Onko tämä haamuviiva??
Tein siis raskaustestin jonka pitäisi näyttää tulos 6 päivää ennen kuukautisten poisjäämistä, minulla siis pitäisi alkaa kuukautiset noin 6 päivän päästä ja tälläinen tulos tuli noin 10 minuuttia testin tekemisen jälkeen. Mitä sanotte?
Kommentit (30)
Minusta viivan paikka ja muutenkin lasketaan roskishaamuksi, kun yli 10 minuuttia mennyt
Heikko positiivinen. Tee uudestan parin päivän päästä, mutta kyllä tuo on ihan selkeästi plussalla. Onneksi olkoon! Ois ihanaa kun ois vauva... mut ei enää viitsi, kun omat kolme on jo teinejä.
Onko viivassa yhtään väriä? Haaleakin positiivinen on aina positiivinen.
Vaikka viiva olisi erittäinkin selkeä, mutta väritön, harmaa tms, on kyseessä viivanpaikka. Sellaisen minä näen kuvassa. Sanon siis negatiivinen.
Viivan paikkoja ei ole. Onnea raskaudestasi!
Noin aikaisin en luottaisi positiiviseen. Toisaalla naisilla saattaa olla kehossa tarpeeksi hormonia että todella herkkä sen havaitsee (turha alapeukuttaa kun se on fakta... meinaan itse tätä tutkin syvällisesti aikanaan)
Lisäksi tuo näyttää oudolta testiltä. Olitko sen esim digitestin sisältä? Nimittäin silloin ne viivat ei merkkaa mitään. Mikä testi oli kyseessä?
Ja ainoa tapa jolla sulla olis tarpeeksi hormonit jo nyt on monikkoraskaus.
Vierailija kirjoitti:
Noin aikaisin en luottaisi positiiviseen. Toisaalla naisilla saattaa olla kehossa tarpeeksi hormonia että todella herkkä sen havaitsee (turha alapeukuttaa kun se on fakta... meinaan itse tätä tutkin syvällisesti aikanaan)
Lisäksi tuo näyttää oudolta testiltä. Olitko sen esim digitestin sisältä? Nimittäin silloin ne viivat ei merkkaa mitään. Mikä testi oli kyseessä?
Ja ainoa tapa jolla sulla olis tarpeeksi hormonit jo nyt on monikkoraskaus.
Siis havaitsee sen hormonin vaikka ei ole raskaana
Kyseessä on predictor early testi ei ole siis dikitesti. Otin testiliuskan muovisesta testitikusta pois että saan paremman kuvan. Nyt yritän pidätellä muutaman tunnin ja testaan uudestaa. Ap
Kantsii käyttää sitä kumia tai steriloida itsensä, jottei tarvi pelätä elareita.