Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärimme mielestä on sairasta imettää yli 1-vuotiasta

Vierailija
09.03.2006 |

Lastenlääkärimme sanoi, että yli 1-vuotiaiden imetyksestä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Hän myös korosti, että näin isojen lasten imettäminen on hänen mielestään ihan sairasta.

Mitä mieltä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totean ettei meidän poika mahtuis tissimään enää mun syliin, niin sehän tarkoittaa sitä etten pidä lasta sylissä muutenkaan.

Sama toisinpäin; osaatko sinä pitää lastasi sylissä ilman että tungetmm rintaasi hänen suuhunsa?

Vierailija
42/50 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyl on kummaa jos kaksivuotias könyää tissille joka toinen tunti. Mul ei meidän poika mahtuis ees syliin mitenkään enää... Kyl imetys on ok mut kaksivuotias on jo lapsi, ei tissivaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuultaan.

Vierailija
44/50 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sylissä voi pitää tietysti muutenkin.

Omani on kyllä jo yli kaksivuotias ja tosi pitkä ikäisekseen (ja mahtuu silti erinomaisesti, itse välillä kaivautuu väsyneenä vauvan lailla syliin imemään).

Suosituksia on mukava seurata kun ne ovat järkeviä.

Vierailija
45/50 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten hyväksikäyttöä? Käsittääkseni taaperon tissittely on teknisesti ihan samanlaista kuin vauvalla. Eikö vastasyntyneenkin imetys pitäisi siinä tapauksessa kieltää hyväksikäyttönä?

Vierailija
47/50 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/50 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin se vaan tuntuu oudolle. Kun poika jo juttelee, leikkii kavereiden kanssa, syö mitä muutkin, korjaa isin kanssa autoa.. Niin imetys vaan ei mun mielestä jotenkin sovi noin isolle lapselle. En osaa sitä paremmin selittää. Mut ei kai se pahasta ole, kun sitä niin suositellaan. Mulle 1v on raja.. t.52

Vierailija
49/50 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakin (varhais)leikki-ikäiseni on reipas, motorisesti kehittynyt ja puheenkehitykseltä hyvää keskitaoa (ja höpöttää koko ajan) ja erittäin reipas ja sosiaalinen. Ei kauheasti ujostele vieraita, ottaa kontaktia muihin lapsiin ja aikuisiin.

Ja tykkää käydä tisulla, muistaa itse tarkkaan aina iltaisin että hampaiden pesun ja sadun jälkeen on tisuaika.