Yllättävän moni nainen pitää kaljuista miehistä
Luulin että se on erittäin harvinasita, mutta Suomesta tuntuu löytyvän naisia jotka tykkäävät kaljuista tai sänkitukista.
Kommentit (184)
Hyvin harva nainen pitää kaljusta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Onko asiasta tutkimustietoa? Laita linkki.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs kalju on aina siisti, mutta kun edellisestä parturikäynnistä on enemmän kuin seitsemän viikkoa, niin hiukset eivät ole enää siistit. Myös likaiset hiukset miehellä ovat karmeat, mutta kalju ei ole ikinä karmea. :)
Parturikäynnistä? En tiedä yhtään kaljua miestä joka ei höyläisi päätään itse ja vähintään kaksi kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Onko asiasta tutkimustietoa? Laita linkki.
Miksi tällaista tutkittaisiin? :D Olen eri, mutta ei minunkaan kaveripiirissä kalju ole suosittu. En itsekään erityisemmin fanita vaikka oma mies on kalju. Ei se minua haittaa, mutta ei ole preferenssi. Hyvän näköiset hiukset viehättää enemmän.
Kalju on iso turn-off suurimmalle osalle nuorista naisista. Myötämielisyys kaljua kohtaan tässä ketjussa kielii lähinnä siitä, että palstan naisten keski-ikä on aika korkea, mikä toki ei ole yllättävää.
Yksi eksäni suurimmista kehuista oli, että pitäisi minua edelleen komeana, vaikka menisin kaljuksi. :D Herttaisesti sanottuhan tuo oli, vaikka puhetta vain sekin, mutta kertoo aika karua kieltä siitä, miten huonona juttuna kaljuutta pidetään.
ainakin itse olen muutaman kerran saanut pakit kaljuilta miehiltä.
Olen aika komea mies, jolla on myös tuuhea tukka päässä. Myönnän että ulkonäköni laskisi merkittävästi, jos menisin kaljuksi. Ainakin parilla "pinnalla" laskisi saman tien. Näin se vain menee.
Onko sellaisille miehille kysyntää, jos on pieni pippeli?
Itseäni ei kalju häiritse, mutta ei ole mikään erityinen turn-on myöskään. Tiedän useammankin naisen, jotka pitävät kaljuista erityisesti. Makuja on monia. Minä pidän parrasta.
Olen kohta 50 täyttävä mies, ja jouduin reilu pari vuotta sitten ajamaan kaljun, kun hiusraja alkoi sen verran jo vetäytyä. Ihan selvästi laski pisteet naisten keskuudessa. Enää ei tule sellaista viatonta flirttiä esim baaritiskillä, ei sellaista samanlaista kevyttä juttelua baaripöydissä tai muualla. Suhtautuminen on muuttunut asialliseksi, pilke silmäkulmassa on hävinnyt. Varmaan niitäkin vielä on jotka kelpuuttaisivat, mutta valinnanvaraa on kyllä selvästi vähemmän näin. Eipä sille mitään toisaalta voi, niillä korteilla pelataan mitä on annettu!
No, osa naisista tykkää kaljuista miehistä, mutta ei ole siellä baarissa.
Baareissa käy naiset, joilla on rahaa.
Monella naisella ei ole rahaa lähteä baariin.
No rutkasti rahaa on tätä nykyä enää ainoa minut muista miehistä selvästi erottava tekijä, joten aika paljon tulee liikuttua ulkona. Muiden ominaisuuksien puolesta olen ihan harmaata massaa. Se ei oikein Tinderissä riitä erottumaan, valitettavasti.
Mulle on ihan sama millaiset hiukset miehellä on tai onko kalju. Tai no ruma liuhuletti olis turn off.
Minulla on kalju ja tuuhea pitkä kokoparta. Kun vaihdoin sileät posket ja harvenevat hiukset höyläkaljuun ja kokopartaan, niin naisten aloitteiden määrä minua kohtaan räjähti. Se, mikä yllätti eniten oli toisten miesten reaktio. Saan lähes päivittäin positiivisia kommentteja tuntemattomilta miehiltä parrastani ja ulkonäöstäni. Aikaisemmin olin lähes täysin näkymätön sekä miesten, että naisten silmissä. Se, että jotkut naiset eivät pidä minusta tämän näköisenä ei oikeastaan kiinnosta minua yhtään. Todennäköisesti eivät tykänneet minusta ennenkään.
Hiukset ja järki ei kasva samassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeasti sääli, että monilla miehillä on kaljuuntuminen riesana. Melkein mies kuin mies kun näyttää paremmalta partaisena ja pitkätukkaisena. Kiva silti, että kaljua seksikkäänä pitäviäkin löytyy, ja kokonaisuushan ihmisessä ratkaisee.
Partaisena? Veikkaan että suurempi osuus naisista tykkää parrattomasta.
Olen kalju mies ja elämänhaluni on mennyt.
Lisäys: parrakkaat ja viiksekkäät eivät myöskään käy. Se hyvä puoli tässä mieltymyksessä on, että sen voi parrakas pitkätukka helposti halutessaan toteuttaa eli ajelee vain karvansa pois. Paitsi alapäästä, siellä pitää olla karvat. Pidän myös rintakarvoista ja mahassakin voi olla.