Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baareissa viina on hiton kallista!!

Vierailija
09.03.2006 |

Huh. Tänään kävin parilla, niin voi huhhuh. Miten ylipäänsä ihmisillä on varaa ryypätä baareissa drinkkejä ja maksaa sisäänpääsyt, narikat taksit..ym.mua hirvittää jo nyt. Mikäs on teidän baaribudjetti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan jos menen syömään, saattaa lasku olla helposti 100¿, koska syön suht hyvissä ravintoloissa, en esim rossossa tai muissa s-ketjun paikoissa

Vierailija
2/9 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh ei kauhean viihteeliseltä kuulosta. En ole ihmisiä, jotka juo ittensä ihan räkäkänniin, mutta tuntuis tosi tylsältä mennä istumaan iltaa ja vahdata juomista. Olet siis porukan ilonpilaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvaksi tulee myös, jos on suhteita ja saa ilmasta/halvempaa juotavaa, ei täydy maksaa sisään ja narikkaa jne. Viime viikonloppuna olin ulkona ja jouduin maksamaan itse 7¿+2 alottelusiideriä. Join kuitenkin koko rahan edestä.. ;)

Vierailija
4/9 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pidä suhteelisen paljon polttaa rahaa baarissa. Ainakin yleensä VIP asiakkat on sellaisia , joilla on tosiaan käyttää rahaa tai just jotain ravintolapäälikön tuttuja.

Vierailija
5/9 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänpääsymaksut n7e, narikka, mahd.taksi 20e ja juomat toiset 20-30e.Juomat maksaa alk.4,50e. Onneks käyn muutaman kerran vain vuodes.

Vierailija
6/9 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä yhden keppanan tai siiderin muutaman tunnin aikana juoda, sitten vaikka kahvia tai tuoremehua. Ei ole kukaan vielä sanonut ilonpilaajaksi muuten kuin silloin, kun olen yrjönnyt ja sammunut (siitä on vähän aikaa).

Meillä on ehkä erilainen ystäväpiiri, mun lähimmät kaverit eivät ole niin rajoittuneita, että ahdistuisivat siitä jos juon vain yhden. Paras ystäväni ei edes pysty dokaamaan, ellei halua kuolla.

Vierailija
7/9 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

krunikan, punavuoren ja töölön pubit ok. Vielä 25v jaksoi kiinnostaa yöelämä. Nyt on sedu koskista toisen perään, yöks

Vierailija
8/9 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, eipä voisi vähempää kiinnostaa, enää. Kumpikaan (vippinä olo tai baarissa työskentely)

Vierailija
9/9 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä kaverit tarjoaa,kun haluavat seuraa baariin. Kotona pohjia ensin. Omaa rahaa menee ehkä 10-15€. Siis ihan naispuoliset kaveritkin tarjoaa. Ja muutama kaverimies,joista yhden kanssa on pussailtu,mutta ei seksiä.