Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin eroon yksipuolisesta ihastumisesta?

Vierailija
08.11.2016 |

Olen ollut jo yli vuoden ihastunut työkaveriini. Tämä on aivan hirveää, olen yrittänyt päästä ihastumisesta eroon kaikin tavoin. Olen vältellyt tätä miestä, olen yrittänyt olla kaveri, olen ollut ystävällinen, olen ollut tyly. Mikään ei vaan tunnu auttavan. Joudun näkemään häntä päivittäin töiden takia ja lisäksi käymme samalla porukalla syömässä.
Mitä ihmettä voin enää tehdä? Olen yrittänyt vaihtaa työpaikkaa, mutta sekään ei näytä onnistuvan. Tilannetta ei helpota yhtään se, että tämä mies selvästi haluaa olla kaverini. Välillä hän myös antaa sellaisia merkkejä, että kuvittelen hänenkin olevan minuun ihastunut ja sellaisten tilanteiden jälkeen olen entistä enemmän sekaisin. Hänellä ei kuitenkaan ole muita kun kaverillisia tunteita minua kohtaan, siksi ihmettelenkin, että miksi hän käyttäytyy niin kun käyttäytyy joissakin tilanteissa..
Auttakaa, millä te olette saaneet tunteenne kuoletettua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös odottanut, että aika tekisi tehtävänsä, mutta nyt on reilu vuosi mennyt enkä jaksaisi tätä enää kauaa..

Ap

Vierailija
22/28 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös odottanut, että aika tekisi tehtävänsä, mutta nyt on reilu vuosi mennyt enkä jaksaisi tätä enää kauaa..

Ap

Sun pitää odottaa lisää. Ei ole oikotietä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun pitää odottaa lisää. Ei ole oikotietä.

Kuinkakohan kauan tällainen ihastuminen voi pahimmillaan kestää? Ja entä jos vaihdan työpaikkaa, hajoanko siellä kahta kauheammin kun en enää näe tätä miestä vai kuoleeko tunteet sitten nopeasti? Ainakaan tähän saakka esim. reilun kuukauden erossaoleminen ei ole vaikuttanut tunteisiini mitenkään. Päinvastoin, kesälomakin meni aivan pilalle tätä miestä kaivatessa..

Ap

Vierailija
24/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt yksipuolisesta ihastumisesta kohta puolitoista vuotta ja oman kokemukseni mukaan mikään muu ei auta kuin olla kokonaan näkemättä ihastuksen kohdetta (tietysti myös pitämättä muuten yhteyttä).

Omassa tapauksessani on ollut pisimmillään lähes 5 kuukautta, etten nähnyt ihastustani, ja silloin alkoi olla jo aika normaali olo enkä enää kaivannut häntä. Kunnes hän tuli täysin yllättäen kadulla vastaan, ja sama alkoi alusta... Nyt olen ollut "kuivilla" vähän yli kuukauden, joten ehkäpä tämä tästä.

Vierailija
26/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kärsinyt yksipuolisesta ihastumisesta kohta puolitoista vuotta ja oman kokemukseni mukaan mikään muu ei auta kuin olla kokonaan näkemättä ihastuksen kohdetta (tietysti myös pitämättä muuten yhteyttä).

Omassa tapauksessani on ollut pisimmillään lähes 5 kuukautta, etten nähnyt ihastustani, ja silloin alkoi olla jo aika normaali olo enkä enää kaivannut häntä. Kunnes hän tuli täysin yllättäen kadulla vastaan, ja sama alkoi alusta... Nyt olen ollut "kuivilla" vähän yli kuukauden, joten ehkäpä tämä tästä.

Itsekin uskon, että ainut mikä auttaisi, olisi se ettemme enää näkisi. Mutta kun tällä hetkellä se on sula mahdottomuus, koska joudumme töissä olemaan päivittäin tekemisissä. Olen kyllä yrittänyt pitää nämä tapaamiset minimissä, enkä enää nykyään mene tekemään tikusta asiaa. Olisi järkevää myös vaihtaa lounasseuraa, mutta en vaan pysty.. Ja lisäksi läheisimmät työkaverini menee sillä porukalla, joten jos en menisi enää heidän kanssaan niin söisin sitten varmaan yksin eväitä.

Ap

Vierailija
27/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tsemppiä sulle, toivottavasti pääset nyt ihastumisesta eroon 😊!

Ap

Vierailija
28/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas miten samanlainen tilanne.. Miinus etten ole itse naimisissa mutta parisuhteessa kuitenkin.

Tämä on nyt kestänyt puolitoista vuotta, eikä loppua näy. Luulin jo välissä että ne tunteet meni ohi, mutta eipä ne menneet. Heti kun näen miehen uudestaan niin tunteet palaavat takaisin. Mikä pahinta, luulisin että myös miehellä on jotain tunteita minua kohtaan, mutta on ehkä ujo, tai ehkä kohtelias, ettei onneksi niistä ääneen ole puhunut.

Voiko olla ettei omassa tapauksessasi mies vain näytä niitä tunteita kun tietää että olet varattu?

Minun tapauksessa mies tuskin tietää että elän parisuhteessa.

Itse olen jo miettinyt vakavasti eroa. En siksi että haluaisin tämän toisen miehen, vaan siksi että nykyisessä suhteessa ei ole enää niitä tunteita joita kuuluisi parisuhteessa olla, ja tästä syystä luultavasti tunteet pysyy yllä tähän toiseen. Ja onhan se kyllä komea mieskin, ei voi kieltää :)

Ja myös toisinpäin: nykyisessä suhteessa ei ole enää tunteita, koska tunteet ovat siirtyneet enemmän tähän ihastukseen. Ihastusta kohtaan on niin paljon helpompi kokea tunteita, koska häntä ei tunne kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan