Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyenä miehenä masentaa se etten voi ikinä olla aidosti maskuliinisesti miehekäs mies

Vierailija
08.11.2016 |

Olen lyhyt mies vain 176cm ja tiedän etten ikinä voi olla maskuliinisesti iso vahva ja miehekäs mies. Ihailen skandinaavisia 190cm+ viikinkejä jotka ovat isoja raamikkaita miehiä. Pitkä ruumiinpituus, leveät hartiat ja vahvat lihakset viestittävät hyvistä geeneistä ja maskuliinisuudesta. :/

Haluaisin olla naisille haluttava maskuliinisena ja vahvana miehenä, en vain sen mukaan paljonko tilillä on rahaa (mikä tuntuu olevan lyhyiden miesten ainut vaihtoehto)

Miksi onnenlahjat eivät mene kaikille tasan? =(

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt ihan tavattoman lyhyt pituus ole. Sitäpaitsi, jos alat kasvattamaan lihaksiasi, leveys näkyy helpommin pituudesi takia.

t. 188 cm mies

Vierailija
2/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, elämä on epäreilua. Mullakin on länkisääret ja eriparitissit.

Pitää yrittää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, tuollainen asenne paistaa kauas ja karkottaa naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä lyhyt ole, vaan normaalipituinen. Hyvin tuon pituinen naisille kelpaa.

N25 / 167cm

Vierailija
4/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin että olisit max. 170cm.

Vierailija
5/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt ihan tavattoman lyhyt pituus ole. Sitäpaitsi, jos alat kasvattamaan lihaksiasi, leveys näkyy helpommin pituudesi takia.

t. 188 cm mies

Lyhyt ja bodattu mies ei ole ikinä sen vakuuttavampi kuin pitkä ja bodattu mies.

Pitkä ja bodattu mies näyttää aina vakuuttavammalta lyhyempään mieheen verrattuna. Se pitkä ruumiinpituus aina isontaa.

ap

Vierailija
6/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa... Mun mies on 171 cm ja tilillä on jotain 250 € tällä hetkellä.

Mutta mä en ookaan mikään silikonihuora, joten mua ei varmaan edes lasketa naiseksi.

Vierailija
7/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on minusta ihan normaali pituus miehelle? Ja monet ovat hyvinkin maskuliinisia ja naisten mielestä viehättäviä. Ei minua ainakaan innosta, jos mies on 190+ ja minua älyttömästi pitempi.

Vierailija
8/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. 188 cm mies

Itse olen 170cm ja oon kuullut, että leveät hartiani ja isot lihakseni vain korostavat lyhyyttä. En sitten tiedä yrittivätkö vain kettuilla vai oliko jotain perään. No sama se kuitenkin

Vierailija
9/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen luonne ja kohteliaat käytöstavat tekevät miehen. -N. 172cm

Vierailija
10/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 ja vähän tuntuu että kaikki on nykyään pitempiä kun menee johonkin. Hieman se masentaa.

Varsin vetäviä pimuja olen kyllä useampia onnistunut hurmaamaan. Mutta "kylminä kausina" kyllä iskee epätoivo.

Vierailija
11/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh? Se mitä sinä ihailet ja mitä naiset ihailee on kyllä ihan eri asia. Tiedän monta sua lyhyempää maskuliinista miestä.

Vierailija
12/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pidempi kuin mun faija. Joka siis on onnellisesti naimisissa mun mutsin kanssa ja oli sillä tyttöystäviä sitä ennenkin.

Vierailija
13/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin masentaa, etten voi koskaan olla sellainen täydellinen naisellinen nainen tämän vartalon kanssa. Oishan se mukavaa olla tiimalasivartaloinen, sirokasvoinen ja pitkäsäärinen. Eivät tosiaan käy tasan onnenlahjat.

Vierailija
14/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne on se, joka pilaa ap:n. Pituus on ihan hyvä. 

Vierailija
15/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä treenata kannattaa silti ehdottomasti. Mulle ainakin laihat ja hennot pienet miehet on ehdoton ei. Olen itse pieni ja siro ja siksi varmaan aina seuraan lyöttäyy noita...

Mutta hyvin treenattu lihaksikas 176 on jo ihan eri asia oikeesti ! :) Kovin moni malli pituinen nainen ei varmaan innostu mutta esim mä 168 kyllä voisin innostua jos olet muuten kiva . Itsetunto ja itsevarmuus vaan pitää olla kohdallaan.

Vierailija
16/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 174 cm pitkä mies, mutta minua ei pituuteni ole koskaan häirinnyt, olen siihen ihan tyytyväinen aina ollut, mutta muuten olen kapea ja siro ruumiinrakenteeltani, mikä harmittaa hieman, mutta minkäs teet.

Vierailija
17/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ihmiset jaksaa murehtia tällaisia asioita, joille ei voi itse tehdä mitään.

Itse olen 173cm ja pillua tulee joka viikonloppu (totuus: 26v neitsyt).

Vierailija
18/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, mun poikaystävä on 167-senttinen ja just täydellinen. <3 Ei se pituus sitä miehekkyyttä tee. Hänkin välillä kriiseilee pituutensa kanssa, mutta musta on vaan kivaa, kun hän ei ole mikään hujoppi, on niin helppoa halata ja pussatakin. :)

Vierailija
19/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 188 cm mies

Lyhyt ja bodattu mies ei ole ikinä sen vakuuttavampi kuin pitkä ja bodattu mies.

Pitkä ja bodattu mies näyttää aina vakuuttavammalta lyhyempään mieheen verrattuna. Se pitkä ruumiinpituus aina isontaa.

ap

Totta, vrt. Mattiesko Hytönen, bodaava hyttynen.

Vierailija
20/50 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 176 cm pitkä nainen ja viihdyn koossani hyvin. Todella moni mies on lyhyempi kuin minä, vaikka olen vain keskimääräistä pitempi, en mikään jättiläinen.

Olen tavannut tosi monia lyhyitä miehiä, jotka ovat miehekkäitä ja hyvännäköisiä olematta napoleon-kompleksisia uhoajia. Oma mieheni on pitkä, mutta lyhyenä kelpaisi mulle yhtä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan