Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko että sulle kerrotaan jos miehesi pettää?

Vierailija
09.11.2016 |

Selvisi tänään, että mies jonka kanssa "seurustelin" puoli vuotta elikin jo pitkässä parisuhteessa naisen kanssa. Mies vedätti niin taidokkaasti, julisti rakkauttaan ja elätteli toiveita yhteenmuutosta, että koskaan ei edes juolahtanut mieleen että olinkin kolmas pyörä. Paljastuminen oli shokki.

Sattumalta sain tietää kuka nainen on ja tunteenpuuskassa lähetin viestin jossa kerroin kaiken. Nyt mietin teinkö oikein, koska "erosimme" miehen kanssa joku aika sitten... Mietin kostaako mies minulle jotenkin. Kuitenkin oletan että tein oikein? Vastausta en ole vielä saanut, eli nainen ei ole lukenut vielä viestiä ilmeisesti.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haluat kostaa miehelle, joten aiheutat kärsimystä täysin syyttömälle osapuolelle. Nice logic, sis.

Minäkö sen kärsimyksen aiheutan? Eikö se ole mies joka sen on touhuillaan aiheuttanut?

Ap

Sinä. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Jos vaimo ei tiedä eikä koskaan tule tietämään miehen pettämisestä, niin hänelle ei aiheudu mitään kärsimystä. Mutta sinä jeesus-syndroomainen pakkomielteinen kostaja haluat levittää eteenpäin omaa kärsimystäsi. Sen sijaan että panisit miehen kärsimään, kostat täysin syyttömälle osapuolelle.

Onneksi karma is a bitch. Jonakin päivänä todennäköisesti kolahtaa omaan nilkkaasi.

Ei se noin mene, en haluaa olla se joka saa tietää viimeisenä. Minulle ainakin pitää ilmoittaa, että rakastamani ihminen ei ole rakkauteni arvoinen!

Täten ilmoitan sinulle, että yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä. Tässä sinulle vähän mietittävää onko rakastamasi ihminen rakkautesi arvoinen. 

Vierailija
62/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan laskenut onko tullut enemmän jaa vai ei ääniä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi enkä paljastaisi pettäjää. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Siitä on yli 20 vuotta eli kyseessä oli aika jolloin ei ollut kännyköitä, somesta puhumattakaan. Niinpä mies onnistui kuukausikaupalla uskottelemaan, että hän on sinkku. Emme seurustelleet, meillä oli vain seksisuhde, mutta en olisi ryhtynyt siihenkään jos olisin tiennyt totuuden. Totuus oli, että suhteemme aikana hänen vaimonsa oli raskaana ja sai lapsen. Yhden pienen virheen kautta totuus paljastui minulle jonkin aikaa lapsen syntymän jälkeen eikä ollut mikään ongelma saada selville vaimon nimi ja heidän yhteinen lankapuhelinnumeronsa. Ei silti tullut pieneen mieleenikään ilmoittaa vaimolle. Olen ihan varma, että sisimmässään hän tiesi kyllä, että mies ja tuleva isä joka on joka viikonloppu perjantait ja/tai lauantait "yökerhossa" ja joskus viikollakin, tekee muutakin kuin käy niissä tanssimassa. Jos nyt olisin samassa tilanteessa, toimisin samoin. En halua rikkoa kenenkään perhettä, en missään tilanteessa mutta kaikkein vähiten noin haavoittuvassa tilanteessa. En voisi elää itseni kanssa sellaisen teon jälkeen.

Tällä parilla ei ole lapsia. Nainen on alle kolmekymppinen eli nuori, aikaa on löytää vielä hyvä mies jos niin haluaa. Jos olisi lapsia olisin ehkä miettinyt pidempään. Mielestäni tuo mies on niin kiero ja paha että kukaan nainen ei ansaitse elämää tuollaisen kanssa.

Ap

Haluat kostaa miehelle, joten aiheutat kärsimystä täysin syyttömälle osapuolelle. Nice logic, sis.

Minäkö sen kärsimyksen aiheutan? Eikö se ole mies joka sen on touhuillaan aiheuttanut?

Ap

Sinä. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Jos vaimo ei tiedä eikä koskaan tule tietämään miehen pettämisestä, niin hänelle ei aiheudu mitään kärsimystä. Mutta sinä jeesus-syndroomainen pakkomielteinen kostaja haluat levittää eteenpäin omaa kärsimystäsi. Sen sijaan että panisit miehen kärsimään, kostat täysin syyttömälle osapuolelle.

Onneksi karma is a bitch. Jonakin päivänä todennäköisesti kolahtaa omaan nilkkaasi.

Ja jos sitten jonain päivänä vuosien kuluttua joku toinen nainen päättääkin kertoa tälle naiselle miehen touhuista, nainen on elänyt vuosia miehen kanssa joka on pannut menemään oikein kunnolla. Haluaisitko itse elää tällaisen miehen kanssa ja tietää vasta ehkä vuosia myöhemmin millaiseen eläimeen olet aikasi tuhlannut? Vai oletko itse pettäjä? Jos sinulle on yhdentekevää se, että miehesi nussii vieraita naisia vuodesta toiseen, niin ehkä kaikille naisille se ei ole ok ja jotkut naiset jopa haluaisivat eroon kaksoiselämää elävästä miehestä. 

Ap

Se mitä en tiedä ei ole minulta pois, eikä se voi minua loukata. Jos mieheni elää kaksoiselämä se on hänen ongelmansa, ei minun. Minä olen ihan omilla jaloilla seisova aikuinen nainen, joka ei elä vain miehen kautta ja jonka elämä ei kaadu siihen, että mies panee jotain naista tai naisia.

Eli ei ole sinun asia pelastaa naista, joka ei ehkä sitä pelastajaa edes kaipaa.

Pettäjä itse :)

Vierailija
64/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin! Itseasiassa tällä hetkellä toivoisin että joku avaisi suunsa ja puhuisi suunsa puhtaaksi!

Vierailija
65/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä! Haluan tietää, ja vielä todisteiden kera, sillä pelkkiä panettelujuoruja en kuuntele. Minulla on oikeus tietää, jos puolisoni pettää ja rikkoo minulle ihmisten ja Jumalan edessä antamansa lupauksen rakastaa ja olla uskollinen aviopuoliso. Olen sen tiedon jälkeen vapaa päättämään, haluanko jatka hänen kanssaan, vai jättää petturi.

Jos puolison väärä suhde on jatkunut jo pitempään, sitä suuremmalla syyllä haluan tiedon mitä pikimmin, että voin etsiä itselleni uuden elämän ja jättää petollisen lurjuksen.

Mutta, kuten kerroin, on turha lähettää viestiä "miehesi pettää", koska sellaisen voi kuka tahansa ilkeä ihminen lähettää. Sellaisia en vaivaudu huomioimaan. Ilmianto ja syytös vaativat AINA todisteet ja perustelut.

Vierailija
66/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee tällaista tulee mieleen että en halua olla missään tekemisissä miehien kanssa. Mielestäni ap olisi voinut jättää kertomatta. ei ole sinun vastuulla tuo asia. miehen olisi pitänyt kertoa naiselle itse. jos olisin jonkun vaimo en todellakaan haluaisi kuulla pettämisestä tältä toiselta naiselta, joka vielä tunnekuohuissaan kertoo asiasta. tietysti ihannetilanne olisi että tällaista ei tapahtuisi. Kun ollaan naimisissa pettäminen on aviorikos. eri asia jos kyseessä tapailusuhde joka ei sido tai velvoita uskollisuuteen. Harmi että pariskunnat eivät pysty olemaan avoimia. Asioista pitäisi puhua jo paljon ennenkuin tuolle tielle lähtee. Pettämiseenkin on varmasti joku syy. Joko ongelma suhteessa tai sillä ihmisellä on ongelmia itsensä kanssa.

Vierailija
67/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin, koska haluan tehdä suuret elämäni päätökset faktojen perusteella, en harhakuvitelmien.

Useinhan se puoliso kärsii pettämisestä vaikkei olekaan tietoinen pettämisestä. Kyllähän se pettäminen vaikuttaa negatiivisesti kotona, pettäjä on poissa fyysisesti ja henkisesti, pettäjillä on myös tapana luoda kotona eripuraa oikeuttaakseen pettämisen. Eli vaimo on luultavasti osaltaan onneton jo nyt, muttei ehkä osaa yhdistää asioita pettämiseen. Vaikka tieto satuttaisi, se myös ehkä selittäisi asioita.

Vierailija
68/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kyllä aivan älytöntä holhoamista, että pettäminen halutaan salata petetyltä. Ihan niinkuin se puoliso olisi hauras kukkanen eikä aikuinen ihminen, joka ihan itse osaa tehdä omat päätöksensä tosiasioiden pohjalta eikä elä mieluummin missään harhaisessa kuplassa.

Vierailija
69/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi enkä paljastaisi pettäjää. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Siitä on yli 20 vuotta eli kyseessä oli aika jolloin ei ollut kännyköitä, somesta puhumattakaan. Niinpä mies onnistui kuukausikaupalla uskottelemaan, että hän on sinkku. Emme seurustelleet, meillä oli vain seksisuhde, mutta en olisi ryhtynyt siihenkään jos olisin tiennyt totuuden. Totuus oli, että suhteemme aikana hänen vaimonsa oli raskaana ja sai lapsen. Yhden pienen virheen kautta totuus paljastui minulle jonkin aikaa lapsen syntymän jälkeen eikä ollut mikään ongelma saada selville vaimon nimi ja heidän yhteinen lankapuhelinnumeronsa. Ei silti tullut pieneen mieleenikään ilmoittaa vaimolle. Olen ihan varma, että sisimmässään hän tiesi kyllä, että mies ja tuleva isä joka on joka viikonloppu perjantait ja/tai lauantait "yökerhossa" ja joskus viikollakin, tekee muutakin kuin käy niissä tanssimassa. Jos nyt olisin samassa tilanteessa, toimisin samoin. En halua rikkoa kenenkään perhettä, en missään tilanteessa mutta kaikkein vähiten noin haavoittuvassa tilanteessa. En voisi elää itseni kanssa sellaisen teon jälkeen.

Tällä parilla ei ole lapsia. Nainen on alle kolmekymppinen eli nuori, aikaa on löytää vielä hyvä mies jos niin haluaa. Jos olisi lapsia olisin ehkä miettinyt pidempään. Mielestäni tuo mies on niin kiero ja paha että kukaan nainen ei ansaitse elämää tuollaisen kanssa.

Ap

Ap

Ja jos sitten jonain päivänä vuosien kuluttua joku toinen nainen päättääkin kertoa tälle naiselle miehen touhuista, nainen on elänyt vuosia miehen kanssa joka on pannut menemään oikein kunnolla. Haluaisitko itse elää tällaisen miehen kanssa ja tietää vasta ehkä vuosia myöhemmin millaiseen eläimeen olet aikasi tuhlannut? Vai oletko itse pettäjä? Jos sinulle on yhdentekevää se, että miehesi nussii vieraita naisia vuodesta toiseen, niin ehkä kaikille naisille se ei ole ok ja jotkut naiset jopa haluaisivat eroon kaksoiselämää elävästä miehestä. 

Ap

Se mitä en tiedä ei ole minulta pois, eikä se voi minua loukata. Jos mieheni elää kaksoiselämä se on hänen ongelmansa, ei minun. Minä olen ihan omilla jaloilla seisova aikuinen nainen, joka ei elä vain miehen kautta ja jonka elämä ei kaadu siihen, että mies panee jotain naista tai naisia.

Eli ei ole sinun asia pelastaa naista, joka ei ehkä sitä pelastajaa edes kaipaa.

Pettäjä itse :)

En toistaiseksi, mutta mistä sitä koskaan voi tietää. 

Vierailija
70/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos kyseessä olisi satunnainen tapaus, en haluaisi tietää. Elämänmittaisessa parisuhteessa matkalle mahtuu paljon suurempiakin asioita ja suruja kuin joku hölmö kännipano. Minusta se ei ole riittävä syy rikkoa perhettä, mutta silti joutuisin sen tiedon ja pahan mielen kanssa elämään.

Sen sijaan jos kyseessä olisi pidempi juttu, jossa juuri lupaillaan kolmannelle jo yhteenmuuttoa, haluaisin tietää. Se olisi riittävä syy lopettaa suhde.

Vierailija
71/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kyllä! Haluan tietää, ja vielä todisteiden kera, sillä pelkkiä panettelujuoruja en kuuntele. Minulla on oikeus tietää, jos puolisoni pettää ja rikkoo minulle ihmisten ja Jumalan edessä antamansa lupauksen rakastaa ja olla uskollinen aviopuoliso. Olen sen tiedon jälkeen vapaa päättämään, haluanko jatka hänen kanssaan, vai jättää petturi.

Jos puolison väärä suhde on jatkunut jo pitempään, sitä suuremmalla syyllä haluan tiedon mitä pikimmin, että voin etsiä itselleni uuden elämän ja jättää petollisen lurjuksen.

Mutta, kuten kerroin, on turha lähettää viestiä "miehesi pettää", koska sellaisen voi kuka tahansa ilkeä ihminen lähettää. Sellaisia en vaivaudu huomioimaan. Ilmianto ja syytös vaativat AINA todisteet ja perustelut.

Tälläinen miehesi pettää viesti voi olla vain kosto katkeralta naiselta, koska mies ei pettänyt vaikka olisi ollut tarjolla.

