Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävän moni nainen pitää kaljuista miehistä

Vierailija
06.11.2016 |

Luulin että se on erittäin harvinasita, mutta Suomesta tuntuu löytyvän naisia jotka tykkäävät kaljuista tai sänkitukista.

Kommentit (184)

Vierailija
101/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ihan mistä vaan kunhan on siisti.

Nuoruudessani kyllä pidin kovasti Die Hard ukkelssonin ulkonäöstä, joten kaljua en ole koskaan pitänyt huonona vaihtoehtona.

N45

Vierailija
102/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva nainen pitää kaljusta.

Mistä tiedät? Onko asiasta tutkimustietoa? Laita linkki.

Miksi tällaista tutkittaisiin? :D Olen eri, mutta ei minunkaan kaveripiirissä kalju ole suosittu. En itsekään erityisemmin fanita vaikka oma mies on kalju. Ei se minua haittaa, mutta ei ole preferenssi. Hyvän näköiset hiukset viehättää enemmän. 

Varmaan riippuu kenen päässä se kalju on. Toisille käy paljon paremmin kun toisille. Laiha kynäniskamies millä epäsymmetrinen kallonmuoto tai joku Vin Diesel vähän nuorempana niin kyllä siinä varmaan aika vissi ero on.

Tuosta harva ottaisi toisen vasemmalta ja eniten myyntiä olisi etummaisella. 

https://yo

Koska edessä oleva ei ole kalju, vaan hän on leikannut hiukset lyhyeksi. Se on täysin eri asia kuin kaljuuntunut mies. Genetiikka on se, mikä pistää naisten silmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
104/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaista tutkittaisiin? :D Olen eri, mutta ei minunkaan kaveripiirissä kalju ole suosittu. En itsekään erityisemmin fanita vaikka oma mies on kalju. Ei se minua haittaa, mutta ei ole preferenssi. Hyvän näköiset hiukset viehättää enemmän. 

Varmaan riippuu kenen päässä se kalju on. Toisille käy paljon paremmin kun toisille. Laiha kynäniskamies millä epäsymmetrinen kallonmuoto tai joku Vin Diesel vähän nuorempana niin kyllä siinä varmaan aika vissi ero on.

Tuosta harva ottaisi toisen vasemmalta ja eniten

tässä ketjussa menee iloisesti sekaisin ns. kaljut ja päänsä ajelleet. 

Vierailija
105/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta harva ottaisi toisen vasemmalta ja eniten

Vaikka nuo vaihdettaisiin toisinpäin olisi lopputulos sama. Etummaisen miehen naamanpiirteet on komeammat.

Vierailija
106/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt kaljuiksi ajelluista miehistä. Hiuksille annetaan älyttömån iso painoarvo jostain syystä. Nehän on vain karvaa päässä.

Vierailija
107/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako ammatti naisen saamisessa, jos on kalju mies? 

Persoona auttaa. Vastaavasti persoona estää joillakuilla pariutumisen kokonaan, vaikka päässa lainehtisi minkälainen jumalten kuontalo. 

Kaljun miehen nainen

Vierailija
108/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä eroa on kaljulla ja päänsä kaljuksi ajaneella? Kaikki poikkeuksia lukuunottamatta ajaa sen päästä kaljuksi.

Vierailija
109/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt kaljuiksi ajelluista miehistä. Hiuksille annetaan älyttömån iso painoarvo jostain syystä. Nehän on vain karvaa päässä.

No eivät ne ole vain karvaa päässä. Eivät ne ole sitä naisellakaan. Aivan sama, jos naisen hiukset harvenevat vanhempana, niin se on yhtä suuri katastrofi naisen ulkonäölle, kun kaljuuntuminen on miehen ulkonäölle. Miehellä ne hiukset voivat alkaa lähteä vain jo teini-ikään tultaessa ja monilla menee itsetunto loppuelämäksi. Ja oma tyyli sekä imago.

Vierailija
110/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitä eroa on kaljulla ja päänsä kaljuksi ajaneella? Kaikki poikkeuksia lukuunottamatta ajaa sen päästä kaljuksi."

Päänsä ajellulla näkyy edelleen hiusraja ja se, että miehen genetiikka on hiusten osalta kunnossa. Mies voi myös halutessaan kasvattaa hiukset takaisin päähän. Tämä ei siis shokeeraa pois niitä naisia deittailuvaiheessa, jotka tuntevat vetoa vain hiuksellisiin miehiin. Lisäksi hiuksilla voi muokata ulkonäköään ja tyyliään valtavan paljon. Kaljulla tässä tarkoitetaan geneettistä kaljuuntumista, missä miehen vaihtoehto on lähinnä ajaa päänsä aivan nahkakaljuksi.

Vierailija
112/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät ne ole vain karvaa päässä. Eivät ne ole sitä naisellakaan. Aivan sama, jos naisen hiukset harvenevat vanhempana, niin se on yhtä suuri katastrofi naisen ulkonäölle, kun kaljuuntuminen on miehen ulkonäölle. Miehellä ne hiukset voivat alkaa lähteä vain jo teini-ikään tultaessa ja monilla menee itsetunto loppuelämäksi. Ja oma tyyli sekä imago.

Jos on heikko itsetunto niin se ongelma on muualla kuin hiuksissa. Tämä juuri on outoa, että jonkun itsetunto rakentuu hiusten varaan.

Pidetän toki myös erillään kaljuuntuminen ja pään ejelu kaljuksi muista syistä. Itse ajelen pääni koska hiukseni ovat niin paksut ja jäykät, ettei niitä saa laitettua hyvin ja on kuuma. Sopii minulle muutenkin. Vitut siitä mitä joku muu on mieltä.

Vierailija
113/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä eroa on Kekkosella ja NATO-sotilaalla?

Vierailija
114/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mitä eroa on kaljulla ja päänsä kaljuksi ajaneella? Kaikki poikkeuksia lukuunottamatta ajaa sen päästä kaljuksi."

Päänsä ajellulla näkyy edelleen hiusraja ja se, että miehen genetiikka on hiusten osalta kunnossa. Mies voi myös halutessaan kasvattaa hiukset takaisin päähän. Tämä ei siis shokeeraa pois niitä naisia deittailuvaiheessa, jotka tuntevat vetoa vain hiuksellisiin miehiin. Lisäksi hiuksilla voi muokata ulkonäköään ja tyyliään valtavan paljon. Kaljulla tässä tarkoitetaan geneettistä kaljuuntumista, missä miehen vaihtoehto on lähinnä ajaa päänsä aivan nahkakaljuksi.

Muokata ulkonäköään ja tyyliään. Kaikkia kanssa. Vain homomiehet harrastaa mitään tyylin muutosta.

Vierailija
115/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
116/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä, mutta ei ole minulta pois, jos joku muu pitää.

Suomeen muuttanut ystäväni ihmetteli aluksi kaljujen miesten määrää täällä. Muualla kaljuus ei ole niin yleistä.

Vierailija
117/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusrajamies löysi ketjun 🥹

Hän on elävä esimerkki siitä, että syytetään geenejä, vaikka ilmiselvä yksinäisyyden aiheuttaja on luonne. 

Vierailija
118/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä, mutta ei ole minulta pois, jos joku muu pitää.

Suomeen muuttanut ystäväni ihmetteli aluksi kaljujen miesten määrää täällä. Muualla kaljuus ei ole niin yleistä.

Johtuu siitä, että meillä miehet valitsevat vähemmän huonon vaihtoehdon, eli ajavat hiukset täysin pois jo varhaisessa vaiheessa hiustenlähtöä. Muissa maissa hiuksia ei ajeta kokonaan pois, vaan miehet peittelevät sitä kaljua vaikka millä tavoin.

Vierailija
120/184 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä eroa on Kekkosella ja NATO-sotilaalla?

Kekkosella oli enemmän vientiä 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän