Haluaisitko että sulle kerrotaan jos miehesi pettää?
Selvisi tänään, että mies jonka kanssa "seurustelin" puoli vuotta elikin jo pitkässä parisuhteessa naisen kanssa. Mies vedätti niin taidokkaasti, julisti rakkauttaan ja elätteli toiveita yhteenmuutosta, että koskaan ei edes juolahtanut mieleen että olinkin kolmas pyörä. Paljastuminen oli shokki.
Sattumalta sain tietää kuka nainen on ja tunteenpuuskassa lähetin viestin jossa kerroin kaiken. Nyt mietin teinkö oikein, koska "erosimme" miehen kanssa joku aika sitten... Mietin kostaako mies minulle jotenkin. Kuitenkin oletan että tein oikein? Vastausta en ole vielä saanut, eli nainen ei ole lukenut vielä viestiä ilmeisesti.
Kommentit (84)
Haluaisin tietää jotta mulla olisi mahdollisuus päättää haluanko vielä olla mieheni kanssa.
Haluaisin tietää. Minun mielestä teit oikein. Kohta tänne tulee kyllä niitä jotka tuomitsee sun teon, mutta oikein teit. Itseään huijaa ne jotka silmänsä moiselta sulkee.
Haluaisin tietää. Minusta hänellä on oikeus tietää, päättää sitten itse minkä ratkaisun tekee.
Ehdottomasti haluaisin tietää, teit oikein.
Kyllä haluaisin tietää. Pettävällä kumppanilla en tee mitään.
Luultavasti haluaisin tietää. Tosin tunnen niitäkin, jotka eivät haluaisi. Onnellista elämää avosuhteessa ja tuossa kohtaa mies joutuisi vain myöntämään arviointi kykynsä pettäneen...
En haluaisi enkä paljastaisi pettäjää. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Siitä on yli 20 vuotta eli kyseessä oli aika jolloin ei ollut kännyköitä, somesta puhumattakaan. Niinpä mies onnistui kuukausikaupalla uskottelemaan, että hän on sinkku. Emme seurustelleet, meillä oli vain seksisuhde, mutta en olisi ryhtynyt siihenkään jos olisin tiennyt totuuden. Totuus oli, että suhteemme aikana hänen vaimonsa oli raskaana ja sai lapsen. Yhden pienen virheen kautta totuus paljastui minulle jonkin aikaa lapsen syntymän jälkeen eikä ollut mikään ongelma saada selville vaimon nimi ja heidän yhteinen lankapuhelinnumeronsa. Ei silti tullut pieneen mieleenikään ilmoittaa vaimolle. Olen ihan varma, että sisimmässään hän tiesi kyllä, että mies ja tuleva isä joka on joka viikonloppu perjantait ja/tai lauantait "yökerhossa" ja joskus viikollakin, tekee muutakin kuin käy niissä tanssimassa. Jos nyt olisin samassa tilanteessa, toimisin samoin. En halua rikkoa kenenkään perhettä, en missään tilanteessa mutta kaikkein vähiten noin haavoittuvassa tilanteessa. En voisi elää itseni kanssa sellaisen teon jälkeen.
Mielestäni kukaan ei ansaitse tämän tason kusetusta mitä mies teki. Olin ihan rakastunut mieheen ja maalailin kuvia yhteisestä tulevaisuudesta. Liikuttiin parina ja oltiin tiiviisti yhdessä. Selvisi ennen eroamme, että etsi myös Tinderissä uusia uhreja. Kaikki tämä tuon naisen selän takana. Pelkään miehen kostoa. Lähetin naiselle facen kautta viestin mutta en tiedä käyttääkö sitä, puh. nro on myös hallussa mutta en tiedä viitsinkö sitä kautta laittaa viestiä...
Ap
Todellakin haluaisin että kerrottaisiin. En hyväksy pettämistä ollenkaan ja jos oma mies tekisi niin, jättäisin varmasti.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi enkä paljastaisi pettäjää. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Siitä on yli 20 vuotta eli kyseessä oli aika jolloin ei ollut kännyköitä, somesta puhumattakaan. Niinpä mies onnistui kuukausikaupalla uskottelemaan, että hän on sinkku. Emme seurustelleet, meillä oli vain seksisuhde, mutta en olisi ryhtynyt siihenkään jos olisin tiennyt totuuden. Totuus oli, että suhteemme aikana hänen vaimonsa oli raskaana ja sai lapsen. Yhden pienen virheen kautta totuus paljastui minulle jonkin aikaa lapsen syntymän jälkeen eikä ollut mikään ongelma saada selville vaimon nimi ja heidän yhteinen lankapuhelinnumeronsa. Ei silti tullut pieneen mieleenikään ilmoittaa vaimolle. Olen ihan varma, että sisimmässään hän tiesi kyllä, että mies ja tuleva isä joka on joka viikonloppu perjantait ja/tai lauantait "yökerhossa" ja joskus viikollakin, tekee muutakin kuin käy niissä tanssimassa. Jos nyt olisin samassa tilanteessa, toimisin samoin. En halua rikkoa kenenkään perhettä, en missään tilanteessa mutta kaikkein vähiten noin haavoittuvassa tilanteessa. En voisi elää itseni kanssa sellaisen teon jälkeen.
Tällä parilla ei ole lapsia. Nainen on alle kolmekymppinen eli nuori, aikaa on löytää vielä hyvä mies jos niin haluaa. Jos olisi lapsia olisin ehkä miettinyt pidempään. Mielestäni tuo mies on niin kiero ja paha että kukaan nainen ei ansaitse elämää tuollaisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kukaan ei ansaitse tämän tason kusetusta mitä mies teki. Olin ihan rakastunut mieheen ja maalailin kuvia yhteisestä tulevaisuudesta. Liikuttiin parina ja oltiin tiiviisti yhdessä. Selvisi ennen eroamme, että etsi myös Tinderissä uusia uhreja. Kaikki tämä tuon naisen selän takana. Pelkään miehen kostoa. Lähetin naiselle facen kautta viestin mutta en tiedä käyttääkö sitä, puh. nro on myös hallussa mutta en tiedä viitsinkö sitä kautta laittaa viestiä...
Ap
Mistä tiedät, että hän tekee kaiken tuon naisen selän takana? Ethän edes tiennyt miehen olevan varattu miten voit tietää heidän keskenäisestä parisuhteesta?
Kysyn tätä siksi, että me olemme ulkoistaneet parisuhde seksimme niin, että miehelle on nämä jutut ihan sallittuja.
Haluaisin tietää. Minusta jokaisella naisella ja miehellä on oikeus saada tehdä itse se päätös, voiko jatkaa pettäneen kumppanin kanssa vai ei. Sitä päätöstä ei se pettänyt saa tehdä sen petetyn puolesta.
Runkaa mieheni vessapaperiinkin. Miksei hän sitten voisi siihen käyttää jotain naistakin? Eli ei kiinnosta. Hän käy töissä, osallistuu kotitöihin, viettää aikaa lasten ja minun kanssa. Miten toinen nainen olisi pois tältä kaikelta? Avioerot ja pettämiset yms. kertoo vain siitä, että suurinta osaa ihmiskuntaa ei ole tähän ihanteeseen ja normiin luotu vaan ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä vain yhden ihmisen kanssa.
Ymmärrän kyllä miksi mies ei kertonut avoimesti parisuhteestaan. Suurin osa naisista on niin ahdasmielisiä, että miehet joutuvat etenemään näissä asioissa epärehellisesti. esim. ihan vaan saadakseen juttu seuraa, jolla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä tiedät, että hän tekee kaiken tuon naisen selän takana? Ethän edes tiennyt miehen olevan varattu miten voit tietää heidän keskenäisestä parisuhteesta?
Kysyn tätä siksi, että me olemme ulkoistaneet parisuhde seksimme niin, että miehelle on nämä jutut ihan sallittuja.
Kusettaako siis sinunkin miehesi naisia, kertoo olevansa sinkku ja teeskentelee seurustelevansa näiden uusien naisten kanssa? Toki tuollaisiakin avoimia suhteita on, mutta yleisesti ottaen aika harvinaisia. Tämä mies ei ole suomalainen, en usko että tuo nainen käsittää millaisen porukan kanssa on tekemisissä.
Ap
Mieheni ei voi pettää, koska olemme sopineet avoimesta suhteesta.
MIstä sä voit tietää ettei nainen tiedä jo? Mikä sulla on motiivina paljastuksessa? Haluat miehen itsellesi vai joku ylevä "pettäjän pitää paljastua" ajatus?
Mä kyllä haluaisin tietää jos mun miehellä olis seurustelusuhde mun selän takana mutta se olisi sitten miehen itsensä kerrottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai, sääntöihin kuuluu, että kolmansia osapuolia saa kusettaa mielin määrin ja esiintyä yhdessä parina kusetettavien kanssa? Onko teillä oikeasti tommonen soppari? -eri
Vierailija kirjoitti:
MIstä sä voit tietää ettei nainen tiedä jo? Mikä sulla on motiivina paljastuksessa? Haluat miehen itsellesi vai joku ylevä "pettäjän pitää paljastua" ajatus?
Mä kyllä haluaisin tietää jos mun miehellä olis seurustelusuhde mun selän takana mutta se olisi sitten miehen itsensä kerrottava.
Ja milloinkahan ikinä kuvittelet miehen kertovan oma-aloitteisesti omasta sivusuhteestaan kuin sinut mahdollisesti sen vuoksi jättäessään.
En. Kunhan ei tartuta minuun tauteja eikä saata partneriaan raskaaksi, saa minun puolestani käydä vieraissa. En vain halua tietää siitä.
En koe oikeudekseni kieltää häneltä mitään. Olemme aikuisia ihmisiä. Hän tekee kuten parhaaksi näkee.
Teit oikein. Toivosin että minulle kerrottaisiin ja taas vastaavasti itse kertoisin myös.