Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävän moni nainen pitää kaljuista miehistä

Vierailija
06.11.2016 |

Luulin että se on erittäin harvinasita, mutta Suomesta tuntuu löytyvän naisia jotka tykkäävät kaljuista tai sänkitukista.

Kommentit (184)

Vierailija
61/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, kuulun noihin naisiin eli kalju paras ja toiseksi paras on hyvin lyhyet hiukset eli sänki tai irokeesi tms. Ei pitkätukkia minulle.

Lisäys: parrakkaat ja viiksekkäät eivät myöskään käy. Se hyvä puoli tässä mieltymyksessä on, että sen voi parrakas pitkätukka helposti halutessaan toteuttaa eli ajelee vain karvansa pois. Paitsi alapäästä, siellä pitää olla karvat. Pidän myös rintakarvoista ja mahassakin voi olla.

Vierailija
62/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva nainen pitää kaljusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Onko asiasta tutkimustietoa? Laita linkki.

Vierailija
64/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs kalju on aina siisti, mutta kun edellisestä parturikäynnistä on enemmän kuin seitsemän viikkoa, niin hiukset eivät ole enää siistit. Myös likaiset hiukset miehellä ovat karmeat, mutta kalju ei ole ikinä karmea. :)

Parturikäynnistä? En tiedä yhtään kaljua miestä joka ei höyläisi päätään itse ja vähintään kaksi kertaa viikossa. 

Vierailija
65/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Onko asiasta tutkimustietoa? Laita linkki.

Miksi tällaista tutkittaisiin? :D Olen eri, mutta ei minunkaan kaveripiirissä kalju ole suosittu. En itsekään erityisemmin fanita vaikka oma mies on kalju. Ei se minua haittaa, mutta ei ole preferenssi. Hyvän näköiset hiukset viehättää enemmän. 

Vierailija
66/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on iso turn-off suurimmalle osalle nuorista naisista. Myötämielisyys kaljua kohtaan tässä ketjussa kielii lähinnä siitä, että palstan naisten keski-ikä on aika korkea, mikä toki ei ole yllättävää. 

Vierailija
67/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksäni suurimmista kehuista oli, että pitäisi minua edelleen komeana, vaikka menisin kaljuksi. :D Herttaisesti sanottuhan tuo oli, vaikka puhetta vain sekin, mutta kertoo aika karua kieltä siitä, miten huonona juttuna kaljuutta pidetään. 

68/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin itse olen muutaman kerran saanut pakit kaljuilta miehiltä.

Vierailija
69/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika komea mies, jolla on myös tuuhea tukka päässä. Myönnän että ulkonäköni laskisi merkittävästi, jos menisin kaljuksi. Ainakin parilla "pinnalla" laskisi saman tien. Näin se vain menee.

Vierailija
70/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisille miehille kysyntää, jos on pieni pippeli?

Vierailija
71/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kalju häiritse, mutta ei ole mikään erityinen turn-on myöskään. Tiedän useammankin naisen, jotka pitävät kaljuista erityisesti. Makuja on monia. Minä pidän parrasta. 

Vierailija
72/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50 täyttävä mies, ja jouduin reilu pari vuotta sitten ajamaan kaljun, kun hiusraja alkoi sen verran jo vetäytyä. Ihan selvästi laski pisteet naisten keskuudessa. Enää ei tule sellaista viatonta flirttiä esim baaritiskillä, ei sellaista samanlaista kevyttä juttelua baaripöydissä tai muualla. Suhtautuminen on muuttunut asialliseksi, pilke silmäkulmassa on hävinnyt. Varmaan niitäkin vielä on jotka kelpuuttaisivat, mutta valinnanvaraa on kyllä selvästi vähemmän näin. Eipä sille mitään toisaalta voi, niillä korteilla pelataan mitä on annettu!

Vierailija
73/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osa naisista tykkää kaljuista miehistä, mutta ei ole siellä baarissa. 

Vierailija
74/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa käy naiset, joilla on rahaa. 

Monella naisella ei ole rahaa lähteä baariin. 

Vierailija
75/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rutkasti rahaa on tätä nykyä enää ainoa minut muista miehistä selvästi erottava tekijä, joten aika paljon tulee liikuttua ulkona. Muiden ominaisuuksien puolesta olen ihan harmaata massaa. Se ei oikein Tinderissä riitä erottumaan, valitettavasti.

Vierailija
76/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama millaiset hiukset miehellä on tai onko kalju. Tai no ruma liuhuletti olis turn off. 

Vierailija
77/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kalju ja tuuhea pitkä kokoparta. Kun vaihdoin sileät posket ja harvenevat hiukset höyläkaljuun ja kokopartaan, niin naisten aloitteiden määrä minua kohtaan räjähti. Se, mikä yllätti eniten oli toisten miesten reaktio. Saan lähes päivittäin positiivisia kommentteja tuntemattomilta miehiltä parrastani ja ulkonäöstäni. Aikaisemmin olin lähes täysin näkymätön sekä miesten, että naisten silmissä. Se, että jotkut naiset eivät pidä minusta tämän näköisenä ei oikeastaan kiinnosta minua yhtään. Todennäköisesti eivät tykänneet minusta ennenkään.

Vierailija
78/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ja järki ei kasva samassa päässä.

Vierailija
79/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti sääli, että monilla miehillä on kaljuuntuminen riesana. Melkein mies kuin mies kun näyttää paremmalta partaisena ja pitkätukkaisena. Kiva silti, että kaljua seksikkäänä pitäviäkin löytyy, ja kokonaisuushan ihmisessä ratkaisee.

Partaisena? Veikkaan että suurempi osuus naisista tykkää parrattomasta.

Vierailija
80/184 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalju mies ja elämänhaluni on mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä