Viimeiset neljä päivää hillitöntä herkuttelua: normi ruokailujen lisäksi kaksi kuorrutemunkkia, paketti jäätelöä, 300g irkkareita, juustoburgeri, lonkeroa
Kommentit (19)
Että sipsejä ei ole mennyt yhtään?
Oli kivaa herkutella mutta nyt morkkistaa. Ehkä teen nyt ryhtiliikkeen :\
-ap
Mun viikonloppu
Pe: 500 g irtonamuja
La: 300 g sipsejä
Su: 4 munan kääretorttu, kuohukerma / tuorejuustotäytteellä (söin siis koko kääretortun päivässä).
Mitä ajatuksia herättää?
AP, ylävitoset. You are good!
M31 - 183 cm / 80 kg
Mitä kuorrutemunkkeja?
Omar-, berliinin- vai halloweenmunkkia? :)
Vierailija kirjoitti:
Mun viikonloppu
Pe: 500 g irtonamuja
La: 300 g sipsejä
Su: 4 munan kääretorttu, kuohukerma / tuorejuustotäytteellä (söin siis koko kääretortun päivässä).
Mitä ajatuksia herättää?
AP, ylävitoset. You are good!
M31 - 183 cm / 80 kg
Jee, yläfemmat takas! On kivaa syöpötellä välillä :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuorrutemunkkeja?
Omar-, berliinin- vai halloweenmunkkia? :)
Yksi Omar <3 ja yksi halloween.
-ap
Normisettiä :) Oliko tuo muka paljon..? kevyesti menee sama, paitsi alkoholia ei.
Halloweenmunkissa on paska täyte. mitä se oikein on.
Kai nää oli kaikki yhden päivän aikana edes? muuten ei tipu edes huumoripisteitä. Monelta päivältä tuo on neuvolakamaa.
Aama ajatus kuin aina: miten herkkuina voi pitää syötäviä, joista tulee huono olo, huono iho, huonot hampaat, ylipainoa ja jotka eivät maistu kuin tasaisen sokerisilta, suolaisilta tai pelkältä rasvalta?
Kokeile sokerinsyönnin lopettamista (kaikissa muodoissaan). Pian huomaat miten herkullisilta oikeat ruuat maistuvat kun et ole tukkinut makuaistiasi sokerilla. Sen jälkeen et kaipaa suuria määriä suolaa etkä rasvaakaan, vähempi riittää. Kokeile! :)
Mulla mennyt perjantaista miltei paketillinen dominokeksejä, paketillinen jäätelöä joita vähitellen syönyt ja yksi pakastepizza normiruoan päälle. Tosin, tuntuu että nuo vie normiruoalta tilaa kun ei ole niin nälkä.
En ole ylipainoinen ja paino pysyy samassa.
Rakastan herkkuja ja mulla ei todellakaan pysy herkut kauaa syömättä jos niitä on kämpässä.
Mulla iltapalaksi varattu:
Kolmioleipä, 2 norjanmunkkia (Turussa ollaan), irtokarkkia, smoothie.
Menkat alkamassa ja syötätyttää.
Aamulla kaksi reissumiehen puolikasta kinkulla, juustolla ja tomaatilla. Kaksi kuppia maitokahvia.
Päivällä kaksi kuppia maitokahvia ja kaksi piparia.
Ruuaksi makkarakastiketta, keitettyjä perunoita ja porkkanoita.
Kuppi maitokahvia ja pipari.
Bisbis-patukka.
Iso annos omena-kaurapaistosta ja vaniljajäätelöä.
Puolikas sämpylä kinkulla ja juustolla + pari juustosiivua extraa.
Ja yritän laihduttaa, voi helvetti. Onneksi tuli siivottua hiki päässä aamupäivällä. Eihän tuo määrä nyt mikään valtava ole mutta enemmän kuin olin ajatellut.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Aama ajatus kuin aina: miten herkkuina voi pitää syötäviä, joista tulee huono olo, huono iho, huonot hampaat, ylipainoa ja jotka eivät maistu kuin tasaisen sokerisilta, suolaisilta tai pelkältä rasvalta?
Kokeile sokerinsyönnin lopettamista (kaikissa muodoissaan). Pian huomaat miten herkullisilta oikeat ruuat maistuvat kun et ole tukkinut makuaistiasi sokerilla. Sen jälkeen et kaipaa suuria määriä suolaa etkä rasvaakaan, vähempi riittää. Kokeile! :)
Mä pidän myös neutraalimmista mauista. Esim maustamaton viili, marjat, hedelmät, puuro, kasvikset lämpimän ruoan kanssa tai vokissa tai kypsennettynä ruoassa Vihannekset sellaisenaan ei nappaa. Jotkut salaatit ehkä jossa on kastike.
Mutta en silti voi sille mitään että tykkään sokerista, rasvasta ja suolaisesta tosi paljon. En syö herkkuja kerralla isoja määriä mut niitä pitää saada usein.
Yritän vähentää herkkuhimoa syömällä riittävästi oikeaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkat alkamassa ja syötätyttää.
Aamulla kaksi reissumiehen puolikasta kinkulla, juustolla ja tomaatilla. Kaksi kuppia maitokahvia.
Päivällä kaksi kuppia maitokahvia ja kaksi piparia.
Ruuaksi makkarakastiketta, keitettyjä perunoita ja porkkanoita.
Kuppi maitokahvia ja pipari.
Bisbis-patukka.
Iso annos omena-kaurapaistosta ja vaniljajäätelöä.
Puolikas sämpylä kinkulla ja juustolla + pari juustosiivua extraa.
Ja yritän laihduttaa, voi helvetti. Onneksi tuli siivottua hiki päässä aamupäivällä. Eihän tuo määrä nyt mikään valtava ole mutta enemmän kuin olin ajatellut.
Sun ruoka on tosi hiilaripainotteista. Jos nuo makkaratki on jotain jauhomakkaroita. Lisää rasvaa ja proteiinia niin saattaa herkkuhimotkin hillittää ja mieliteot. Itse huomannut siitä apua. Esim.munakas, raejuustoa, lohta, lihaa, kreikkalainen jugurtti marjoilla tai smoothie jossa on vaikka vähän rahkaa protskua tuomassa. Tumma suklaa on terveellisempi valinta ja siinä on terveysvaikutuksiakin toisin kuin kekseissä ja pipareissa yms
Miettiikö joku oikeasti hiki päässä siivoomista liikuntana?
Välillä on jees ottaa rennommin ruokailuiden suhteen. Kunhan nyt ei ihan tavaksi tule. :D