Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko kaikkien perheenjäsentesi nähdä tissisi?

Vierailija
09.11.2016 |

Vaiko osan vaan?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain isäni

Vierailija
42/70 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin äidin tissejä tirkistelin ja ihailin kun olin teini. Äidillä oli muhkeat c-kupin tissit ja taisi vaan tykätäkin ihaluista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheeseen kuuluu minä ja 16-vuotias poikani. Eli minä itse olen ainoa perheenjäsen, joka tissini näkee ilman asianmukaista vaatetusta.

Etkö käy koskaan poikasi kanssa saunassa?

miksi äiti kävisi 16-vuotiaan pojan kanssa saunassa? 😂

No miksi ei? Yleensä perheenjäsenten kanssa saunotaan yhdessä.

No ei teinikäinen poika halua olla saunassa kahdestaan äidin kanssa. Nyt valoja päälle!

Teinikäinen, siinäpä hauska nimitys nuorelle.

Vierailija
44/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö isä teinityttöjen kanssa saunassa ns. "lepotilassa"?

Vierailija
45/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä äiti ainakaan ennen ujostellut itseään vilautella vaikka olin jo teinipoika. Eikä tosiaankaa oo mitää traumoja jäänyt, päin vastoin. Monesti tissejään katselin ja siististi trimmattua haaroväliä myös.

Vierailija
46/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseen kuuluu vain avokki ja kissat, he ovat tissini nähneet. Omien vanhempieni tai veljen edessä en ole ollut alasti sen jälkeen, kun olen ollut 10-12 ikäinen. 

Vierailija
47/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mutta ei kukaan mielellään katsele minun manboobseja.

Vierailija
48/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 38v nainen eikä ole mielestäni mitään hävettävää siinä että olen tissit paljaana saunonut perheeni kanssa, johon kuuluu myöskin isä ja veli. Mitä outoa siinä on jos perheen kesken saunotaan alasti?

Vierailija
49/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheeseen kuuluu vain avokki ja kissat, he ovat tissini nähneet. Omien vanhempieni tai veljen edessä en ole ollut alasti sen jälkeen, kun olen ollut 10-12 ikäinen. 

Mistä moinen häveliäisyys, onhan vanhemmat ja veli samaa perhettä?

Vierailija
50/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin äidin tissejä tirkistelin ja ihailin kun olin teini. Äidillä oli muhkeat c-kupin tissit ja taisi vaan tykätäkin ihaluista ;)

Jonnen rölläykset vol 893

Vierailija
51/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
52/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan kainostelen miehen pikkuserkkua.

Vierailija
53/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo kovin luontevalta olisi tuntunut. Ei meillä kuljeskeltu munat tai tissit paljaana kotosalla ja saunomisesta en ole koskaan pitänyt, joten eipä tullut "tilanteita", missä olisi tarvinnut olla ilkosillaan perheen edessä. 

Vierailija
54/70 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin asuu sellaisia naisia, jotka näyttelevät tissejään kaikille halukkaille, perheenjäsenten lisäksi. Erityisesti vapaa-ajallaan. Uimarannalla.

Vierailija
55/70 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ole kokolailla normaalia.

Vierailija
56/70 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ketään ei haittaa mun tissien näkyminen. Kun olen makkarissa pukemassa, niin sinne törmää milloin kukakin, jos on asiaa. Teineille (tyttö ja poika) kiljuin aluksi, että oon nyt alasti, että jos haittaa niin älä tuu tänne, mutta koskaan ketään ei ole haitannut, niin niin enpä viitti enää edes varoittaa.

Vierailija
57/70 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo kovin luontevalta olisi tuntunut. Ei meillä kuljeskeltu munat tai tissit paljaana kotosalla ja saunomisesta en ole koskaan pitänyt, joten eipä tullut "tilanteita", missä olisi tarvinnut olla ilkosillaan perheen edessä. 

Ok. Itse totuin pienestä pitäen käymään saunassa vanhempieni ja veljeni kanssa joten alastomuus heidän seurassa saunoessa tulee luonnostaan

Vierailija
58/70 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin isäni kuin veljeni ovat nähneet tissini saunassa eikä siinä ole mielestäni mitään outoa

Vierailija
59/70 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä nuo sokeita oo

Vierailija
60/70 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne välillä näkee. Suihkun jälkeen puen kyllä päälle jos lapset on kotona. Yksin ollessa en niin kiirehdi. Mutta voin vaihtaa vaatteeni muiden kanssa samoissa tiloissa ja ei poikakaan vielä ujostele, 10v. Tyttö vähän vanhempi. Oon kyllä sanonut että saa alkaa käymään yksin saunassa sitten kun siltä tuntuu. Tosin he aika harvoin saunoo, käy pelkästään suihkussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän