Haluaisitko että sulle kerrotaan jos miehesi pettää?
Selvisi tänään, että mies jonka kanssa "seurustelin" puoli vuotta elikin jo pitkässä parisuhteessa naisen kanssa. Mies vedätti niin taidokkaasti, julisti rakkauttaan ja elätteli toiveita yhteenmuutosta, että koskaan ei edes juolahtanut mieleen että olinkin kolmas pyörä. Paljastuminen oli shokki.
Sattumalta sain tietää kuka nainen on ja tunteenpuuskassa lähetin viestin jossa kerroin kaiken. Nyt mietin teinkö oikein, koska "erosimme" miehen kanssa joku aika sitten... Mietin kostaako mies minulle jotenkin. Kuitenkin oletan että tein oikein? Vastausta en ole vielä saanut, eli nainen ei ole lukenut vielä viestiä ilmeisesti.
Kommentit (84)
Haluaisin että kerrotaan, ja näin on tapahtunutkin. Nainen,jonka kanssa mieheni peti kertoi minulle. Suuttui kun emme eronneetkaan.
Facebookissa ei ole helppo huomata sellaisia viestejä, jotka tulevat muilta kuin kavereilta, ellei niitä tajua erikseen mennä katsomaan.
En välttämättä haluaisi sitä kuuma ulkopuoliselta. Puoliso tietää että parempi olisi jos hän kertoo asian ihan itse.
En usko että varsinaisesti loukkaantuisi, mutta en minä kyllä vastaisi esim. sähköposti viestiin jos sellaisen saisin. Nimettömän kirjeen joskus olen saanut, mutta se osoittautui perättömäksi.
Koittakaa nyt muistaa, että mielipide ei auttamatta kerro omasta elämästä. Tämä on ajanvietteenä käytettävä keskustelupalsta, jossa voi testata mielipidettään muilla. Terveisin edellisen kirjoittanut nainen.
Se, että nainen on kalenteri-iältää aikuinen ei tarkoita, että hän osaisi käyttäytyä aikuisen tavoin. Tavattoman moni käyttäytyy kuin pikkulapset, jos asia ei mene heidän toivomalla tavalla. Tätä et voi edes sinä kieltää.