Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskon Jeesukseen. Haluatko kysyä jotain?

maijaeveliina
06.11.2016 |

Vastailen hetkisen. =)

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet muista uskonnoista ja niihin uskovista?

Vierailija
2/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että jeesus on vain yksi demonihenki josta voi päästä irti. 

Terv. ex-uskova

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet muista uskonnoista ja niihin uskovista?

Ihmisiä siinä missä minäkin. Mulla on mm. muslimi- ja ateistiystäviä ja budhalaisuuteen kallellaan olevia myös. Uskonnoista sinänsä... pidän kristinuskoa sinä oikeana, siksi kristitty olenkin. Mielestäni muut uskonnot on vähän sinne päin tms. Kuitenkin siis eri uskontojen kannattajat ovat ihmisiä siinä missä minäkin, vaikka uskovat eri tavalla ja tulen mielestäni melko hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa myös erilailla ajattelevien/uskovien.

Vierailija
4/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko muitakin henkiparantajia, kuin itsesi siis ?

Vierailija
5/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että entä jos oletkin väärässä ja kaikki tuo uskominen on mennyt hukkaan?

Vierailija
6/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää mitään, mutta pelkään, että kerrot pyytämättäkin.

Vierailija
7/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. ex-uskova

En ole ajatellut niin.

Vierailija
8/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaatko kadulla niitä lappuja ihmisille? 

Vierailija
9/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko muitakin henkiparantajia, kuin itsesi siis ?

Pidätkö mua henkiparantajana, jos niin miksi? Itse en ajattele olevani sellainen.

Vierailija
10/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maijaeveliina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. ex-uskova

En ole ajatellut niin.

Sanon ihan suoraan että pilaat vain elämäsi seuraamalla kiduttavia riivaajia. Olen nähnyt monta jeesuksen tuhoamaa elämää ja surullisinta niissä että jeesuksen orjat eivät tahdo irti kiduttavasta isännästään. 

Itse löysin vapauden lukemalla raamattua. Sen jälkeen kun hylkäsin jeesuksen elämä on pikkuhiljaa muuttunut koko ajan kauniimmaksi ja samalla olen hyväksynyt itseni oikeasti.

Ole rohkea ja päästä irti. 

Vierailija
11/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että entä jos oletkin väärässä ja kaikki tuo uskominen on mennyt hukkaan?

Olen joskus miettinyt tätäkin vaihtoehtoa. Olen tullut siihen tulokseen, ettei usko menisi silti hukkaan. Oma uskoni ei ole inhimillisiä tarpeitani nujertavaa vaan mielestäni melko hyvin sopusoinnussa niiden kanssa. Saan uskosta voimaa jaksaa vastoinkäymisissä, turvaa, hyvät arvot jne. Silti uskon, että Jumala ihan oikeasti teki liiton ihmisten kanssa ja että Jeesus on tie ja totuus ja elämä.

Vierailija
12/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaatko kadulla niitä lappuja ihmisille? 

Kyllä välillä jaan.

Vierailija
13/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kymmeneen käskyyn kuuluu älä tapa, miksi jumala tappoi egyptiläisten esikoiset ( sillon kun mooseksen piti viedä kansa luvattuun maahan tms mutta farao kielsi). Jos se tappaminen jumalasta oliski ok nii miksi kunnon kansanmurha, eikä pelkästää tappanu yksin faaraoo. Vaan kaikki ne lapset?

Vierailija
14/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Vierailija
15/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten elämällä asiallisesti voi elämä mennä hukkaan? Toki on ateistejakin jotka elävät asiallisesti.

ei ap

Vierailija
16/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maijaeveliina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. ex-uskova

En ole ajatellut niin.

Sanon ihan suoraan että pilaat vain elämäsi seuraamalla kiduttavia riivaajia. Olen nähnyt monta jeesuksen tuhoamaa elämää ja surullisinta niissä että jeesuksen orjat eivät tahdo irti kiduttavasta isännästään. 

Itse löysin vapauden lukemalla raamattua. Sen jälkeen kun hylkäsin jeesuksen elämä on pikkuhiljaa muuttunut koko ajan kauniimmaksi ja samalla olen hyväksynyt itseni oikeasti.

Ole rohkea ja päästä irti. 

Ehkä uskosi oli epätervettä. Jeesus rakastaa meitä ja tahtoo meille hyvää, niin uskon. Usko ei silti vapauta inhimillisistä vastoinkäymisistä, joita on niin ei-uskovilla kuin uskovillakin. Ehkä uskosi oli liian lakihenkistä ja armo jäi jonnekin taka-alalle? Toivoisin, että voisit vielä löytää armon ja rauhan Jeesuksessa. Joka tapauksessa kaikkea hyvää sulle!

Vierailija
17/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaa niitä lappuja, en minäkään naura sinulle päin naamaa. Usko vapaasti ihan mihin vaan, mutta ei pliis niitä lappuja...

Vierailija
18/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten opit tuntemaan Jeesuksen?

-etsivä

Vierailija
19/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt poikkeat muista? Yli 70% kuuluu kirkkoon ja moni uskoo muttei kuulu.

Vierailija
20/60 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kymmeneen käskyyn kuuluu älä tapa, miksi jumala tappoi egyptiläisten esikoiset ( sillon kun mooseksen piti viedä kansa luvattuun maahan tms mutta farao kielsi). Jos se tappaminen jumalasta oliski ok nii miksi kunnon kansanmurha, eikä pelkästää tappanu yksin faaraoo. Vaan kaikki ne lapset?

Nää opilliset kysymykset yms. on sellaisia, että kannattaa mieluummin kysyä ihan papilta/pastorilta tms. En ole itse esim. tätä raamatunkohtaa pohtinut tai tutkinut niin tarkkaan, että voisin antaa siihen pätevän vastauksen.

ap