Vierailija
72/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa siihen, pitääkö kertoa ja saako kertoa vai ei. Haluan kuitenkin esittää teille, joiden mielestä pitää ja saa kertoa seuraavan kysymyksen: mitä muuta ns. kolmannelle osapuolelle pitää ja saa tämän pettämisasian lisäksi kertoa ja mitkä ovat perustelut?

Esimerkkejä, pitääkö X:lle kertoa ja miksi:

- X:n puoliso ei käy salilla, kuten on kertonut kotonaan, vaan pelaamassa korttia kavereidensa kanssa

- X:n puolison ei tarvitsisi tehdä työmatkoja, mutta hän tekee niitä, koska pitää erään työkaverinsa seurasta niin paljon

- X:n teinipoika tai -tyttö käy salaa lähimetsässä tupakalla

- X:n puoliso kuljettaa pikkulapsiaan autossa ilman turvaistuinta

- X:n puoliso käy kaveri-iltoinaan homo- tai lesbobaareissa ja taitaa olla vähintäänkin bi, mutta X ei sitä tiedö

- X ja hänen puolisonsa ovat eronneet, mutta X ei vieläkään tiedä sitä, että puoliso oli käynyt vieraissa jo kihlauksesta lähtien

Ja vielä: missä menee kertomisen raja?

1) Mitä väliä? Kuka muka haluaisi päättää puolison harrastuksesta? Jos siellä pelattaisiin rahasta ja mukana olisi riippuvuus, niin puoliso voisi haluta tietää, varsinkin jos lapsiperhe ja rahat ja tilit yhteisiä.

2) Ei tarvitse kertoa, paitsi jos puoliso harrastaa seksiä työkaverinsa kanssa vastoin puolison kanssa sovittua. Ketä kiinnostaa? Puolisoa saattaa kiinnostaa, jos kotona törmäilee seiniin, koska ei saa nukuttua kaksoskoliikkivauvojen ja uhmaikäisen kanssa, eikä tukiverkkoja ole, mutta tuskin muuten.

3) Jos alle 18 v teini päihteilee metikössä, niin tietysti on kerrottava! Mikä kysymys nyt tämä on?

4) Jos lapsi on niin pieni, että tarvitsee turvaistuimen, niin kerro.

5) Jos ei petä, niin mitä väliä? Baari kuin baari.

6) X ehkä haluaisi tietää, mutta ei vaikuta tähän hetkeen. Jos ei tiedä pettämisestä edes eron hetkellä, on aihetta kertoa, jotta pääsee testaamaan taudit. Muutoin tyyppi on hyvä ja päättää itse.

Mitä yrität puolustella? Jokaisen oikeutta olla paska puoliso ja kelvoton vanhempi?

En puolustele mitään, ja kuten sanoin, en ota kantaa siihen, pitääkö kertoa vai ei. Haluan vain uteliaisuuksissani tietää, mistä kaikesta halutaan käydä kertomassa. Tämä vieraissakäyntiasia näkyy nimittäin olevan jonkinlaisen evankeliumin asemassa tällä palstalla, ja rajanveto nyt kiinnostaa.

Lasten parasta näkyy ajateltavan. Mutta kuinkas niille lapsille käy, kun tuntematon ihminen menee heidän kotiinsa kertomaan oman näkökulmansa  heidän vanhemmalleen ja saattaa sillä hyvinkin rikkoa kodin ja lasten sielunelämän ja perhesuhteet?

Vierailija
73/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Parisuhde on aina kahden kauppa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin miettiä olisiko kummassakin vikaa. Sinun vikasi oli sinisilmäisyys ja se, että et ottanut riittävän kattavasti miehen taustoista selvää. Ja ehkä vähän sekin, että lähdit toisesta kultuurista olevan matkaa ottamatta selvää mikä on naisen asema siinä kultuurissa.

Tässä on tilanne esitettynä vain sinun lasien läpi katsottuna. Asiat harvoin on näin mustavalkoisia. Sinä olet voinut tietää miehen olevan varattu, mutta ethän sinä sitä meille kertoisi, ethän? Koska se saisi sinut näyttämään huonolta. Meillä on varsin yksipuolinen käsitys kyseistä "ongelmasta"  ja mies ei ole puolustamassa omia heikkouksiaan.

VMP!!!!!!

Vierailija
74/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee tällaista tulee mieleen että en halua olla missään tekemisissä miehien kanssa. Mielestäni ap olisi voinut jättää kertomatta. ei ole sinun vastuulla tuo asia. miehen olisi pitänyt kertoa naiselle itse. jos olisin jonkun vaimo en todellakaan haluaisi kuulla pettämisestä tältä toiselta naiselta, joka vielä tunnekuohuissaan kertoo asiasta. tietysti ihannetilanne olisi että tällaista ei tapahtuisi. Kun ollaan naimisissa pettäminen on aviorikos. eri asia jos kyseessä tapailusuhde joka ei sido tai velvoita uskollisuuteen. Harmi että pariskunnat eivät pysty olemaan avoimia. Asioista pitäisi puhua jo paljon ennenkuin tuolle tielle lähtee. Pettämiseenkin on varmasti joku syy. Joko ongelma suhteessa tai sillä ihmisellä on ongelmia itsensä kanssa.

Tässä tapauksessa se syy voi olla ihan vain erilainen kultuuri.

Vierailija
75/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Parisuhde on aina kahden kauppa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin miettiä olisiko kummassakin vikaa. Sinun vikasi oli sinisilmäisyys ja se, että et ottanut riittävän kattavasti miehen taustoista selvää. Ja ehkä vähän sekin, että lähdit toisesta kultuurista olevan matkaa ottamatta selvää mikä on naisen asema siinä kultuurissa.

Tässä on tilanne esitettynä vain sinun lasien läpi katsottuna. Asiat harvoin on näin mustavalkoisia. Sinä olet voinut tietää miehen olevan varattu, mutta ethän sinä sitä meille kertoisi, ethän? Koska se saisi sinut näyttämään huonolta. Meillä on varsin yksipuolinen käsitys kyseistä "ongelmasta"  ja mies ei ole puolustamassa omia heikkouksiaan.

VMP!!!!!!

HL- tai KL-päiviä ei ole enää jäljellä?

Vierailija
76/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin pitkästä salasuhteesta haluaisin tietää. Yksi hairahdus voisi olla eri juttu

Vierailija
77/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on kyllä aivan älytöntä holhoamista, että pettäminen halutaan salata petetyltä. Ihan niinkuin se puoliso olisi hauras kukkanen eikä aikuinen ihminen, joka ihan itse osaa tehdä omat päätöksensä tosiasioiden pohjalta eikä elä mieluummin missään harhaisessa kuplassa.

Sitä et varmaan ala väittelemään neljä-vuotiaan lapsen kanssa siitä, miksi hänen ei pitäisi syödä karkkia aamupalaksi tai sinä et lyö henkisesti jälkeenjäänyttä takaisin, vaikka hän lyö sinua ensin, vai mitä?  Naisista tulisi samanlaisia hermoraunioita kuin pikkulapsista, joilta on otettu lelut ja karkit pois, jos joku vieras nainen alkaisi heille kertomaan, kuinka paskoja heidän miehet on ja he hyökkäisivät saatanallisesti syyllistäen tuon naisen kimppuun, ei miehensä. Sillä he ovat niin virheettömiä puolisoita, että ei heidän miehet voi mitenkään pettää.

Vierailija
78/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että kerrotaan, eritoten silloin, jos useampi ihminen jo muutenkin tietäisi, mitä on meneillään.

Tuntuisi nöyryyttävältä saada asiasta kertova viesti, enkä ole varma, miten reagoisin sellaiseen aluksi, mutta haluaisin silti minulle kerrottavan. Nöyryyttävämpää olisi, että minulta salailtaisiin asioita. Jos miehelläni ei olisi tarpeeksi munaa jättää minua ennen kuin siirtyy seuraavaan naiseen, toivottavasti jollakulla muulla olisi sisua kertoa siitä minulle.

Vierailija
79/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko saavasi tuosta naisesta sielusiskon ja elokuvien tavoin kostatte miehelle yhdessä?

Vierailija
80/84 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä et varmaan ala väittelemään neljä-vuotiaan lapsen kanssa siitä, miksi hänen ei pitäisi syödä karkkia aamupalaksi tai sinä et lyö henkisesti jälkeenjäänyttä takaisin, vaikka hän lyö sinua ensin, vai mitä?  Naisista tulisi samanlaisia hermoraunioita kuin pikkulapsista, joilta on otettu lelut ja karkit pois, jos joku vieras nainen alkaisi heille kertomaan, kuinka paskoja heidän miehet on ja he hyökkäisivät saatanallisesti syyllistäen tuon naisen kimppuun, ei miehensä. Sillä he ovat niin virheettömiä puolisoita, että ei heidän miehet voi mitenkään pettää.

Naiset ovat aikuisia ihmisiä, viestisi kertoo naisvihasta. Väkivaltaiset mustasukkaisuusrikokset ovat pääasiassa miesten heiniä, mutta sinä ilmeisesti pelkäät jo sitä, että vaimosi saattaisi sanoilla loukata sinua tai kakkosnaistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan