Lyhyenä miehenä masentaa se etten voi ikinä olla aidosti maskuliinisesti miehekäs mies
Olen lyhyt mies vain 176cm ja tiedän etten ikinä voi olla maskuliinisesti iso vahva ja miehekäs mies. Ihailen skandinaavisia 190cm+ viikinkejä jotka ovat isoja raamikkaita miehiä. Pitkä ruumiinpituus, leveät hartiat ja vahvat lihakset viestittävät hyvistä geeneistä ja maskuliinisuudesta. :/
Haluaisin olla naisille haluttava maskuliinisena ja vahvana miehenä, en vain sen mukaan paljonko tilillä on rahaa (mikä tuntuu olevan lyhyiden miesten ainut vaihtoehto)
Miksi onnenlahjat eivät mene kaikille tasan? =(
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt ihan tavattoman lyhyt pituus ole. Sitäpaitsi, jos alat kasvattamaan lihaksiasi, leveys näkyy helpommin pituudesi takia.
t. 188 cm mies
Lyhyt ja bodattu mies ei ole ikinä sen vakuuttavampi kuin pitkä ja bodattu mies.
Pitkä ja bodattu mies näyttää aina vakuuttavammalta lyhyempään mieheen verrattuna. Se pitkä ruumiinpituus aina isontaa.
ap
Älä ap huoli. Bodatut miehet ovat ällöttäviä. Itse ainakin tykkään hoikista miehistä ja oot sä pidempi kuin wesley snipes (bladen näyttelijä).
N180cm
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 174 cm pitkä mies, mutta minua ei pituuteni ole koskaan häirinnyt, olen siihen ihan tyytyväinen aina ollut, mutta muuten olen kapea ja siro ruumiinrakenteeltani, mikä harmittaa hieman, mutta minkäs teet.
Hommaa pt ja mene salille. Puolen vuoden päästä olet takuulla leveäharteisempi jos treenaat kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Pöh, mun poikaystävä on 167-senttinen ja just täydellinen. <3 Ei se pituus sitä miehekkyyttä tee. Hänkin välillä kriiseilee pituutensa kanssa, mutta musta on vaan kivaa, kun hän ei ole mikään hujoppi, on niin helppoa halata ja pussatakin. :)
Vittu mikä puutarhatonttu :D :D
Ensinnäkin naiset eivät todellakaan ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin miehet. Miehellä ei välttämättä seiso jos vastassa on rinnaton 175 cm leveäharteinen nainen. Sen sijaan lyhyt varsi ei haittaa pätkän vertaa miehellä, jos mies muuten miellyttää naista. Naisille merkitsee miehen luonne enemmän kuin mikään pituus tai paino.
Olet siis peräti kaksi senttiä lyhyempi kuin suomalaiset miehet keskimäärin. Kyllä tosiaan kannattaa heittää kirves kaivoon ja hylätä toiveet siitä, että kukaan nainen voisi nähdä sinut maskuliinisena. Tai vaihtoehtoisesti voit yrittää muuttaa omaa asennettasi ja kurkata tänne reaalimaailman puolelle. Aloita vaikka ottamalla viivotin käteesi ja katso miten pikkuinen pätkä se kaksi senttiä oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin naiset eivät todellakaan ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin miehet. Miehellä ei välttämättä seiso jos vastassa on rinnaton 175 cm leveäharteinen nainen. Sen sijaan lyhyt varsi ei haittaa pätkän vertaa miehellä, jos mies muuten miellyttää naista. Naisille merkitsee miehen luonne enemmän kuin mikään pituus tai paino.
Miehen luonne = lue: miehen iso palkka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 174 cm pitkä mies, mutta minua ei pituuteni ole koskaan häirinnyt, olen siihen ihan tyytyväinen aina ollut, mutta muuten olen kapea ja siro ruumiinrakenteeltani, mikä harmittaa hieman, mutta minkäs teet.
Hommaa pt ja mene salille. Puolen vuoden päästä olet takuulla leveäharteisempi jos treenaat kunnolla.
Tätä olen miettinyt, että saako hartioita leveämmäksi treenaamalla? Onhan se ihan luuston muodostakin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä vitsin murjaisit :D
Kyllä minulle sinun pituinen mies kelpaisi (itse olen 158cm hukkapätkä), ei minusta miehen tarvitse olla mitenkään viikinki, kunhan luonne on kohdillaan ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen kaikkien virheiden kanssa. En minäkään täydellinen ole, joten en voi toiseltakaan täydellisyyttä vaatia. :> Tosin tällaista miestä/naista ei ole tullut pahemmin vastaan tähän mennessä..
Ja uskon, että jo pienellä treenillä saat kehostasi raamikkaamman ja maskuliinisemman, kun lihas vain kasvaa, sehän tekee jo ison muutoksen ja tietenkin se, että korjaa omaa ajatteluaan. Kyllä sinä vielä jollekin kelpaat ❤
Vierailija kirjoitti:
Vitun käpiö
Olisko ekaluokka uusintana paikallaan,niin oppisit kirjoittamaan;)
Miehekkyyden perusta on miessukupuoli. Miehekkyyttään voi korostaa mm. olemalla aikaansaava, periaatteellinen ja rohkea; nämä ovat miehekkäitä ominaisuuksia.
_____________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, mun poikaystävä on 167-senttinen ja just täydellinen. <3 Ei se pituus sitä miehekkyyttä tee. Hänkin välillä kriiseilee pituutensa kanssa, mutta musta on vaan kivaa, kun hän ei ole mikään hujoppi, on niin helppoa halata ja pussatakin. :)
Hei! Hienoa,nyt osasit jo kirjoittaa oikein. Vielä kun tuon kääpiön oppisit,niin Wau!
Pystyt olemaan iso ja vahva mies todella monelle naiselle tällä planeetalla. Toki oletkin provo.
Itseäni harmittaa se, että itselläni ei ole jättimäistä penistä, koska haluaisin edes kerran nähdä naisen reaktion kun sellainen haarovälissä vedän housut alas. Olen kyllä nykyiselläkin saanut ihan hyviä kommentteja varustuksestani, mutta koska se ei ole kooltaan kovin kummoinen, niin en ota niitä tosissaan. Eikä nuo kommentit koskaan ole mitään hämmästyneitä, vaan ennemminkin tyytyväisi, että sieltä housuista ei löytynyt katkarapua ja penis on muutenkin ulkonäöllisesti ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ehkä. Minulle hän on maailman ihanin, söpöin, komein, kiltein ja huomaavaisin poikaystävä. Mies, joka hurmasi minut hymyllään, huumorintajullaan, ruskeilla silmillään ja välittömyydellään. Meillä on hyvä olla yhdessä, ei siinä muutama sentti paljoa merkkaa. :)
Useimmat suomalaiset naiset on ainoastaan 155cm...160cm pitkiä ihania kirppuja, joten et ole lyhyt.
Onneksi en itse ole jäänyt tuollaiseksi vajaamittaiseksi miehityiseksi.
Miettiköhän Prince koskaan, että hän ei olisi voinut olla aidosti maskuliininen, miehekäs mies? No ei miettinyt, eikä kukaan muukaan! Nyt ap, MAN UP!
Ja höpsis. Mun mielestä tuommoinen lyhyempi mies on paljon maskuliinisempi kuin joku kaappi. Kunhan itsevarmuus on kunnossa.