Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä oli lounaalla?

Vierailija
08.11.2016 |

Meillä oli perunamuusia, höyrytettyä porkkanaa voilla ja persiljalla maustettuna sekä kala- ja kasvispullia (valmiita).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaligratiinia, siikamurekepihvejä ja kermaviilikastiketta.

Vierailija
2/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oon. Söin nutrilett smootien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurespaloja, siemennäkkäriä ja brandy-pähkinä -juustoa isoina paloina.

Joo-o... illalla tarvii käydä kaupassa niin saa huomenna töihin järkevämmät eväät.

Vierailija
4/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syönyt mitään. Lounas on ihan turha ruoka aikuisille.

Vierailija
5/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen tänään, teki mieli kaurapuuroa. Luomuryyneistä, hitaasti hauduttamalla. Paljon voita ja sokeria päälle:)

Vierailija
6/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin ovat kaikki muutkin ateriat. Eihän aikuinen mitään ravintoa tartte. 

Ap

Vierailija
7/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin eiliseltä ylijääneen kalanpalan ja kirsikkatomaatteja. Etäpäivä, ei jaksa panostaa ruuanlaittoon...

Vierailija
8/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lounasta, koska mielestäni aikuinen ihminen ei tarvitse kahta lämmintä ateriaa päivässä, ellei tee fyysisesti rasittavaa työtä. 

Minä sitäpaitsi keitin aamukaffeet vasta n. klo. 11(työtön kun olen) ja söin yhden leivän, niin eipä tässä mitään lounasta edes ehtisi tehdä. Muutaman tunnin kuluttua on vuorossa lämmin ateria ja illalla iltapala.

Vierailija
9/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö lounasta, koska mielestäni aikuinen ihminen ei tarvitse kahta lämmintä ateriaa päivässä, ellei tee fyysisesti rasittavaa työtä. 

Minä sitäpaitsi keitin aamukaffeet vasta n. klo. 11(työtön kun olen) ja söin yhden leivän, niin eipä tässä mitään lounasta edes ehtisi tehdä. Muutaman tunnin kuluttua on vuorossa lämmin ateria ja illalla iltapala.

En mäkään ennen lapsia laittanut kahta ruokaa päivässä, mutta olen kyllä huomannut tämän systeemin paremmaksi. Ei tule närpittyä.

Ap

Vierailija
10/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1dl taisi mennä maustamatonta Gefilus-jogurttia ja hieman mustikkasoppaa sen kanssa. En ole su alkuillan jälk saanut mitään muuta alas ja tuokin oli vasta toinen annos tuota. Tartteis kai juoda jotain, pikkuannoksia vähänväliä mutta kun ei tipu ja pelkään että oksentaminen alkaa taas..

Vierailija
11/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona olen tänään, teki mieli kaurapuuroa. Luomuryyneistä, hitaasti hauduttamalla. Paljon voita ja sokeria päälle:)

Paaaljon voita ja sokeria ja hymhnaamaa perään, hyi hele!!!

Vierailija
12/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksapihvejä ja perunoita ja paistettua sipulia.

Vierailija
13/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaarikkoa ja puolukkahilloa

Vierailija
14/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkatsaus: paistettua pastaa ja nakkipaloja sekä kurkkusalaattia. Ei nyt mitään gurmeeta, mutta lähti silläkin nälkä. Jälkiruuaksi mukillinen kahvia ja mustikka-rahkapiirakan jämäpala, pieni. Piirakka oli pieni pettymys, sillä käytin pensasmustikoita, kun ne nyt ensimmäisenä pakastimesta käteen sattuivat. Tuli jotenkin mauton piirakka. Siksi sitä olikin vielä viikonlopusta minijämä jäljellä. Mutta tiedänpä seuraavalla kerralla, että kaivelen esiin kunnon mustikoita.  Loput pensasmustikat sekoittelen pieninä erinä marjakeiton sekaan. 

Vierailija
15/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paaaljon voita ja sokeria ja hymhnaamaa perään, hyi hele!!!

Noh, mulla on varaa siihen. Bmi 21.

Mä kyllä tarvitsen 2 kunnon ateriaa joka päivä - oli sitten kylmää tai lämmintä. En selviä pelkällä napostelulla tai voileivillä. Tuo puuro oli ihan minimiateria

Vierailija
16/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattibaarista nappasin salaatin.

Vierailija
17/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kanasalaatti :)

Vierailija
18/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin salaattina vähän sitä sun tätä (vihreää salaattia, porkkanaraastetta, kurkkua, tomaattia), kauhallisen paistettuja perunoita, 2 kikhernepihviä ja kermaviilikastiketta. Ja pala jotain jyväleipää kylkiäisiksi.

Vierailija
19/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattinen kasviskeitto, jossa mm. lehti- ja valkokaalia, porkkanaa, sipulia, valkosipulia, paprikaa ja soijarouhetta. Lisäksi juusto-kurkku-salaatti-sämpylä.

Oli muuten hyvää. Tein ison satsin viikkoja sitten ja pakastimesta sulatin (oli eväänä töissä).

Vierailija
20/20 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jätät aamiaisenkin väliin? Syöt sitten illan putkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän