Yllättävän moni nainen pitää kaljuista miehistä
Luulin että se on erittäin harvinasita, mutta Suomesta tuntuu löytyvän naisia jotka tykkäävät kaljuista tai sänkitukista.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva nainen pitää kaljusta.
Mistä tiedät? Onko asiasta tutkimustietoa? Laita linkki.
Miksi tällaista tutkittaisiin? :D Olen eri, mutta ei minunkaan kaveripiirissä kalju ole suosittu. En itsekään erityisemmin fanita vaikka oma mies on kalju. Ei se minua haittaa, mutta ei ole preferenssi. Hyvän näköiset hiukset viehättää enemmän.
Varmaan riippuu kenen päässä se kalju on. Toisille käy paljon paremmin kun toisille. Laiha kynäniskamies millä epäsymmetrinen kallonmuoto tai joku Vin Diesel vähän nuorempana niin kyllä siinä varmaan aika vissi ero on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fun fact: kaljuus liittyy korkeampiin testosteronitasoihin ihan tutkitusti.
Mun äijällä on ihan tutkitusti korkeat testot, eikä hän ole nyt pitkälti yli nelikymppiseenä kaju, mutta tukka on kyllä ohentunut.
Ihmetyttää tässä ketjussa pitkän tukan pitäminen naisellisena. Miettikää nyt vaikka viikinkejä ja muita historian hahmoja.
Kaljuilla miehillä on kova tarve pitää pitkiä hiuksia naisellisina. Eikä ihme, historiassa pitkät hiukset ovat kuuluneet vapaille miehille ja kapinallisille: viikingeille, barbaareille, merirosvoille, lyhyet kurissa eläville ja käskyläisille: sotilaille, vangeille, orjille, munkeille.
Mikäs sen miehekkäämpää kun r a i s k a i l l a kylän naisia
Oma mies on uponnut minuun kaikilla tukkatyyleillä. Eipä ole ollut hiusten pituudella väliä.
Vierailija kirjoitti: Olen kohta 50 täyttävä mies, ja jouduin reilu pari vuotta sitten ajamaan kaljun, kun hiusraja alkoi sen verran jo vetäytyä. Ihan selvästi laski pisteet naisten keskuudessa. Enää ei tule sellaista viatonta flirttiä esim baaritiskillä, ei sellaista samanlaista kevyttä juttelua baaripöydissä tai muualla. Suhtautuminen on muuttunut asialliseksi, pilke silmäkulmassa on hävinnyt. Varmaan niitäkin vielä on jotka kelpuuttaisivat, mutta valinnanvaraa on kyllä selvästi vähemmän näin. Eipä sille mitään toisaalta voi, niillä korteilla pelataan mitä on annettu!
Se joko näkyy epävarmana sinun käytöksessä että et ole sinut kaljuutesi kanssa, tai sitten vaan kalju ei sovi sinulle.
Jos oma mies kaljuuntuu, ei ole muuta vaihtoehtoa koska hänestä tykkään. En kuitenkaan mitenkään muuten kaljua ihannoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Olen kohta 50 täyttävä mies, ja jouduin reilu pari vuotta sitten ajamaan kaljun, kun hiusraja alkoi sen verran jo vetäytyä. Ihan selvästi laski pisteet naisten keskuudessa. Enää ei tule sellaista viatonta flirttiä esim baaritiskillä, ei sellaista samanlaista kevyttä juttelua baaripöydissä tai muualla. Suhtautuminen on muuttunut asialliseksi, pilke silmäkulmassa on hävinnyt. Varmaan niitäkin vielä on jotka kelpuuttaisivat, mutta valinnanvaraa on kyllä selvästi vähemmän näin. Eipä sille mitään toisaalta voi, niillä korteilla pelataan mitä on annettu!
Se joko näkyy epävarmana sinun käytöksessä että et ole sinut kaljuutesi kanssa, tai sitten vaan kalju ei sovi sinulle.
Mä luulen että se ei vaan oikein sovi minulle. Olen suht pitkä ja hoikka, ehkä sellaiselle ei niin hyvin sovi. Mutta tämä nyt on parasta mitä näistä lähtökohdista saa, joten turha siitä on murehtia. Nykyään olen jo tottunut siihen että se vanha meno ei ole enää osa minun elämää. Siinä muutoskohdassa se oli kivuliasta huomata miten yhtäkkiä asennoituminen muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista tutkittaisiin? :D Olen eri, mutta ei minunkaan kaveripiirissä kalju ole suosittu. En itsekään erityisemmin fanita vaikka oma mies on kalju. Ei se minua haittaa, mutta ei ole preferenssi. Hyvän näköiset hiukset viehättää enemmän.
Varmaan riippuu kenen päässä se kalju on. Toisille käy paljon paremmin kun toisille. Laiha kynäniskamies millä epäsymmetrinen kallonmuoto tai joku Vin Diesel vähän nuorempana niin kyllä siinä varmaan aika vissi ero on.
Laiha kynäniskamies kelpaa muutenkaan harvalle. Mutta mietipä vaikka Jason Momoaa. Iso mies ja komeat hiukset, kaljuna olisi plääh. Vin Diesel on mielestäni munapään näköinen, ei todellakaan viehätä. Oma mies on myös iso ja kalju sopii hänelle paremmin kuin hiukset. En kuitenkaan ikinä ole kuolannut yhtäkään kaljua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaljusta tulee mieleen Tero Vaara.
Mulle kaljusta tulee mieleen kilju.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs kalju on aina siisti, mutta kun edellisestä parturikäynnistä on enemmän kuin seitsemän viikkoa, niin hiukset eivät ole enää siistit. Myös likaiset hiukset miehellä ovat karmeat, mutta kalju ei ole ikinä karmea. :)
Ymmärrän kommentista, että kaljujenkin on syytä käydä vähintään kahdeksan viikon välein parturissa, jotta heidän hiuksensa pysyvät siisteinä
Aika moni suomalainen mies kaljuuntuu kun ikää tulee. Jotkut jo nuorena. Onko tämä joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten hän on vain vanhentunut
Auttaako ammatti naisen saamisessa, jos on kalju mies?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävämpää olisi jos naiset pitäisi naisellisista liehuleteistä. :D Kalju on miehekästä ja viestii, ettei miehellä ole aikaa, tarvetta ja kiinnostusta sukii lettiään peilipöydän edessä.
Mä kyllä tykkään itsestään huolta pitävistä miehistä. Jos näyttää siltä, ettei ole vuoteen vilkaissutkaan peiliin niin aika luotaantyöntävää se on.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni suomalainen mies kaljuuntuu kun ikää tulee. Jotkut jo nuorena. Onko tämä joku ongelma?
Ei, vaan vahinko. Mutta niinhän nekin selittelevät itselleen, että mies vanhenee kuin viini. Kaljuuntuva mies kuin korkkivikainen viini.
Tuossa on caveat.
Naiset pitävät isoista, rotevista, maskuliinisista sänkitukista joiden pään muotoon kalju sopii.
Kuinka moni perus-insinörtti on sellainen mies?
Kalju on vähän kuin kullin nuppi. Ehkä sen takia toisia naisia ällöttää ja toisia viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs kalju on aina siisti, mutta kun edellisestä parturikäynnistä on enemmän kuin seitsemän viikkoa, niin hiukset eivät ole enää siistit. Myös likaiset hiukset miehellä ovat karmeat, mutta kalju ei ole ikinä karmea. :)
Kalju tarkoittaa hiukseton.
Tässäkin täytyy taas ottaa huomioon se, että mistä nainen pitää ja mihin hän tuntee seksuaalista vetoa. Kalju ei yleensä edesauta mitenkään miehen mahdollisuuksia deittaillessa. Naiset, jotka pitävät kaljuista miehistä, pitävät todennäköisesti myös hiuksellisista. Ja ne naiset, jotka pitävät hiuksellisista miehistä, eivät pidä kaljuista. Ja jälkimmäiseen ryhmään kuuluvat ne hyvännäköiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta harva ottaisi toisen vasemmalta ja eniten myyntiä olisi etummaisella.
Niin jos se kalju on omassa päässä. Hyvin moni ainakin minusta tykkää, mutta en usko että se pelkästä kaljusta johtuu, vaan kokonaisuudesta.