olemmeko meneet ajassa yaakse 400 vuotta?

Vierailija
66/70 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savusaunassa kaikki ovat todellakin alasti. Siskot, veli, puolisot, kaikkien kakarat ja heidän kakarat...

Myös uimaan mennään ihan alasti hui!

Vierailija
67/70 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun vanhemmillani, samoin myös pikkusiskoni (14v) niin annan joo. Käydään välillä yhdessä perheen kesken saunassa ja saatan välillä mennä huoneeseeni suihkusta alasti.

N16

Siis saunassa niin että isännekin on mukana??

No miksi eivät olisi kaikki yhdessä? Oletko joku sekopää?

No voinko minäkin tulla saunaan mukaan teidän kanssa? Voisin olla sulle setä eli uncle, uncle love eli rakkauden setä. Voisin saippuoida selkäsi, tuntea kurvisi sormenpäissäni, kehosi lämpö ja kosteus moist mmmhhh joohh... Mmmm kun tekee höpöä slurpis maiskis mmhhh.

Saksassa kaikki saunoo yhdessä ja alasti ei pyyhlkeitä edessä. Siellä kukaan ei ala runkk

Kyllä minä alan, olen sen verran kova poika runkkaamaan.

Vierailija
68/70 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N16

Vierailija
69/70 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hävettävää,minäki oon saunonu Äitini kanssa aikuisena,alasti viimmeksi pikkupoikana.😊

Vierailija
70/70 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten 12v ja 9v annan nähdä ihan luontevasti kun käyn suihkussa, saunotaan tai vaihdan vaatteita. Heidän isänsä ei ole nähnyt rintojani vuosiin. Sanoisin että edellisen kerran ehkä noin kuusi vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan