Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta viestiä viikossa sait kun olit Suomi24 Treffit palstalla

Vierailija
06.11.2016 |

Kuinka moneen vastasit edes jotain?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ikä ja oletko hoikka-normaali-ylipainoin.

Vierailija
2/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tuli n. 50 viestiä päivässä. Ekan viikon jälkeen n. 50-70 viikossa. Viiden kanssa sai keskustella vuorokaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, riippuen viikosta 1-20, vastasin melkein kaikille jotain.

Vierailija
4/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi noin 100 viestiä viikossa, myöhemmin ehkä 50, vastasin kolmeen päivässä, minkä voi ilmaiseksi vastata. Ikää 23 ja lievästi ylipainoinen.

Vierailija
5/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rumaa naista ei helpolla löydä, että ei saisi paljoa huomiota.

Vierailija
6/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs 100 viestiä viikossa ekoina viikkoina. Lopetin käytön 3 viikon jälkeen, kun meno on jotenkin aika raadollista. Yhä sinkku, mutta etsin sen oikean IRL.

t.N27

Vierailija
7/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon aikana:

- 3 naista lähestyi viestillä.

- 5 naista flirttasi, joukossa pari rusbottia.

- 2:lle laitoin itse viestiä, toinen vastasi.

Juttelin 3 naisen kanssa. 1 katosi, 1 laittoi yhden lauseen viestin kerran viikossa ja 1 kanssa sain järkevää keskustelua aikaan. Pakit annoin yhdelle viestillä lähestyneelle, hän oli aivan liian korkeatasoinen mulle. Flirttailijoille en vastannut. Lopetin käytön, koska vaikea löytää henkilöä, josta voisin kiinnostua.

M31

Vierailija
8/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko normaaleja vai jotain seksinvonkausjuttuja?

Vierailija
9/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi laittoi ekan viestin, kun jaksoin olla siellä puolisen vuotta. Itse lähetin varmaan 20-30 viestiä, mutta huonolla menestyksellä.

M25

Vierailija
10/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 viestiä päivässä? Mä oon saanut 30 viestiä puolessa vuodessa. Esittelytekstiäni yhteyttä ottaneet on kehuneet kuitenkin hyväksi, joten en tiedä mikä syynä.

Kuvaa ei ole, profiiliin olen laittanut pyöreähkö, vaikka oikeasti olen hoikka. Haluan miehen, joka tykkää ennemmin pyöreistä tai ei välitä asiasta. Lihottaminen on mukavampaa kuin laihduttaminen :)

N40

Vierailija
11/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin siellä aika kauan, alkuaikoja en muista, mutta tilanteen vakiinnuttua noin 4 kpl? Pyrin vastaamaan kaikille, paitsi pahimpina turhautumisaikoina saattoi jäädä vastaamattakin kun en vaan saanut aikaiseksi, eikä ollut niin kiinnostavaa. Olin tuolloin vähän päälle parikymppinen, kuvallinen ja hoikka. Pitkällä profiililla pyrin karkottamaan epäsopivimmat jo etukäteen, en kuitenkaan hyökkäävästi. Joo, kaikille ei tule sata päivässä.

Vierailija
12/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin rumaa naista, että ei viestikansio tupaten täynnä.

Vierailija
14/14 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ylipainon puolella ja parikymppinen olin. Viestejä tuli viikossa varmaan ~100-120. Sen verran, että piti ostaa se maksullinen mikä olikaan tositarkoituksella-paketti ettei osa viesteistä poistunut uusien tieltä ennen kuin ehdin edes lukea. Juttelemaan en ehtinyt kovin monen kanssa kerrallaan kun siinä tahtoi mennä vähän sekaisin miehet. Ei sitä sählinkiä tarvinnut onneksi jatkaa montaa viikkoa kun tapasin mieheni sitä kautta.