Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaa aina naurattaa uusioperheet

Vierailija
08.11.2016 |

Aina kova usko että nyt tämä liitto muka kestää ja tehdään heti lapsi tai kaksi ja sitten taas erotaan. Naurattaako muita tällainen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata vaan säälittää ne lapset.

Vierailija
2/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia ei huvita sitten yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ne lapset tottua pienestä pitäen siihen että järjestelyt muuttuvat aina välillä.

Vierailija
4/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa aina naurattaa nämä, jotka jatkuvasti tekevät av:lle "Naurattaa se-ja-se"-tyyppisiä aloituksia.

Vierailija
5/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata, ei. Näissä perheissä on kuitenkin niitä lapsia, joiden yli ajetaan joka mutkassa aina uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
6/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa toi sana uusioperhe, niin kuin se olisi kierrätystä. Mutta naura myös kaikille muillekin jotka menevät yksiin ja hankkivat lapsia ja sitten eroavat. Ei ole pelkästään uusperheiden ongelma. Kaikki eroavat nykyään.

Vierailija
7/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ne lapset tottua pienestä pitäen siihen että järjestelyt muuttuvat aina välillä.

Tuo lasten tottuminen ja sopeutuminen on silkkaa myyttiä, joka pitäisi purkaa.

Vierailija
8/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naurata, ei. Näissä perheissä on kuitenkin niitä lapsia, joiden yli ajetaan joka mutkassa aina uudelleen ja uudelleen.

Saavat mukavan paljon sisaruksia! Sehän on kivaa.

Vierailija
9/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat lapset potkitaan pihalle 16-vuotiaina jotta saadaan tilaa uudellle jälkikasvulle ja ex on ääliö kun ei maksa 16v elatusmaksuja.

Vierailija
10/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vois naurattaa se, että toiset on onnettomia? Saatana ap, olet hirveä mulkku, onneksi en ole sinä.

Vierailija
11/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tottuvat, toiset eivät. Sikäli te molemmat olette oikeassa. Minä totuin, kun vanhempani erosivat. Sinä  kai sitten et.

Vierailija
12/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ap:n kaltaiset toisia nenänvarttaan pitkin katsovat mukatäydelliset ihmiset. Karma is a bitch. 

Vierailija
13/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joista sitten joutuu eroon, joita sitten joutuu kadehtimaan. Kun toi sai koiran ja mä en saanut, toi sai enemmän vaatteita kuin minä, toi sai kalliimman puhelimen kuin mä. Ja samaa märinää lähes jokaisesta asiasta.

t.äitipuoli, joka vihaan miehensä lasta.

Eli ei sitten naurata yhtään

Vierailija
14/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt uusperheen äitinä 25 v. Edelleen iloisena, nauratttakin usein.

Vierailija
15/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tottuvat, toiset eivät. Sikäli te molemmat olette oikeassa. Minä totuin, kun vanhempani erosivat. Sinä  kai sitten et.

Vanhempani ovat edelleen yhdessä yli 40 vuoden jälkeen. Teen paljon töitä ero lasten parissa. Suurimmalla osalla erolapsista ei mene hyvin. Mutta hekin ovatkin vain murto-osa erolapsista, kuten sinäkin. Tilastollisesti heillä ei taida mennä kuitenkaan hyvin vaikka kautta aikojen näistä perheistä on niitä terveitä aikuisiakin kasvanut.

Vierailija
16/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joista sitten joutuu eroon, joita sitten joutuu kadehtimaan. Kun toi sai koiran ja mä en saanut, toi sai enemmän vaatteita kuin minä, toi sai kalliimman puhelimen kuin mä. Ja samaa märinää lähes jokaisesta asiasta.

t.äitipuoli, joka vihaan miehensä lasta.

Eli ei sitten naurata yhtään

Mitäs läksit.

Vierailija
17/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura vapaasti:)

Meidän uusperhe (ei uusio-) on kestänyt jo kohta 21v ja yhteinen kuopus täyttää pian 15v. Ihana perhe, läheiset välit, rakkaat lapset, viimeksi sunnuntaina oli koko sakki täällä syömässä ja eilenkin yksi (jo aikuisista) lapsista piipahti meidän luona.

Isommat lapset lähti kotoa 2x 19v ja 1x 21v. Et silleen, ei tarvinnut potkia pois vaikka viihtyivätkin hyvin (ja olisivat saaneet olla pidempäänkin)

Vierailija
18/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jaksaa ainanaurattaa ap:n kaltaiset pahanilkiset ihmiset, jotka kyttäävät muiden elämää ja etsivät siitä mitä tahansa merkkejä pienestäkin kurjuudesta, jotta voivat velloa siinä ja tuntea itsensä paremmiksi :) :)

Vierailija
19/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiselta perheeltähän tuo toisenlaiset äidit sarjan perhekkin näytti.

Vierailija
20/40 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani ovat edelleen yhdessä yli 40 vuoden jälkeen. Teen paljon töitä ero lasten parissa. Suurimmalla osalla erolapsista ei mene hyvin. Mutta hekin ovatkin vain murto-osa erolapsista, kuten sinäkin. Tilastollisesti heillä ei taida mennä kuitenkaan hyvin vaikka kautta aikojen näistä perheistä on niitä terveitä aikuisiakin kasvanut.

Olen töissä vieroitusklinikalla, enkä ole tavannut kymmenvuotisen urani aikana yhtään päihteisiin sortunutta, jolla olisi ollut perhesuhde kunnossa uusperheeseensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän