Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävän moni nainen pitää kaljuista miehistä

Vierailija
06.11.2016 |

Luulin että se on erittäin harvinasita, mutta Suomesta tuntuu löytyvän naisia jotka tykkäävät kaljuista tai sänkitukista.

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fun fact: kaljuus liittyy korkeampiin testosteronitasoihin ihan tutkitusti. 

Mun äijällä on ihan tutkitusti korkeat testot, eikä hän ole nyt pitkälti yli nelikymppiseenä kaju, mutta tukka on kyllä ohentunut.

Ihmetyttää tässä ketjussa pitkän tukan pitäminen naisellisena. Miettikää nyt vaikka viikinkejä ja muita historian hahmoja.

No ehkä nykyään pitkiä hiuksia pidetään naisellisina, kun ne ovat olleet melkein yksinomaan naisten juttu jo vuosikymmeniä (/-satoja).

Vierailija
42/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hiukselliset keski-ikäiset miehetkään kovin hääppösiä ole. Hiusraja vetäytyy edestä ja sivuilta, hiukset epämääräisesti harmaantuu ja "takuuntuu". Joskus rehellinen kalju paljon komeampi.

Vierailija
44/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The 100 Most Powerful Bald Men in the World

https://www.gq.com/gallery/the-100-most-powerful-bald-men-in-world

Esim. Kobe Bryantille sopi kalju todella hyvin.Samoin tuolle Adrian Petersonille sopii.

https://www.reddit.com/r/midjourney/comments/12pdkma/kobe_bryant/

https://media.gq.com/photos/5582c713e52bc4b477a9d3d4/master/w_2580%2Cc_…

Vierailija
45/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni nainen tykkää miehistä

Vierailija
46/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen kaljuille miehille, ei tarvitse yrittää olla kaikkien naisten mieleen. Yrityshän on tuhoontuomittu. Jokaiselle on joku.

Vierailija
47/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskalju voi olla tyylikkäämpi ja miehekkäämpi, kuin esim. päälaelta kalju ja sivuilla vielä tukkaa. Itse suosisin ehkä kaljua siinä tilanteessa, mutta toistaiseksi tukka vielä kasvaa.

Vierailija
48/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni myöskään ei pidä.

Vierailija
49/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa miehissä sitä, ovatko he kaljuja vai karva kuontaloita. Ihan muut asiat ovat minulla kiinnostuksen kohteena. Itse ihminen, elämänkokemus, mielenkiinnon kohteet, sosiaaliset taidot, rehellisyys, huomaavaisuus. Ja aitous. Itsetuntemus ja kyky kehittyä ihmisenä. 

Vaatetus kertoo jotain arvoista, hampaat kyllä pitää olla hoidetut. Avoin katse, hymy herkässä, kyky nähdä, mitä ympärillä tapahtuu. Auttavaisuus.

Mukavaa kevättä kaikille hiuksilla tai ilman. 

Vierailija
50/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monella myös rillipää kumppanina

Mies? Vähemmän rillimiehiä nykyään tai moni raavaskin käyttää piilareita.

Sen sijaan 70-luvun elsa-tädin lipastosta löytyneitä rautalankarillejä pitää kymmenestä naisesta varmaankin 7. Ei mitään omaa makua, optikolta ne vaan nenälle kun muillakin on.

Joo se miehen kalju. Paljon on päästä kiinni. Kolmio-kasvoinen mies näyttää humanoidilta kaljuna mutta pyöreämpi pää siltä hyvältä. Nörttien kosto-sarjan miesoletetut näyttäisivät humanoideilta ilman hiuksia, mutta Bruce Willis Tears of Sun leffassa ei. Toisaalta jonkun miehen maaginen komeus vaatii täydelliset hiukset kuten Beckham nuorena.

Vierailija
51/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti sääli, että monilla miehillä on kaljuuntuminen riesana. Melkein mies kuin mies kun näyttää paremmalta partaisena ja pitkätukkaisena. Kiva silti, että kaljua seksikkäänä pitäviäkin löytyy, ja kokonaisuushan ihmisessä ratkaisee.

Vierailija
52/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovisen näköinen hiukseton päänahka on karsea. En voisi koskea.

Kaljuus vanhentaa 30 vuotta. Kalju mies on kuin huonokuntoinen kuolemaa lähestyvä eläin: turkki lähtee ja muutenkin raihnainen otus.

Vierailija
53/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kaljuists ja sileäksiajelluista miehistä mieleen kilpikonnat, mutta kaikille on ottajansa.

Vierailija
54/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fun fact: kaljuus liittyy korkeampiin testosteronitasoihin ihan tutkitusti. 

Mun äijällä on ihan tutkitusti korkeat testot, eikä hän ole nyt pitkälti yli nelikymppiseenä kaju, mutta tukka on kyllä ohentunut.

Ihmetyttää tässä ketjussa pitkän tukan pitäminen naisellisena. Miettikää nyt vaikka viikinkejä ja muita historian hahmoja.

Kaljuilla miehillä on kova tarve pitää pitkiä hiuksia naisellisina. Eikä ihme, historiassa pitkät hiukset ovat kuuluneet vapaille miehille ja kapinallisille: viikingeille, barbaareille, merirosvoille, lyhyet kurissa eläville ja käskyläisille: sotilaille, vangeille, orjille, munkeille. 

Vierailija
55/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pitäisi? 

Vierailija
56/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on mielestäni ihan tyylikäs. Kunhan sen kaljun alla on Mies, eikä tällainen wannabe- yritysjohtaja- liikemieshuijari- tai muu öljytynoloinen pölyimurikauppias.

Vierailija
57/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomaa miehissä sitä, ovatko he kaljuja vai karva kuontaloita. Ihan muut asiat ovat minulla kiinnostuksen kohteena. Itse ihminen, elämänkokemus, mielenkiinnon kohteet, sosiaaliset taidot, rehellisyys, huomaavaisuus. Ja aitous. Itsetuntemus ja kyky kehittyä ihmisenä. 

Vaatetus kertoo jotain arvoista, hampaat kyllä pitää olla hoidetut. Avoin katse, hymy herkässä, kyky nähdä, mitä ympärillä tapahtuu. Auttavaisuus.

Mukavaa kevättä kaikille hiuksilla tai ilman. 

Tarjoatko vaatimuslistaasi miehelle?

Vai onko tarjolla hapan naama norsunvtulla ylimielinen intersektionaali vasemmistolainen feministi?

Vierailija
58/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju on ok , jos sen sisällä on toimintaa. Sänki on paha- mielummin kalju kuin sänki.

Minusta molemmat ovat hyviä.   Sotilailla ja Puolustusvoimissa on just niitä lyhyttukkaisia miehiÄ

Lyhyet hiukset on historiassa orjakastin merkki.

Vierailija
59/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kuulun noihin naisiin eli kalju paras ja toiseksi paras on hyvin lyhyet hiukset eli sänki tai irokeesi tms. Ei pitkätukkia minulle.

Vierailija
60/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää. Kaljut, parrakkaat, viiksekkäät ja muskelimasat eivät nappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä