Lyhyenä miehenä masentaa se etten voi ikinä olla aidosti maskuliinisesti miehekäs mies
Olen lyhyt mies vain 176cm ja tiedän etten ikinä voi olla maskuliinisesti iso vahva ja miehekäs mies. Ihailen skandinaavisia 190cm+ viikinkejä jotka ovat isoja raamikkaita miehiä. Pitkä ruumiinpituus, leveät hartiat ja vahvat lihakset viestittävät hyvistä geeneistä ja maskuliinisuudesta. :/
Haluaisin olla naisille haluttava maskuliinisena ja vahvana miehenä, en vain sen mukaan paljonko tilillä on rahaa (mikä tuntuu olevan lyhyiden miesten ainut vaihtoehto)
Miksi onnenlahjat eivät mene kaikille tasan? =(
Kommentit (50)
Tajuatko kuinka monta alle 165 senttistä naista jo pelkästään Suomessa on? Luuletko oikeasti, että noin lyhyet naiset oikeasti haluavat rinnalleen jonkun 190 cm hujopin? Jo sinunkin pituisia voi olla liian lyhyt lyhyimmille naisille. Ei ole kauhean kiva suudella, jos pituusero lähenee 20 senttiä!
mun eksä oli melkeen 10cm sua lyhyempi :D eikä ole eksä sen pituuden takia, vaan ihan muista syistä
Taitaapa olla naispuolinen henkilö tuossa tämän keskustelun ap:n tapauksessa kyseessä.
Miehen vaistolla sen huomaa kyllä tyylistä heti,onko kirjoituksen takana oikeasti mies vai ei. heh,heh...
Mä tykkään eniten 170-180cm miehistä, joilla on sirohko ruumiinrakenne eivätkä ole lihaksikkaita.
N175cm
Ihan normipituus, luulin et oot joku 160 cm joka olis jo enemmän "aquired taste". Mulki on pienet tissit ja olen silti ihan nainen? Toki mä voisin rahalla tilanteen muuttaa
Paljastit itse itsesi,ap.... kirjoitti:
Taitaapa olla naispuolinen henkilö tuossa tämän keskustelun ap:n tapauksessa kyseessä.
Miehen vaistolla sen huomaa kyllä tyylistä heti,onko kirjoituksen takana oikeasti mies vai ei. heh,heh...
On, jonkun kiusaajan kirjoitus.
Olen ❤️❤️❤️❤️ noin 10 cm apn mittoja lyhyempään mieheen eikä ole ensimmäinen lujaa kolahtanut reilusti alle 170cm mies elämäni aikana. Hyvähän se tosin on jos kaikki ei ole kilpailemassa samoista.
Suomalaisten naisten keskipituus on n. 164 cm. Minä olen 168 cm pitkä nainen, eli peräti neljä senttiä yli naisten keskipituuden. Oletko ap sitä mieltä, että minä en koskaan voi olla miesten silmissä aidosti feminiininen ja naisellisen haluttava nainen, koska olen näin pitkä?
Meillä on töissä lyhyt mies, joka todellakin on mun mielestä miehekäs eikä pituus siihen tuo mtn eroa. Myönnän toki, että jos on mallia laiha mikkihiiri, se kieltämättä toimii turn offina. Tällä on ihan normaali kroppa, partaa, hyvät käytöstavat, ihana ääni ja hymy.. Lähtisin treffeille heti jos pyytäisi, mutta oon 176 (kengät jalassa 180), joten tuskinpa pyytää.