Annatko kaikkien perheenjäsentesi nähdä tissisi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
En anna kenenkään nähdä niitä. En perheeni, ystävieni, seksikumppaneideni, en edes lääkärin. Kyseessä aa-kuppi ja ikää 28. Mitään en niin paljon häpeä kuin pieniä tissejäni.
Voi älä häpeä!
Mun 13 v tuossa taannoin katteli mun isoja roikkuvia rintoja ja piti omia pikkuisia käsissään ja tuhahti: "mä en ainakaan halua tommosia lolloja. Nää pienet on niin sievät ja kivat, eikä koskaan tiellä."
Saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Toivottavasti hän toiveensa pitää kutinsa. Miehen puolella olisi pieni rintaisia naisia perimänä.
No mä nukun alasti. Ja aamuisin ennen suihkua käyn juomassa lasin vettä, et jos siinä sattuu joku perheestä olemaan paikalla, niin kaiken näkevät.
Ei niitä ole kukaan nähnyt... Kun ei ole omaa perhettäkään. Enkä nyt vanhemmille tai aikuisille sisaruksille niitä yhtäkkiä esitellä, enhän ole ollut heidän kanssaan saunassakaan varmaan 28 vuoteen.
Perheeseen kuuluu minä ja 16-vuotias poikani. Eli minä itse olen ainoa perheenjäsen, joka tissini näkee ilman asianmukaista vaatetusta.
Vierailija kirjoitti:
Perheeseen kuuluu minä ja 16-vuotias poikani. Eli minä itse olen ainoa perheenjäsen, joka tissini näkee ilman asianmukaista vaatetusta.
Etkö käy koskaan poikasi kanssa saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi äiti kävisi 16-vuotiaan pojan kanssa saunassa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei? Yleensä perheenjäsenten kanssa saunotaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy. Poika haluaa saunoa yksinään, enkä minäkään enää kokisi yhteissaunomista luontevaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun vanhemmillani, samoin myös pikkusiskoni (14v) niin annan joo. Käydään välillä yhdessä perheen kesken saunassa ja saatan välillä mennä huoneeseeni suihkusta alasti.
N16Siis saunassa niin että isännekin on mukana??
Juu kyllä. Yleensä käyn kyllä vain siskon kanssa saunassa, mutta esim jouluisin käydään koko perhe (vanhemmat, minä ja sisko) yhdessä saunassa. Ja silloin tällöin muutenkin käydään koko perheen kesken yhdessä. Joo, meillä lämmitetään sauna kerran viikossa. Mikä tossa on outoa?
Saunassa ja suihkussa käyn alasti niin kuin mieheni ja lapsenikin. Vartaloni ei ole missin mitoissa, mutta en sitä häpeile, vaan olen alasti ihan yhtä luonnollisesti kuin vaatteet päälläkin. Eiköhän se asia ole myös lasteni kannalta paras mahdollinen oppi itsensä hyväksymisestä sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä annan. Olen huomannut, että poika on tullut siveeseen ikään ja kääntää katseen sivuun.
Tääl ois 18v jullikka mikä vois katsoa sua, koskea sua, maistaa sua ja juntata sua. Miten on ehh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei teinikäinen poika halua olla saunassa kahdestaan äidin kanssa. Nyt valoja päälle!
Saa, vanhin lapsi 5v. Joskus jos vaihdan vaatetta niin tyttö saattaa sanoa että äitiii, tissit näkyy. Sillain syyttelevästi :D
Kaipa kohta olisi aika ruveta vaihtamaan vaatteet piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei teinikäinen poika halua olla saunassa kahdestaan äidin kanssa. Nyt valoja päälle!
Kaikkea sitä kuulee.
Asun yksin, mutta asuessani muutama vuosi sitten vanhemmillani, niin nukuin aina alasti. Mulla ja siskolla oli yhteinen huone, niin hän nyt näki mut useinkin ihan ilkosillaan. Isä ja veli eivät tainneet nähdä mua tissit paljaana sen jälkeen, kun olin täyttänyt 12. Äiti joo välillä, sillä hän usein herätti mut ja siskon kouluun.
Jokainen tekee tietysti omalla tavallaan, mutta siisvoikeastko annatte nähdä teini-ikäisten poikienne nähdä itsenne alasti? Kuulostaa vähän omituiselta mun mielestä...
Ne äidit haluaa että ainoot tissit mitkä poika näkee on äidin tissit. Ihan ok jos nyt kotona tulee vaikka suihkusta ja teinipojat näkee äidin alasti, mutta ei kai nyt kukaan äiti tunge saunaan niiden poikien kanssa. Etenkään kahdestaan.... Sit pidettäis sairaana jos isä menis kaksin 16-vuotiaan tyttönsä kanssa saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä kuulee.
Pedofiili-mutsi.
Vierailija kirjoitti:
Asun vanhemmillani, samoin myös pikkusiskoni (14v) niin annan joo. Käydään välillä yhdessä perheen kesken saunassa ja saatan välillä mennä huoneeseeni suihkusta alasti.
N16
Kasvatappa kunnon vittukarvat ennennuin naisittelet itseäsi 16v
Miksei niin?