Käyttekö tyttärienne kanssa shoppaamassa ja hoidoissa?
Meillä on kolme tyttöä, 19-, 16- ja 13-vuotiaat. Käymme yhdessä vaateostoksilla ja joskus myös kampaajalla ja kosmetologilla. Olin tänään nuorimmaisen kanssa kampaajalla ja hänelle tehtiin ensimmäinen kerta värihuuhtelu ja raidat! Olin aivan kyynel silmässä että minun vauva saa raidat!
Ihanaa kun on tyttöjä ja olla mukana heidän elämässä.
Vanhin opiskelee yliopistossa ja on oma asunto mutta on kotona joka viikonloppu perjantai - maanantai. Lauantaina mentiin hänen kanssa drinkille Ateljee baariin ostosten lomassa. Hänellä on hyvin vaatimaton mutta kansainvälinen look koska on uskossa.
Kommentit (17)
Noup. Tyttäriä (tai minua) eivät kiinnosta tuollaiset jutut.
Eipä käydä. Vanhempi tyttö on 17, eikä ole oikein kiinnostunut shoppailusta tai kauneudenhoidosta ajanvietteenä. Nuorempi taas on vasta 10 ja myös kiinnostunut toisenlaisista asioista.
Joo, ihanaa kun vauvasi saa syöpäkemikaaleja päähänsä! <3
Outo 19-vuotias jos haluaa olla kotona ihan kaikki viikonloput.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on hyvin vaatimaton mutta kansainvälinen look koska on uskossa.
Jostain syystä nauroin tälle vatsa kippurassa :D
Vierailija kirjoitti:
Millä kampaajalla kävitte? Ihan sillä kysyn kun kaikki ei suostu värjäämään alle 16-vuotiaiden hiuksia.
Mutta joo kyllä käyn shoppailemassa omien tyttärien kanssa, käydään myös salilla yhdessä ja matkustellaan.
Yläasteikäiset kävivät yhteensä sata kampaamoa läpi pkseudulla ja kävivät paikan päällä kyselemässä aikoja ja hintoja väreille. Vain viisi kieltäytyi, jos ei ole vanhemmilta lupaa. Oli osa erästä kouluprojektia.
Eli kaikki olivat valmiita värjäämäänkin tuommoisen 14 vuotiaan kuontalon.
Mamma voisi pitää hoitonsa oma tietonaan eikä ainakaan ottaa tyttäriä mukaan.
Kannattais vähän sitä napanuoraa löysätä, jos aikuinen omillaan asuva on vielä puolet viikosta kotona.
Tytöt 16- ja 11-vuotiaat shoppailemassa kyllä käydään satunnaisesti. Kosmetologille ei ole tytöillä tarvetta tai kiinnostusta ja kampaajalle ei koskaan ehdittäisi kaikki yhdessä.
Look tosin on myös minulla suhteellisen vaatimaton, vaikken olekaan uskossa. Ripaus kansainvälisyyttä vielä tähän niin a vot.
Mikä sitä vaatimatonta kansainvälistä uskovaista vetää kotiin joka viikko? :D Ei mitään elämää opiskelupaikkakunnalla, kavereita?
Joo, me käydään psykiatrisessa hoidossa meidän mamman kanssa ja sieltä kun päästään niin tuhlataan niin maan perkuleesti!
t:17v
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitä vaatimatonta kansainvälistä uskovaista vetää kotiin joka viikko? :D Ei mitään elämää opiskelupaikkakunnalla, kavereita?
Eihän se voi uskovaisena tehdä mitään, kun kaikki on syntiä. Pakko mennä kotiin hoitoihin ja rukoilemaan mamman kanssa.
Käymme yhdessä hoidoissa. 15v. tyttäreni on riivaajan vallassa ja maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin käymme yhdessä seurakuntamme luotetun paimenen isä Pietron luona, joka manaa demonia ulos tyttärestämme. Usein hän antaa vähän manausta minullekin, varmuuden vuoksi, koska asun riivatun kanssa. Riivaajat tarttuvat niin helposti nääs.
Mun tyttäristä 2/3 on jo aikuisia.
Kun kaikki asuivat kotona ei ollut hirveästi varaa käydä kuin perusostoksilla mutta nyttemmin käymme vanhimman kanssa sisustuskaupoissa ja esim kierrätyskeskuksissa katsomassa jos jotain sisustuslöytöjä tulisi eteen. Hänen kanssaan on aina ollut todella helppoa jutella ja löytää yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
Keskimmäisen kanssa käymme lounaalla kun aika sallii. Hänen kanssaan meillä oli kotona ollessa sellainen ärsytyssuhde - olemme monissa asioissa liian samankaltaisia ja se ärsytti kumpaakin:D Nyt on ihanaa kun välillä soittaa ja sanoo että on löytänyt uuden kahvilan tai ravintolan ja pyytää kokeilemaan kanssaan.
Nuorin on vielä teini joten yhteinen aika keskittyy matkustamiseen ja shoppailuun. Äiti on ihana niin kauan kun lompakossa on rahaa;)
Koko sakin kanssa ollaan käyty viimeksi kesällä päivän road-tripillä - syötiin hyvin, kahviteltiin hyvin, nähtiin uusia paikkoja ja käytiin vähän kaupoissakin. Ihana päivä!
Millä kampaajalla kävitte? Ihan sillä kysyn kun kaikki ei suostu värjäämään alle 16-vuotiaiden hiuksia.
Mutta joo kyllä käyn shoppailemassa omien tyttärien kanssa, käydään myös salilla yhdessä ja matkustellaan.