Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkuille, minkä takia et ole parisuhteessa?

Vierailija
07.11.2016 |

Nyt saa kertoa :)

Kommentit (200)

Vierailija
141/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt miestä, jolle riittäisi tapaaminen 1-2x/vko,  halu matkustella, kohtaaminen keskustelun tasolla, olisin hänelle se ainoa, liikunnallinen, noheva, yhtäläinen huumori, aikuiset lapset, terve.

Ja hän olisi sinulle se ainoa....vai?

Minulle sopisi juuri tuommoinen 1-2x/vko tapaaminen. Mutta 30-35v naisia ei pahemmin semmoinen kiinnosta, ellei niillä sitten ole liuta muitakin samaan aikaan.

Vierailija
142/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitä tyyppiä, joka vetoaisi miehiin. En ole kaunotar, pikemminkin hirviö. Vartaloltani pyöreähkö, siis naisen mallinen. Luonne on mitä on, mutta hyvin kohdeltaessa olen ihan mukava. Nyt on Parasta ennen -päivämäärä mennyt jo ohi, samoin myös viimeinen käyttöpäivä. Olen jo niin piintynyt omiin tapoihini, että luultavasti yhdessä elämisestä ei tulisi mitään. Etäsuhde voisi toimia paremmin. Mutta Tinderit sun muut nettipalvelut jätän omaan arvoonsa. Vaikka jotkut kehuvat löytäneensä sieltä ihan mukiin meneviä tyyppejä, niin olen varma, että minun kohdalleni osuisivat ne mukia rakastavat tyypit. Ja minä kun vihaan viinaa!

Pientä toivoa antoi viikonvaihteen uutinen, että kaksi 91-vuotiasta meni keskenään avioon viime sunnuntaina. Lehtijutun mukaan nainen ei ollut koskaan ollut parisuhteessa. Noin neljännesvuosisata olisi siis vielä minullakin armonaikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa, viihdyn parhaiten yksin ja nautin elämästäni! :) Tämä vapaus on hienoa! :D

Vierailija
144/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon liian introvertti luonne. Haluan olla todella paljon yksin.

Mies/28v.

Ai hitto ku sovittais hyvin yhteen - tai siis erikseen! Olen myös todella introvertti ja rakastan yksinoloa.

Nainen/28v.

Voinhan minä treffeille lähteä, niin katsotaan. Voidaan sitten yhdessä nököttää olla hiljaa.

Mies/28v.

Vierailija
145/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yksinkertaisesti onnistunut löytämään ketään, koska olen niin ujo ja kokematon. Arkisin käyn töissä ja suoritan täydentäviä aineopintoja, vapailla harrastan mm. liikuntaa ja ruoanlaittoa). Ulkoisesti olen pitkähiuksinen, vaalea, kai ihan "perusnätti" ja normaalipainoinen, pituutta löytyy 177cm. En osaa vain vastata miehien flirttailuun oikealla tavalla ja uskalla lähestyä heitä ollenkaan omatoimisesti. Viihdyn myös hyvin yksin, eikä minulla ole laajaa ystäväpiiriä, joiden avulla tutustuisin miehiin. Pelkään, että jään yksin loppuelämäkseni.

N21

Sanoisin että olet hyvin normaali nuori nainen ja vieläpä fiksuimmasta päästäkin, kun hoidat tunnollisesti opiskelut yms asiat kuntoon. Jos ikä unohdetaan, niin kaltaisesi pitkä ja ekstrovertismistä vapaa nainen olisi taas itselleni aivan täydellinen treffiseura. Mutta tiedän kyllä että pitkä ja hieman introvertti nainen voi monelle miehelle olla vaikea lähestyttävä.

Mun vinkki olisi että koita hymyn voimaa, kun näet jotain mikä sua kiinnostaa. Sitten jos kohtaaminen jäädyttää tai jännittää, niin sano se ääneen. Itseasiassa paljon parempaa komplimenttiä mies tuskin voi edes saada. ;)

Vierailija
146/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän pieniä tissejäni

Tämä nyt on aivan typerä syy. Voin kertoa, että pienet tissit ei haittaa.

Pieneen kaluun verrattuna verraten mitätön syy.

m42

No aika nopeasti kuivuisi se parisuhde kasaan kun ei kehtaa ottaa paitaa pois. :D Ja ei se vissiin mikään pieni juttu ole kun monesti on mulle sanottu että olisin muuten kiinnostava koska olen kaunis ja hoikka mutta ei ole tissejä. Tästä syystä en ole ikinä harrastanut seksiä tai riisutunut kenenkään edessä. Olen nyt 20-vuotias ja suhtaudun asiaan huumorilla.

Sulle lohdutuksena voin sanoa ettei se kenenkään naiseus ole rintojen koosta kiinni. Myönnän että naisen rinnat kiinnittää huomion, mutta vain aluksi. Kyllä se on -ainakin minulle- tärkeintä mitä löytyy korvien välistä.

M40+

Nojoo ehkä vanhemmat miehet eivät enää niin paljon välitä mutta omanikäisille on tärkeää että on hyvä kroppa ja suurikin tissit. Itse asiassa vaikka en ole koskaan suudellut, seurustellut tai harrastanut seksiä kenenkään kanssa asia ei enää vaivaa. Joskus kyl toivoisi että olisi joku jonka kanssa mennä johonkin ja puhua kylminä yksinäisinä iltoina. Onneks elämässä on paljon muutakin kuin seksi ja parisuhde. :)

Vierailija
147/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen paljon omaa aikaa, en jaksa olla kuin paita ja peppu kenenkään kanssa, olen tottunut elämään itsekseni lasten kanssa, tykkään olla vapaa tekemään esim. vapaina viikonloppuina mitä haluan tai olla tekemättä mitään.. siinäpä syitä. En ole vielä törmännyt mieheen jolle riittäisi tapaaminen kerran tai max kaksi kertaa viikossa. Monet miehet haluavat kokemukseni mukaan nyhjätä kylki kyljessä. Olen kai "sosiaalinen erakko".

n40+

Vierailija
148/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen sairaus, jonka vuoksi voimavarat eivät riitä. Työt saan juuri ja juuri hoidettua, treffeille en todellakaan jaksa. Seurusteleminen on silkka mahdottomuus, ikävä kyllä.

N24

Vierailija
149/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän pieniä tissejäni

m42

No aika nopeasti kuivuisi se parisuhde kasaan kun ei kehtaa ottaa paitaa pois. :D Ja ei se vissiin mikään pieni juttu ole kun monesti on mulle sanottu että olisin muuten kiinnostava koska olen kaunis ja hoikka mutta ei ole tissejä. Tästä syystä en ole ikinä harrastanut seksiä tai riisutunut kenenkään edessä. Olen nyt 20-vuotias ja suhtaudun asiaan huumorilla.

Sulle lohdutuksena voin sanoa ettei se kenenkään naiseus ole rintojen koosta kiinni. Myönnän että naisen rinnat kiinnittää huomion, mutta vain aluksi. Kyllä se on -ainakin minulle- tärkeintä mitä löytyy korvien välistä.

M40+

Nojoo ehkä vanhemmat miehet eivät enää niin paljon välitä mutta omanikäisille on tärkeää että on hyvä kroppa ja suurikin tissit. Itse asiassa vaikka en ole koskaan suudellut, seurustellut tai harrastanut seksiä kenenkään kanssa asia ei enää vaivaa. Joskus kyl toivoisi että olisi joku jonka kanssa mennä johonkin ja puhua kylminä yksinäisinä iltoina. Onneks elämässä on paljon muutakin kuin seksi ja parisuhde. :)

Kuule ne nulikat hakee vain seksiä. Omasta kokemuksesta tiedän että sitä sillä hyvällä kropalla saa, suhdetta ei oo tullut kun en löydä sellaista miestä joka kiinnostuisi minusta ja jonka kanssa olisi jotain sillä tavalla yhteistä että mäkin kiinnostuisin hänestä.

Vierailija
150/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän pieniä tissejäni

m42

M40+

Yli 20 vuotias nainen, jolla on vielä kallein aarteensa eli neitsyytensä yhä tallessa, on painonsa arvoinen kullassa. Tissien koko on aivan toissijainen asia.

