Koiria pitäisi karsia rankalla kädellä
Suomessa on ihan liikaa koiria. Enimmäkseen niistä on vain haittaa, saastuttavat luontoa, purevat ihmisiä, haukkuvat ja metelöivät. Ehdotan, että pidettäisiin nyt karsinta, jossa lopetettaisiin yli 7-vuotiaat koirat, Suomen pystykorvat ja kaikki tyhmät koirat sekä isot rötkäleet. Jätettäisiin vain poliisi-, etsintä- ja opaskoirat.
Kommentit (14)
Olisit tähän trolliis laittanut vähemmän syitä, niin olis ollu vähän uskottavampi
Musta huonot trollit, esimerkkinä AP, olisi hyvä lopettaa. Niistä ei ole oikeasti kuin haittaa.
Olet trolli mutta vastaanpa kuitenkin; sinä yksinäsi saastutat luontoa enemmän kuin yksikään koira.
Mun koira ei hauku eikä pure ihmisiä.
Pitäisikö lapsiakin karsia kun ne enimmäksee rääkyy?
Ihmisiä kanssa. Liikaa on kusipäitä jotka tuhoaa luontoa, tappaa eläimiä, rikkoo ja varastaa toisten omaisuutta jne. Aloitetaan näistä, ikään katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän koirista on harmia kuin ihmisistä.
Mutta koiria saa karsia, ihmisiä ei.
Missä sä olet tuommoisia koiria tavannut?
No eihän Suomessa edes ole minkäänlaista kulkukoiraongelmaa. Niin kauan kuin jokaisella rekulla on omistaja joka itse siitä huolehtii ja sen kulut itse maksaa, koiria ei ole liikaa.
Vaikka provohan sä ootkin.
Vierailija kirjoitti:
Musta huonot trollit, esimerkkinä AP, olisi hyvä lopettaa. Niistä ei ole oikeasti kuin haittaa.
Tänään on putkahtanut useita ihan hirveän huonoja trollauksia. Alan epäillä että joku saa pohjanoteeraustrollaamisesta jonniisorttista seksuaalista tyydytystä. Outoa, mutta alkaa olla ainoa selitys tälle kökköyden tulvalle.
Vierailija kirjoitti:
Olet trolli mutta vastaanpa kuitenkin; sinä yksinäsi saastutat luontoa enemmän kuin yksikään koira.
Mun koira ei hauku eikä pure ihmisiä.
Pitäisikö lapsiakin karsia kun ne enimmäksee rääkyy?
Jos sinusta tuntuu siltä. Minä inhoan vain koiria.
Ainakaan enempää kuin yksi koira ei saisi olla taloudessa eikä mitään sairaaksi jalostettuja rotukoiria vaan terveitä sekarotuisia.
Kissani ja minä olemme sitä mieltä, että koirat ovat kiinnostavia, vaikka tosin usein turhan herkkiä haukkumaan rauhassa hihnassa ulkoilevaa kissaa. Lopettaa niitä ei tarvitse, koska osaamme suhtautua rauhallisen ylemmyydentuntoisesti niihin huonostikasvatettuihin, joita emäntä tai isäntä kiskoo naama noloudesta punaisena hihnasta kauemmas... Tessu tänne, älä nyt...
Ootko sä harjoitellut täällä koko päivän tänään? Harjoittele toki lisää mutta katso mallia niiltä jotka osaa. Pelkkä "radikaali" mielipide ei riitä, se pitää esittää oikein.
Esim. otsikko tällaisessa provossa kannattaa olla kysyvässä muodossa, enempää en paljasta.
Vähemmän koirista on harmia kuin ihmisistä.