Vierailija
151/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän pieniä tissejäni

m42

M40+

Yli 20 vuotias nainen, jolla on vielä kallein aarteensa eli neitsyytensä yhä tallessa, on painonsa arvoinen kullassa. Tissien koko on aivan toissijainen asia.

:'D Juu saahan sitä olla tuotakin mieltä. Ei kylläkään itseäni paljon auta.

Vierailija
152/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oon, kun kellekään miehelle ei kelpaa mielialaongelmainen nainen. Olen asennoitunut jo, että elän loppuelämän yksin. Mulle kylläkin kelpaisi samojen ongelmien kanssa painiskeleva mies, mutta taitaa nää olla naisilla huomattavasti yleisempää, joten sinkkuna tässä mennään. 

Vierailija
153/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yksinkertaisesti onnistunut löytämään ketään, koska olen niin ujo ja kokematon. Arkisin käyn töissä ja suoritan täydentäviä aineopintoja, vapailla harrastan mm. liikuntaa ja ruoanlaittoa). Ulkoisesti olen pitkähiuksinen, vaalea, kai ihan "perusnätti" ja normaalipainoinen, pituutta löytyy 177cm. En osaa vain vastata miehien flirttailuun oikealla tavalla ja uskalla lähestyä heitä ollenkaan omatoimisesti. Viihdyn myös hyvin yksin, eikä minulla ole laajaa ystäväpiiriä, joiden avulla tutustuisin miehiin. Pelkään, että jään yksin loppuelämäkseni.

N21

Missä päin Suomea asustat?

M26

Vierailija
154/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän pieniä tissejäni

m42

M40+

Kuule ne nulikat hakee vain seksiä. Omasta kokemuksesta tiedän että sitä sillä hyvällä kropalla saa, suhdetta ei oo tullut kun en löydä sellaista miestä joka kiinnostuisi minusta ja jonka kanssa olisi jotain sillä tavalla yhteistä että mäkin kiinnostuisin hänestä.

Hahaha ei tarvi onneks pelätä että 'nulikat' käyttäisi seksiin kun ei edes siihenkään kelpuuteta. Eli onhan tässä puolensa! ;)

Vierailija
155/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
156/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ilmaista mitenkään sitä,että olisin kiinnostunut seurustelemaan. Tajuan kyllä, jos minua yritetään iskeä. En vain osaa toimia siinä tilanteesa niin, että se etenisi yhtään mihinkään. Entisenä poikatyttönä on hankala olla vastakkaisen sukupuolen kanssa mitään muuta kuin kaveri. Olen vasta nyt herännyt tähän "ongelmaan". Ehkä joskus tapaan jonkun miehen, joka ei luovuta vähällä... -N19

Vierailija
157/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiinnostunut naisista, mutta naiset ei juurikaan tunne minuun vetoa. samanikäiset miehet kyllä kattelee, mutta se ei nyt auta.

N47

Vierailija
158/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kuollut, ei vielä mädäntyvä hyvässä kunnossa oleva nätti nainen, vois kelvata kämppäkaveriks.

Vierailija
159/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sellainen villielukka, enkä halua naisilta muuta kuin seksiä. Elän vaistojeni ja halujeni vietävänä. En tarvi parisuhdetta, koska olen itsenäinen. Toisin kuin moni muu mies, minä sentään myönnän että naiset ovat objekteja minulle ja minä heille (olen ainakin aina tehnyt tämän selväksi seksikumppaneilleni).

Vierailija
160/200 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen sellainen villielukka, enkä halua naisilta muuta kuin seksiä. Elän vaistojeni ja halujeni vietävänä. En tarvi parisuhdetta, koska olen itsenäinen. Toisin kuin moni muu mies, minä sentään myönnän että naiset ovat objekteja minulle ja minä heille (olen ainakin aina tehnyt tämän selväksi seksikumppaneilleni).

Pointsit sulle että pystyt myöntämään sen. Useat miehet on niin munattomia ja pelkästään valehtelee ja manipuloi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi